在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4672


5481#
發表於 05-6-13 16:57 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

log o左、係唔係佢o地check 過你成日上msn,所以log o左你呀。
hinhinmummy 寫道:
我估我係比公司logged左我id, 所以入不到msn呀 :-(

頭先另一個同事叫我幫佢download某d野, 彈左個畫面話我比人block左, 不可以download .exe的file.

佢都係比人logged左. 但去另一個同事度就無事 :-(


伯爵府

積分: 17559


5482#
發表於 05-6-13 16:59 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinhinmummy
我估我係比公司logged左我id, 所以入不到msn呀

佢都係比人logged左. 但去另一個同事度就無...........禁橙!


子爵府

積分: 12599


5483#
發表於 05-6-13 17:07 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)



您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 5466


5484#
發表於 05-6-13 17:27 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

I leave la......go to do facial...

886


男爵府

積分: 7413


5485#
發表於 05-6-13 17:28 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

886


子爵府

積分: 12599


5486#
發表於 05-6-13 17:28 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

:-|




:tongue: :tongue: :tongue:
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10722


5487#
發表於 05-6-13 17:31 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy,
做乜出咁多公仔呀?
mycathy 寫道:
:-|




:tongue: :tongue: :tongue:


侯爵府

積分: 21395


5488#
發表於 05-6-13 17:54 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkitmum

不知係不係呢? 我個同事之前又係玩過....之後logged左無左玩....頭先我叫佢試下....又log in到....but download不到file....甘即係點者.


大宅

積分: 1725


5489#
發表於 05-6-13 18:02 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kw,

你唔好咁講我啦, 我會面紅架 大人fu 被會知涷, 小朋友同 bb 唔知涷, 驚佢地冷親


大宅

積分: 1725


5490#
發表於 05-6-13 18:06 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinhinmummy,

如果比公司發現左咁點算
hinhinmummy 寫道:
kitkitmum

不知係不係呢? 我個同事之前又係玩過....之後logged左無左玩....頭先我叫佢試下....又log in到....but download不到file....甘即係點者.


侯爵府

積分: 21395


5491#
發表於 05-6-13 18:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Emily_bb 寫道:
hinhinmummy,

如果比公司發現左咁點算----------發現乜野呀? 上bk?

我估不會有大問題卦, 因為大家不同group, 不同公司, 只係外判services.

不過安全計, 都係上小d黎先得
:-(


子爵府

積分: 10722


5492#
發表於 05-6-13 18:15 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinma,
仲未走??

栗子媽,
pm個hotmail我add你, Thanks.


大宅

積分: 4064


5493#
發表於 05-6-13 23:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)


hey all pretties

we will have a dinner gathering which held on 28 June 2005 (Tuesday)

Date : 28/6/05
Venue : TBA

報名啦姊妹 :
- kitma
- kw
- yym
- yyl
- 夫人
- may (chat友)
- jo (chat友)
- tungmi[/quote]
- namma..


子爵府

積分: 12599


5494#
發表於 05-6-14 09:09 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

[size=medium]Good morning~!
等我解下畫------------

poohpooh1668 寫道:
cathy,
做乜出咁多公仔呀?[quote]
mycathy 寫道:
>>>>>>>>>>無晒人既
:-| >>>>>>>>>>>傷心


>>>>>>>>>悶到想瞓著
>>>>>>>>>.都係早d走好過

:tongue: :tongue: :tongue: >>>>>>唔使解啦
[/quote]
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 7413


5495#
發表於 05-6-14 09:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨


大宅

積分: 4672


5496#
發表於 05-6-14 09:22 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨

hinmum

咁希望你快d上返msn la。


子爵府

積分: 13135


5497#
發表於 05-6-14 09:23 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Morning


大宅

積分: 1725


5498#
發表於 05-6-14 09:36 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

good morning ah!

hinhinmummy,

唔好意思, 可能我講得唔清楚, 我意思係話你個 msn a/c 唔可以再 log in, 咁係咪即係已經比公司知道左, block 左, 咁公司方面會點架


子爵府

積分: 10264


5499#
發表於 05-6-14 09:42 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

morning ar~~

琴日臨放工至上到網, 幾橙ar~~ :-(


侯爵府

積分: 23722


5500#
發表於 05-6-14 09:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo