懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1152


5501#
發表於 09-5-16 18:28 |只看該作者
恭喜哂.....


男爵府

積分: 7579


5502#
發表於 09-5-16 19:00 |只看該作者
每年8月中會展有bb展啊
原帖由 monmuifamily 於 09-5-16 18:05 發表
今日同老公去咗TW JUSCO。。。見到有BB野買。。。發覺D床仔都幾平。。。。平過荷花or出面dBB shop。。。不過我地mug都無買。。。我諗我地會等到9-10月先會買bb野。。。hehe。。。

突然之間好想bb快d出世。。。(當然係健康出世啦。。。) 我睇過有dpost話mummy唔捨 ...

媽媽最愛大小b


男爵府

積分: 7579


5503#
發表於 09-5-16 19:00 |只看該作者

原帖由 gracedolly 於 09-5-16 17:49 發表
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!

媽媽最愛大小b


禁止訪問

積分: 393


5504#
發表於 09-5-16 19:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 393


5505#
發表於 09-5-16 19:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1540


5506#
發表於 09-5-16 19:23 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 2009-5-16 17:49 發表
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!


太好了....恭喜恭喜!!!!


大宅

積分: 1540


5507#
發表於 09-5-16 19:26 |只看該作者
shopping info
尋日至星期日5月17日
jusco 都做緊sale(我去太古康怡那間),
bb野好多都8折, 部份仲有85折.
http://www.juscocityhk.com/forjuscoupdate/promotion/poster/bar.htm

下星期5月21-25日
一田sale, 大家可以睇b野
http://www.yata.hk/promotion/event.html

[ 本帖最後由 LeungBBB 於 09-5-16 19:30 編輯 ]


大宅

積分: 1540


5508#
發表於 09-5-16 19:34 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 2009-5-16 18:05 發表
今日同老公去咗TW JUSCO。。。見到有BB野買。。。發覺D床仔都幾平。。。。平過荷花or出面dBB shop。。。不過我地mug都無買。。。我諗我地會等到9-10月先會買bb野。。。hehe。。。

突然之間好想bb快d出世。。。(當然係健康出世啦。。。) 我睇過有dpost話mummy唔捨 ...


遲下有胎動, 我地的感覺可能又好唔同, 互動感, 個肚子不斷大, 我諗我都會好唔捨得, 一種只有mama & bb之間唯一的感覺, 好期待同bb互動的一刻..


大宅

積分: 1540


5509#
發表於 09-5-16 19:39 |只看該作者
原帖由 hobby 於 2009-5-16 11:44 發表
我有個問題煩咗幾日啦,就係99煮餸會加酒,雖然唔係話好多,但係我又怕對阿b唔好喎,我都有試問老公,但佢話一路都係咁架啦,我又唔知食唔食好喎...唔知點算好呢 ...


煮餸落酒, 其實要其香味, 老人家煮餸習慣下酒後會猛火炒, 熱力會令酒精揮發, 我炒菜都會照落...


洋房

積分: 36


5510#
發表於 09-5-16 20:22 |只看該作者

回覆 70# rabbitliu 的文章

我五月十四日在瑪加烈做oscar (12週4日) 係照ultra sound 度頸皮,姑娘講咗話多數係囝,照咗10分鐘,全個過程等都唔耐,不過要等4星期再去抽血,唔明點解唔可以一次做呢?


大宅

積分: 3487


5511#
發表於 09-5-16 21:48 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-16 18:07 發表


你的BPD長度是mug mug呀。。。。


BPD--雙頂直徑, 簡單來說是頭圍直徑
FL--大腳骨長度
HC--腹圍

過了十四週後, 我去產檢, 醫生說不會再量BB身長, 只量以上三個資料~ ^^


大宅

積分: 2469


5512#
發表於 09-5-16 22:09 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-5-16 21:48 發表


BPD--雙頂直徑, 簡單來說是頭圍直徑
FL--大腳骨長度
HC--腹圍

過了十四週後, 我去產檢, 醫生說不會再量BB身長, 只量以上三個資料~ ^^


係呀。。。 我個醫生都話過咗14WK唔會再量身長。。。但我唔知BPD即是頭圍直徑。。。HEHE。。。thanks for let me know =)


大宅

積分: 2049


5513#
發表於 09-5-16 22:13 |只看該作者
原帖由 hobby 於 09-5-16 12:45 發表
我都唔想食咁多,不過真係好餓,如果唔食,會暈,冷汗,我只係怕食慣,等阿b出世都減唔到,咁就大件事啦... 但我都感恩,因為都係嘔過幾次,已經好好彩


我都係咁噃, 不過冇嘔過, 係咁食~


大宅

積分: 2469


5514#
發表於 09-5-16 22:23 |只看該作者
原帖由 silly_potato 於 09-5-16 22:13 發表


我都係咁噃, 不過冇嘔過, 係咁食~


係好事嚟gar。。。嘔。。。真係超辛苦呀。。。諗起都想死。。。。雖然我而家14wk。。。開始無嘔得咁勁。。。但都有頂胃感覺。。。


大宅

積分: 2049


5515#
發表於 09-5-16 22:27 |只看該作者
原帖由 小希1119 於 09-5-16 16:01 發表
我有個問題想問大家,有無留意照超聲波時,阿B會係個肚左邊定右邊呢?早兩日第1次去醫院照,個姑娘淨係照右邊,返到屋企同媽咪講,佢話我喱胎係女,男左女右,佢陀我時都係右邊,但係陀我細佬時,係左邊,大家有無聽過? ...


我都係偏右, 不過未知仔定女


禁止訪問

積分: 108


5516#
發表於 09-5-16 23:23 |只看該作者

回覆 6# cam3838 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1362


5517#
發表於 09-5-16 23:27 |只看該作者
原帖由 小希1119 於 09-5-16 16:01 發表
我有個問題想問大家,有無留意照超聲波時,阿B會係個肚左邊定右邊呢?早兩日第1次去醫院照,個姑娘淨係照右邊,返到屋企同媽咪講,佢話我喱胎係女,男左女右,佢陀我時都係右邊,但係陀我細佬時,係左邊,大家有無聽過? ...


唔係喎.. 我上次照oscar 小b o係右邊, 早兩日o係醫院聽心跳又係右邊, 但小b係仔o黎個喎....


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5518#
發表於 09-5-16 23:55 |只看該作者
係喎 .. 真係會見到你喎 .. 好岩呀!! 不過我自己一個去咋 .. 唔想老公再請咁多假陪我喇 .. 你呢 .. 你老公會唔會陪你上堂呀?

原帖由 missze 於 09-5-16 14:40 發表


我都係呢兩日上呀~3:30-4:30 PM,即係會見到你WO


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5519#
發表於 09-5-16 23:57 |只看該作者
恭喜恭喜 .. 開心番晒啦!!

原帖由 gracedolly 於 09-5-16 17:49 發表
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!


大宅

積分: 2419


5520#
發表於 09-5-17 00:48 |只看該作者
其實我想問下..........乳酪食得, 不過佢係凍的, 大家會唔會即刻食??

帖由 careyjackygigi 於 09-5-16 15:03 發表



我都係只係烚蛋就每日一隻

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo