在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4672


5421#
發表於 05-6-13 14:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

點解要等同事放完假呀。
mycathy 寫道:
kitkitmum,
係呀, 最少都要等兩粒飛滋好返。同埋要等d同事放完假


大宅

積分: 4672


5422#
發表於 05-6-13 14:34 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinmum

你入到msn未呀。


子爵府

積分: 12599


5423#
發表於 05-6-13 14:35 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinhinmummy,
至慘我無乜幾多肉可以再減啦, 我時時都想增肥添架。 :-( :-(
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10877


5424#
發表於 05-6-13 14:35 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

各位

其實智慧牙唔係開刀就一定會痛ka
我之前有隻係上面又係開刀......一d 都唔痛+無發燒
so.....一定要睇個醫生手勢ka


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5425#
發表於 05-6-13 14:39 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

agreed agreed
我都開過2隻, 咪又係唔痛唔燒
乜樹都冇

Tungmimi 寫道:
各位

其實智慧牙唔係開刀就一定會痛ka
我之前有隻係上面又係開刀......一d 都唔痛+無發燒
so.....一定要睇個醫生手勢ka
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


5426#
發表於 05-6-13 14:42 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Honey 2,

Me too. I remove "wise teeth" too. No pain at all.


侯爵府

積分: 21395


5427#
發表於 05-6-13 14:42 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkitmum

未呀, 但我同事入到wor


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


5428#
發表於 05-6-13 14:44 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

夫人、我覺得走2面+做下公司野、好趕!


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5429#
發表於 05-6-13 14:45 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

that's why my time is passing very fast lor

KW 寫道:
夫人、我覺得走2面+做下公司野、好趕!
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


5430#
發表於 05-6-13 14:45 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

I just kicked out too. Need Honey 2 invited me again.

hinhinmummy 寫道:
kitkitmum

未呀, 但我同事入到wor


大宅

積分: 4672


5431#
發表於 05-6-13 14:49 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

msn d 人好掛住你呀
hinhinmummy 寫道:
kitkitmum

未呀, 但我同事入到wor


大宅

積分: 4672


5432#
發表於 05-6-13 14:51 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

衹係兩邊走都忙過做公司o野
KW 寫道:
夫人、我覺得走2面+做下公司野、好趕!


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


5433#
發表於 05-6-13 14:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

咪係!
kitkitmum 寫道:
衹係兩邊走都忙過做公司o野 [quote]
KW 寫道:
夫人、我覺得走2面+做下公司野、好趕!
[/quote]


侯爵府

積分: 21395


5434#
發表於 05-6-13 14:53 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kw

我係登入不到呀! 不知係不係上得去多, 比it block左我呢?

kitkitmum

really? 卦住我乜野呀? 上星期果個問題呀?


侯爵府

積分: 21395


5435#
發表於 05-6-13 14:53 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

就黎悶c我啦, 成頭茹


大宅

積分: 4672


5436#
發表於 05-6-13 14:55 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔係呀,佢o地問你去o左邊,做咩仲唔入去msn。我已經答o左佢o地la,話你入唔到msn。
hinhinmummy 寫道:
kitkitmum

really? 卦住我乜野呀? 上星期果個問題呀?


大宅

積分: 4672


5437#
發表於 05-6-13 14:57 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我都係呀,但係我到宜家仲唔想做o野呀。
hinhinmummy 寫道:
就黎悶c我啦, 成頭茹


侯爵府

積分: 23722


5438#
發表於 05-6-13 14:59 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinma

你咩事咁悶, 三個老細都無野比你做呀


侯爵府

積分: 21395


5439#
發表於 05-6-13 15:00 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

am

個哎呀的未返.

正式果個---無
另一個----都無

泥又擔晒....點算? 早知留返d啦......


大宅

積分: 4672


5440#
發表於 05-6-13 15:01 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinma

你同我一樣,都係有三個老闆。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo