立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 781
禁止訪問
積分: 393
洋房
積分: 109
原帖由 WongPigPig 於 09-5-16 10:54 發表 我會係7/30同8/6上堂呀 .. 你幾時呀?
大宅
積分: 2704
男爵府
積分: 5702
原帖由 kamily 於 09-5-16 14:33 發表 我都係同你差唔多呢 不過中間會食2隻烚蛋(蛋白) 宵夜會食一杯乳酪
積分: 7579
原帖由 小蛇 於 09-5-16 14:59 發表 好多日都冇上來同大家傾下啦~ 大家好嘛~??? 我近呢二個星期...公司忙到嘔~ 個人又好似成日好累咁喎~~!~~ 訓極都吾足夠咁喎~ 唉~我就黎16W啦... 仲係重得2磅... 正吾正常架? 又成日都食吾到野~ 真係好擔心~ ...
原帖由 小希1119 於 09-5-16 16:01 發表 我有個問題想問大家,有無留意照超聲波時,阿B會係個肚左邊定右邊呢?早兩日第1次去醫院照,個姑娘淨係照右邊,返到屋企同媽咪講,佢話我喱胎係女,男左女右,佢陀我時都係右邊,但係陀我細佬時,係左邊,大家有無聽過? ...
積分: 2469
積分: 1013
積分: 3487
積分: 3899
原帖由 gracedolly 於 09-5-16 17:49 發表 收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!
積分: 4438
積分: 1417
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy