跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5036


5441#
發表於 05-9-3 12:50 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

陳 老 師 係 上 年 波 蘿 組班 主 任 , 文 文 話 佢係綿 羊 組 班主 任 .
ee仔 寫道:
YY,

O ! 敢我估陳老師是來探吓佢D小西瓜組學生,因K1不用上課 (呀女講比我聽時佢好鬼開心添) :cry:
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5442#
發表於 05-9-3 12:50 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

你地就好啦...今年係綿羊呀..白兔組

亞女學校今年係用洋荵呀...青椒呀
亞女話唔喜歡,唔好味呀


男爵府

積分: 8369


5443#
發表於 05-9-3 14:25 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽:
點解學校改埋d咁「了nun」的名?

ee仔、Allison:
eee....會不會有兩個陳老師,一個上年教小西瓜,一個教小菠蘿,今年一個教小大象,一個教小綿羊?


男爵府

積分: 5574


5444#
發表於 05-9-3 15:52 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ee仔:

多謝讚賞琪琪的短髮, 我勸了她很久才肯剪的, 剪完後又後悔, 唔彩人話想疏孖辮喎


伯爵府

積分: 17555


5445#
發表於 05-9-3 17:04 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

yy
嗰個馬老師唔同之前嗰個呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8369


5446#
發表於 05-9-3 18:45 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
啊∼


男爵府

積分: 8390


5447#
發表於 05-9-3 22:11 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

all聖x媽咪:
你哋啲小朋友都講到有邊個老師...我個仔都唔知有冇返學...問佢佢乜都話唔知! :evil:
哼~~逃學?

abcd媽:
亞女學校今年係用洋荵呀...青椒呀>>兩樣都唔係好啱亞c......唔夠辣~~


伯爵府

積分: 17555


5448#
發表於 05-9-4 08:55 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

本來諗住今日去消防局參觀的,但係噤大雨.......無得去la. :-( :-(
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17555


5449#
發表於 05-9-4 09:22 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

我老公病咗成個星期la,本來佢放一個星期假係為咗d仔女開學的,但係佢呢個星期都係訓訓訓,本來要照顧3個現在又加多1個,所以真係好忙呀.希望佢快d好翻啦.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson
該用戶已被刪除

5450#
發表於 05-9-4 09:42 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5451#
發表於 05-9-4 10:36 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

收到緊急電話話好大雨
哈哈...要開一個急壇...
[img align=left]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/17text/A7-067.gif[/img]逐雨逐雲~~逐雨逐雲~~快d停雨...唔好落係迪士尼....算啦...落係維多利亞海好了...


男爵府

積分: 5247


5452#
發表於 05-9-4 10:38 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽咪 寫道:
收到緊急電話話好大雨
哈哈...要開一個急壇...
[img align=left]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/17text/A7-067.gif[/img]逐雨逐雲~~逐雨逐雲~~快d停雨...唔好落係迪士尼....算啦...落係維多利亞海好了...


你個panda公仔好cutie,I like it!!
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5453#
發表於 05-9-4 11:09 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

so
哈哈..似我呀...黑眼圈+肥身形...哈哈
還要拜神


男爵府

積分: 5574


5454#
發表於 05-9-4 13:28 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Tszlok:
琪琪都唔記得老師姓乜 可能放假放得耐, 唔專心或且未瞓醒掛 ?-(

午間新聞有報導迪士尼今日有接近三萬人入場, 希望唔好落大雨啦, YY同Allison玩多些遊戲.


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5455#
發表於 05-9-4 15:41 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU
哈哈...就係好大雨....佢地早上打比我叫我開壇
下午我出左去食飯...一出門口...打比我..問我係唔係離開左個壇
因為又38hh...哈哈...叫我快d回家開壇
笑死我


大宅

積分: 2796


5456#
發表於 05-9-4 22:35 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

小朋友開學啦
媽咪們又可以多D上網啦
:-) :-) :-)


男爵府

積分: 5574


5457#
發表於 05-9-4 22:56 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽:
真係掂喎 下晝到而家都無再落雨 我見幾好天去o左大尾篤放風箏, 吹吹風好爽呀 仲有好多燒烤爐都無人.

我工人返o左黎啦, 而家可以抖抖先


伯爵府

積分: 17555


5458#
發表於 05-9-4 22:56 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

唔知我個仔明天返學會唔會喊呢
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5459#
發表於 05-9-4 22:59 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
唔洗幫我搵膠杯仔同毛巾筒啦
今日有人屈個老豆買左一套係正牌melody
火滾到我呀!!!!!!!

維他
你好耐無上來就真...你要多多上來呀
hector近來好嗎?

rchu
其實上午開完果個壇...沙田已經無雨
係果邊下38hh
哈哈哈哈

wing
放心...喊唔多過兩星期


男爵府

積分: 5574


5460#
發表於 05-9-4 22:59 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Wing:

我記得舊年臨上校車前都好驚琪琪會喊, 於是我用朱古力引佢如果乖就放學買比佢, 雖然唔係咁好, 但係work喎, 琪琪真係無喊, 自己行上校車呢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo