在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1725


5461#
發表於 05-6-13 15:30 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitma,
我半夜都醒2-3次睇下個女有冇 fu 被
[quote]
kitkitmum 寫道:
咁都好,我成日都唔夠瞓,仔仔有時半夜去尿尿,囡囡6點又要飲奶。[quote]


男爵府

積分: 5063


5462#
發表於 05-6-13 15:30 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

哇. 我公司都試過真係火警
我乜都無攞就走人 比D同事笑我
[/url]


子爵府

積分: 12599


5463#
發表於 05-6-13 15:31 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

有走過, 個樓梯係正我地前面。我唔係笑佢地呀, 佢地啱架, 反而d大粒剩係企係度問咪事, 等到有答案如果真有野都遲啦, 真係呀
kitkitmum 寫道:
真係衰呀,笑人o地,因住"狠來了呀"。

係哩,你有冇試過逃走路線呀。 [quote]
mycathy 寫道:
公司消防警鐘誤鳴, 無嚇c, 差d吵c, 最大粒都走出來, 我差d想拿埋手袋走佬, 其他部門d人一聽到響真係走樓梯。
[/quote]
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


侯爵府

積分: 21395


5464#
發表於 05-6-13 15:31 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

am

如果係甘, 不如我直接搭kcr好過啦. 但去到可能.....係比錢, 佢地食完law 其實真係不想去甘遠食lunch


男爵府

積分: 7050


5465#
發表於 05-6-13 15:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

mycathy 寫道:
有走過, 個樓梯係正我地前面。我唔係笑佢地呀, 佢地啱架, 反而d大粒剩係企係度問咪事, 等到有答案如果真有野都遲啦, 真係呀

証明o的警鐘信唔過... :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 12599


5466#
發表於 05-6-13 15:34 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

個咀好痛呀! :-( :-(

kitkitmum,
要等同事放完假, 因為成個team每日只可一人放假。

您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


侯爵府

積分: 21395


5467#
發表於 05-6-13 15:35 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我屋企隔離座大廈都試過, 還要係半夜, 3架火燭車一齊黎, 嘈翮左, 有人執包伏走落樓下, 我就叫醒老公落樓看下發生乜野事, 點知落到去無事發生, dimissed. 比老公鬧.


侯爵府

積分: 21395


5468#
發表於 05-6-13 15:36 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkitmum,
要等同事放完假, 因為成個team每日只可一人放假。----------請sick leave


男爵府

積分: 5063


5469#
發表於 05-6-13 15:37 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

咁都好正常姐 點知會唔會燒埋黎架.
[/url]


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5470#
發表於 05-6-13 15:38 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


男爵府

積分: 7050


5471#
發表於 05-6-13 15:38 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy 收花!
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


大宅

積分: 4672


5472#
發表於 05-6-13 15:40 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

係la,做呀ma就係咁,開冷氣,又驚佢冷親,成晚都要睇o下佢有冇fu被。[quote]
Emily_bb 寫道:
kitma,
我半夜都醒2-3次睇下個女有冇 fu 被
[quote]


子爵府

積分: 12599


5473#
發表於 05-6-13 15:42 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

皇后,
多謝妳呀, 好感動呀, 札花好靚呀~! 今晚返屋企插好佢。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


大宅

積分: 4672


5474#
發表於 05-6-13 15:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我都試過你咁,你去睇西醫食止痛 & 消炎藥,如果唔係今晚點瞓呀。

牙痛慘過大病,我上星期剛剛試完,成邊頭都痛哂。
mycathy 寫道:
個咀好痛呀! :-( :-(

kitkitmum,
要等同事放完假, 因為成個team每日只可一人放假。


子爵府

積分: 12599


5475#
發表於 05-6-13 15:50 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkitmum,
D牙唔痛, 而係脹, 我諗係新果隻頂埋來。多謝妳呀~!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


5476#
發表於 05-6-13 15:54 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Emily, you are good mother.  我和老公一睡就天光自己fu 被都唔知!

Emily_bb 寫道:
kitma,
我半夜都醒2-3次睇下個女有冇 fu 被
[quote]
kitkitmum 寫道:
咁都好,我成日都唔夠瞓,仔仔有時半夜去尿尿,囡囡6點又要飲奶。[quote]


大宅

積分: 4672


5477#
發表於 05-6-13 15:54 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我都係d牙唔痛,係牙肉腫,我冇理,以為熱氣,之後仲發埋炎,有膿,直程痛到想屎。

最緊要你自己頂得住
mycathy 寫道:
kitkitmum,
D牙唔痛, 而係脹, 我諗係新果隻頂埋來。多謝妳呀~!


男爵府

積分: 7050


5478#
發表於 05-6-13 16:03 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

mycathy 寫道:
皇后,
多謝妳呀, 好感動呀, 札花好靚呀~! 今晚返屋企插好佢。

Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


侯爵府

積分: 21395


5479#
發表於 05-6-13 16:42 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我估我係比公司logged左我id, 所以入不到msn呀 :-(

頭先另一個同事叫我幫佢download某d野, 彈左個畫面話我比人block左, 不可以download .exe的file.

佢都係比人logged左. 但去另一個同事度就無事 :-(


子爵府

積分: 12599


5480#
發表於 05-6-13 16:44 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

嘩~! 好有特務feel呀? 我公司就一視同仁, 無話邊個可以邊個唔可以, 所有哩d都唔得。例如winmx, bt, msn, yahoo messenge呀咁。
hinhinmummy 寫道:
我估我係比公司logged左我id, 所以入不到msn呀 :-(

頭先另一個同事叫我幫佢download某d野, 彈左個畫面話我比人block左, 不可以download .exe的file.

佢都係比人logged左. 但去另一個同事度就無事 :-(
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo