想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 4195


5481#
發表於 12-9-12 18:13 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-12 18:10
妳幾時又偷食呀...唔好再偷食啦...乖啦
我偷食左一次ja... 之後俾你地咁話.. 我唔敢啦... 真係唔敢啦... 我好乖...

現在只係想食薯條同薯片ja...


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


5482#
發表於 12-9-12 18:14 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-9-12 17:53
我尋日收到佢地會員卡同兩包思詩樂棉花咋,點解你會有包被嘅

我係醫生度JOIN...佢話會有包被架同奶粉架...仲要成個電話過程勁多祝賀既說話


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


5483#
發表於 12-9-12 18:16 |只看該作者
chihua815 發表於 12-9-12 18:00
生左都會唔記得~
但係你阿b就無喇喇學多種語言~

吓...咁我即係要重學呀...又要由初班學起...我唔記晒點寫...但係仲記得少少單字既


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


5484#
發表於 12-9-12 18:20 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-12 18:13
我偷食左一次ja... 之後俾你地咁話.. 我唔敢啦... 真係唔敢啦... 我好乖...

現在只係想食薯條同 ...

算妳啦...咁乖就抵錫番啦

點評

BigBear2011    發表於 12-9-12 22:53


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


5485#
發表於 12-9-12 18:21 |只看該作者

引用:Quote:雨嫣+發表於+12-9-12+17:53+我尋日收

原帖由 doristws 於 12-09-12 發表
我係醫生度JOIN...佢話會有包被架同奶粉架...仲要成個電話過程勁多祝賀既說話 ...
我係BB展Join㗎,我之前都收到佢地電話,都係講咗好多恭賀說話,所以印象好深刻




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


5486#
發表於 12-9-12 18:22 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-9-12 18:21
我係BB展Join㗎,我之前都收到佢地電話,都係講咗好多恭賀說話,所以印象好深刻



...

咁會唔會唔同地方JOIN會有唔同待遇呀


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


5487#
發表於 12-9-12 18:23 |只看該作者

引用:Quote:雨嫣+發表於+12-9-12+18:00+咁我仲會

原帖由 misstree 於 12-09-12 發表
我先收到佢速遞媽味奶粉10包同埋包被, 個多星期後, 佢就寄張MEMBER CARD, 一SET野的, 入面就有你所講的棉 ...
不過我係佢個網度留咗言,問點樣先有BB被




大宅

積分: 2776


5488#
發表於 12-9-12 18:25 |只看該作者

Quote:原帖由+misstree+於+12-09-12+發表我

原帖由 Purybaby 於 12-09-12 發表
我都係無特別轉其他嘢搽呀,自己習慣沖完涼搽lotion,依家都係肚同胸搽多少少羊脂膏喳



...
好似唔搽得羊脂膏架,我唔記得係邊到睇過喇




子爵府

積分: 13137


5489#
發表於 12-9-12 18:26 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-9-12+17:35+我

原帖由 doristws 於 12-09-12 發表
佢WEBSITE個入會係騙人架...妳可以登記攞試用裝嚟入會...又或者去私家醫生度入會囉...因為我上次係投訴佢 ...
係咪個個都有包被做贈品?



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


5490#
發表於 12-9-12 18:26 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-9-12+17:35+我

原帖由 doristws 於 12-09-12 發表
佢WEBSITE個入會係騙人架...妳可以登記攞試用裝嚟入會...又或者去私家醫生度入會囉...因為我上次係投訴佢 ...
係咪個個都有包被做贈品?



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2776


5491#
發表於 12-9-12 18:34 |只看該作者

版主 的帖子

又到夜晚無胃口時間,連薯片都唔想知,好似就有野擁出離咁




子爵府

積分: 13137


5492#
發表於 12-9-12 18:35 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-9-12+17:35+我

原帖由 doristws 於 12-09-12 發表
佢WEBSITE個入會係騙人架...妳可以登記攞試用裝嚟入會...又或者去私家醫生度入會囉...因為我上次係投訴佢 ...
係咪個個都有包被做贈品?



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


5493#
發表於 12-9-12 18:37 |只看該作者
Fi. 發表於 12-9-12 18:34
又到夜晚無胃口時間,連薯片都唔想知,好似就有野擁出離咁

快D攞個檸檬索幾下先啦...會好D架


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


5494#
發表於 12-9-12 18:39 |只看該作者
zarara188 發表於 12-9-12 18:26
係咪個個都有包被做贈品?

咁又真係唔知喎....我連美贊臣都有包被送喎


子爵府

積分: 13137


5495#
發表於 12-9-12 18:41 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-9-12+17:39+你

原帖由 BigBear2011 於 12-09-12 發表
但係你陀孖... 點都要重返d好d... 你要俾營養佢地呀....
我會趁有胃口時盡量食多d,但呢d機會可遇不可求呀!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


5496#
發表於 12-9-12 18:45 |只看該作者
zarara188 發表於 12-9-12 18:41
我會趁有胃口時盡量食多d,但呢d機會可遇不可求呀!

應該會越來越好架...我都慢慢好過之前架


子爵府

積分: 13137


5497#
發表於 12-9-12 18:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doristws+於+12-09-12+發表佢

原帖由 zarara188 於 12-09-12 發表
係咪個個都有包被做贈品?
Sorry! 頭先i phone 版又short short 地,send 咗咁多次。



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


5498#
發表於 12-9-12 18:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-09-12+發表我

原帖由 Fi. 於 12-09-12 發表
好似唔搽得羊脂膏架,我唔記得係邊到睇過喇
我都有聽人講過呀!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


5499#
發表於 12-9-12 18:48 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-9-12+18:41+我

原帖由 doristws 於 12-09-12 發表
應該會越來越好架...我都慢慢好過之前架
我係一時時囉!都唔知點解個胃成日都好脹好脹。



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


5500#
發表於 12-9-12 18:52 |只看該作者
zarara188 發表於 12-9-12 18:48
我係一時時囉!都唔知點解個胃成日都好脹好脹。

亞B反叛期...我之前都試過係咁...成日脹到個肚好似會爆咁架...又勁放氣體喎...不過宜家好咗好多啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo