在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10722


5441#
發表於 05-6-13 15:01 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinma,
今朝9:30林海峄話銅鑼灣整天橋,龍尾去到西隊出口,關唔關你事呀?


男爵府

積分: 7050


5442#
發表於 05-6-13 15:05 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinhinmummy 寫道:
就黎悶c我啦, 成頭茹

你o個o的係咩菇? 如果我o岩o既幫你摘! :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


侯爵府

積分: 23722


5443#
發表於 05-6-13 15:06 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinma

我成擔泥係樹呀, 你嚟幫我擔啦

今日去festival walk食咩好野


侯爵府

積分: 21395


5444#
發表於 05-6-13 15:07 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkitmum

我其中一個係consultants, 不算正式staff黎, 又不係成日返.

pooh

我返工行東隨. 放工以前有時會搭火車轉隋巴, 但依家不會law.


子爵府

積分: 10722


5445#
發表於 05-6-13 15:07 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

啫喱媽 寫道:
[quote]
hinhinmummy 寫道:
就黎悶c我啦, 成頭茹

你o個o的係咩菇? 如果我o岩o既幫你摘! :mrgreen: [/quote]好味道


侯爵府

積分: 21395


5446#
發表於 05-6-13 15:08 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

am

點解你會話我去festival walk?


大宅

積分: 4672


5447#
發表於 05-6-13 15:10 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinma

我公司以前都係有個consultants,o黎o左一年就走o左。[quote]
hinhinmummy 寫道:
kitkitmum

我其中一個係consultants, 不算正式staff黎, 又不係成日返.


侯爵府

積分: 23722


5448#
發表於 05-6-13 15:10 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinma

你唔係話呢幾日嚟九龍塘lunch咩


大宅

積分: 1725


5449#
發表於 05-6-13 15:11 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinhinmummy,

你係咪有2個小朋友? 我係咪同你 chat 過呀


男爵府

積分: 5063


5450#
發表於 05-6-13 15:13 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

成頭菇....
[/url]


大宅

積分: 4672


5451#
發表於 05-6-13 15:13 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

emily

你又咁夜瞓,又咁早起身,你夠唔夠精神嫁。


大宅

積分: 1725


5452#
發表於 05-6-13 15:15 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitma,

我都有7個鐘零訓架
kitkitmum 寫道:
emily

你又咁夜瞓,又咁早起身,你夠唔夠精神嫁。


伯爵府

積分: 17559


5453#
發表於 05-6-13 15:15 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

剛才裝防毒軟件,妖hang幾次機 :-(


子爵府

積分: 12599


5454#
發表於 05-6-13 15:19 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

公司消防警鐘誤鳴, 無嚇c, 差d吵c, 最大粒都走出來, 我差d想拿埋手袋走佬, 其他部門d人一聽到響真係走樓梯。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


大宅

積分: 4672


5455#
發表於 05-6-13 15:21 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

咁都好,我成日都唔夠瞓,仔仔有時半夜去尿尿,囡囡6點又要飲奶。[quote]
Emily_bb 寫道:
kitma,

我都有7個鐘零訓架


侯爵府

積分: 21395


5456#
發表於 05-6-13 15:24 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

KITKITMUM

我諗我公司呢個不會走....除非公司不要佢.....but佢又同大老闆好friend....

am

係咩? 我有講過咩? 不記得左tim....明天先去呀 希望不好嘔啦.

emily_bb

好似不知係邊度同係傾過, 好似小學??


大宅

積分: 4672


5457#
發表於 05-6-13 15:24 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

真係衰呀,笑人o地,因住"狠來了呀"。

係哩,你有冇試過逃走路線呀。
mycathy 寫道:
公司消防警鐘誤鳴, 無嚇c, 差d吵c, 最大粒都走出來, 我差d想拿埋手袋走佬, 其他部門d人一聽到響真係走樓梯。


侯爵府

積分: 21395


5458#
發表於 05-6-13 15:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

emily_bb

我早訓, but訓得不好=無得訓.

尋晚還發惡夢


侯爵府

積分: 23722


5459#
發表於 05-6-13 15:29 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinma

真係唔舒服咪叫佢地係ST KCRC放低你, 你搭KCRC去九龍塘囉, 實唔會嘔啦


子爵府

積分: 10722


5460#
發表於 05-6-13 15:29 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

delete

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo