懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 781


5481#
發表於 09-5-16 14:08 |只看該作者
Hello,我想加入呀.我預產期由原本22/11改到30/11.會係屯門醫院生.


禁止訪問

積分: 393


5482#
發表於 09-5-16 14:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 393


5483#
發表於 09-5-16 14:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 109


5484#
發表於 09-5-16 14:40 |只看該作者
原帖由 WongPigPig 於 09-5-16 10:54 發表
我會係7/30同8/6上堂呀 .. 你幾時呀?


我都係呢兩日上呀~3:30-4:30 PM,即係會見到你WO



林bb係小公主~
http://hk.myblog.yahoo.com/mizsze_ma/


大宅

積分: 2704


5485#
發表於 09-5-16 14:59 |只看該作者
好多日都冇上來同大家傾下啦~
大家好嘛~???

我近呢二個星期...公司忙到嘔~
個人又好似成日好累咁喎~~!~~
訓極都吾足夠咁喎~

唉~我就黎16W啦...
仲係重得2磅...
正吾正常架?

又成日都食吾到野~
真係好擔心~


男爵府

積分: 5702

牛年勳章


5486#
發表於 09-5-16 15:03 |只看該作者
原帖由 kamily 於 09-5-16 14:33 發表


我都係同你差唔多呢
不過中間會食2隻烚蛋(蛋白)
宵夜會食一杯乳酪



我都係只係烚蛋就每日一隻


男爵府

積分: 7579


5487#
發表於 09-5-16 15:04 |只看該作者
唔緊要啦!最緊要bb照過有正常發展成長,食多d有營養嘅野,就ok架!媽咪肥都唔一定d營養走哂bb度.
原帖由 小蛇 於 09-5-16 14:59 發表
好多日都冇上來同大家傾下啦~
大家好嘛~???

我近呢二個星期...公司忙到嘔~
個人又好似成日好累咁喎~~!~~
訓極都吾足夠咁喎~

唉~我就黎16W啦...
仲係重得2磅...
正吾正常架?

又成日都食吾到野~
真係好擔心~ ...

媽媽最愛大小b


男爵府

積分: 5702

牛年勳章


5488#
發表於 09-5-16 15:08 |只看該作者
原帖由 小蛇 於 09-5-16 14:59 發表
好多日都冇上來同大家傾下啦~
大家好嘛~???

我近呢二個星期...公司忙到嘔~
個人又好似成日好累咁喎~~!~~
訓極都吾足夠咁喎~

唉~我就黎16W啦...
仲係重得2磅...
正吾正常架?

又成日都食吾到野~
真係好擔心~ ...



會唔會唔夠精神,我試過無精神一日食咗2餐咋~


別墅

積分: 781


5489#
發表於 09-5-16 16:01 |只看該作者
我有個問題想問大家,有無留意照超聲波時,阿B會係個肚左邊定右邊呢?早兩日第1次去醫院照,個姑娘淨係照右邊,返到屋企同媽咪講,佢話我喱胎係女,男左女右,佢陀我時都係右邊,但係陀我細佬時,係左邊,大家有無聽過?


大宅

積分: 2704


5490#
發表於 09-5-16 16:48 |只看該作者
原帖由 小希1119 於 09-5-16 16:01 發表
我有個問題想問大家,有無留意照超聲波時,阿B會係個肚左邊定右邊呢?早兩日第1次去醫院照,個姑娘淨係照右邊,返到屋企同媽咪講,佢話我喱胎係女,男左女右,佢陀我時都係右邊,但係陀我細佬時,係左邊,大家有無聽過? ...


係?咁神奇?
等我下次留意下先~


大宅

積分: 2469


5491#
發表於 09-5-16 16:53 |只看該作者
原帖由 小希1119 於 09-5-16 16:01 發表
我有個問題想問大家,有無留意照超聲波時,阿B會係個肚左邊定右邊呢?早兩日第1次去醫院照,個姑娘淨係照右邊,返到屋企同媽咪講,佢話我喱胎係女,男左女右,佢陀我時都係右邊,但係陀我細佬時,係左邊,大家有無聽過? ...


我照中間喎。。。。哈哈。。。。我諗應該無mug大關係gei。。。睇吓粒精好係邊度落床jei。。。


禁止訪問

積分: 1013


5492#
發表於 09-5-16 17:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3487


5493#
發表於 09-5-16 17:49 |只看該作者
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!


大宅

積分: 3899


5494#
發表於 09-5-16 17:55 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-5-16 17:49 發表
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!


yes! yes! yes! congratulations :D


大宅

積分: 2469


5495#
發表於 09-5-16 17:55 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-5-16 17:49 發表
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!


congratulation ahhhhhhhhhhh


大宅

積分: 4438


5496#
發表於 09-5-16 18:03 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-5-16 17:49 發表
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!


真係好啦 我地都好開心
今晚同老公要食番餐勁
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 2469


5497#
發表於 09-5-16 18:05 |只看該作者
今日同老公去咗TW JUSCO。。。見到有BB野買。。。發覺D床仔都幾平。。。。平過荷花or出面dBB shop。。。不過我地mug都無買。。。我諗我地會等到9-10月先會買bb野。。。hehe。。。

突然之間好想bb快d出世。。。(當然係健康出世啦。。。) 我睇過有dpost話mummy唔捨得個bb出世。。。唔知到時我會唔會咁呢。。。哈哈。。。但我諗我唔會。。。因為我太太太太想快d見到自己生既bb。。。仲要等多6個月。。。好似好耐咁。。。

你地知唔知幾時會有bb展呀。。。。我想去睇吓。。。


大宅

積分: 1417


5498#
發表於 09-5-16 18:06 |只看該作者
YEAH! 恭喜晒呀!


原帖由 gracedolly 於 09-5-16 17:49 發表
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!


大宅

積分: 2469


5499#
發表於 09-5-16 18:07 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-5-16 17:49 發表
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!


你的BPD長度是mug mug呀。。。。


大宅

積分: 2469


5500#
發表於 09-5-16 18:09 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-5-16 17:49 發表
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!


係呀。。。你今晚應該同老公出去celebrate吓啦。。。。哈哈。。。。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo