kitkitmum 寫道:
真係衰呀,笑人o地,因住"狠來了呀"。
係哩,你有冇試過逃走路線呀。[quote]
mycathy 寫道:
公司消防警鐘誤鳴, 無嚇c, 差d吵c, 最大粒都走出來, 我差d想拿埋手袋走佬, 其他部門d人一聽到響真係走樓梯。![]()
hinhinmummy 寫道:
我估我係比公司logged左我id, 所以入不到msn呀 :-(
頭先另一個同事叫我幫佢download某d野, 彈左個畫面話我比人block左, 不可以download .exe的file.
佢都係比人logged左. 但去另一個同事度就無事 :-(