懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7579


5521#
發表於 09-5-17 07:52 |只看該作者
我個醫生都係叫我4星期後先抽血啊!
原帖由 cam3838 於 09-5-16 20:22 發表
我五月十四日在瑪加烈做oscar (12週4日) 係照ultra sound 度頸皮,姑娘講咗話多數係囝,照咗10分鐘,全個過程等都唔耐,不過要等4星期再去抽血,唔明點解唔可以一次做呢? ...

媽媽最愛大小b


禁止訪問

積分: 393


5522#
發表於 09-5-17 12:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3899


5523#
發表於 09-5-17 13:17 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-5-17 00:48 發表
其實我想問下..........乳酪食得, 不過佢係凍的, 大家會唔會即刻食??


我日日食, 同埋真係要凍先好食!


大宅

積分: 4168


5524#
發表於 09-5-17 13:21 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-5-17 13:17 發表


我日日食, 同埋真係要凍先好食!


放得耐有菌架
會肚痛架~

小嵐*要健康快樂咁長大呀!!!


大宅

積分: 3899


5525#
發表於 09-5-17 14:05 |只看該作者
原帖由 mr.s_fung 於 09-5-17 13:21 發表


放得耐有菌架
會肚痛架~


係呀, 所以凍食好d, 尤其天氣咁熱.


大宅

積分: 4438


5526#
發表於 09-5-17 14:13 |只看該作者
等我都食下乳酪先
我淨係一日一枝奶
邊種味最好食呢
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 5417


5527#
發表於 09-5-17 14:49 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-5-16 17:49 發表
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!


gracedolly,

恭喜妳呀, 可以放下心頭大石, 又過左一關LA.
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


禁止訪問

積分: 393


5528#
發表於 09-5-17 15:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2362


5529#
發表於 09-5-17 15:47 |只看該作者
原帖由 kamily 於 09-5-17 12:08 發表


其實我以前都有呢個疑問... 但係所有書都建議食, 咁其實都唔係放冰箱, 我怕天氣熱, 等耐左會有菌添

所以我都係即刻食, 但會o係個口度含一陣先囉~ ...

係囉,放到唔凍,反而會唔會有菌?其實乳酪既凍,同凍飲既凍差好遠,我覺得ok wor!


大宅

積分: 2362


5530#
發表於 09-5-17 15:48 |只看該作者
原帖由 kamily 於 09-5-17 12:08 發表


其實我以前都有呢個疑問... 但係所有書都建議食, 咁其實都唔係放冰箱, 我怕天氣熱, 等耐左會有菌添

所以我都係即刻食, 但會o係個口度含一陣先囉~ ...

係囉,放到唔凍,反而會唔會有菌?其實乳酪既凍,同凍飲既凍差好遠,我覺得ok wor!


大宅

積分: 2362


5531#
發表於 09-5-17 16:01 |只看該作者
原帖由 kamily 於 09-5-17 15:24 發表


我覺得藍莓同士多啤梨都好味~
其實芒果味都好味,不過依家要介芒果呢!


大宅

積分: 4438


5532#
發表於 09-5-17 16:19 |只看該作者
點解噤多人二十週前就做結構?
c+ 同埋政府醫生都話最好二十至二十二週先照 因為早左照可能有d器管未發展得好 到時過二/三週又要再照過
所以政府安排我第二十一週照
本來二十週都有位
佢話二十一週先照取穏陣
因為bb有機會途中生長慢左
你地醫生又點講呢
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


禁止訪問

積分: 393


5533#
發表於 09-5-17 16:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2704


5534#
發表於 09-5-17 17:04 |只看該作者
原帖由 kamily 於 09-5-17 16:26 發表


係呀係呀...
次次企o係個凍櫃前面... 只可以望住d 芒果味...


我有一次....見到屋企有芒果...
好想食...但係我知吾可以食...
跟住...我拿住個芒果...
係咁聞...係咁聞....
好似人地吸氧氣咁...


大宅

積分: 2704


5535#
發表於 09-5-17 17:05 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-17 16:19 發表
點解噤多人二十週前就做結構?
c+ 同埋政府醫生都話最好二十至二十二週先照 因為早左照可能有d器管未發展得好 到時過二/三週又要再照過
所以政府安排我第二十一週照
本來二十週都有位
佢話二十一週先照取穏陣
因為bb ...


冇呀~我都係廿週照哦~~~
响QE照咯~


子爵府

積分: 12065


5536#
發表於 09-5-17 17:09 |只看該作者
just confirmed hk has the 3rd 確診個案!!! take gd care!


大宅

積分: 2419


5537#
發表於 09-5-17 17:12 |只看該作者
好~~我就今日開始食~~~hahaha
原帖由 popodordor 於 09-5-17 15:47 發表

係囉,放到唔凍,反而會唔會有菌?其實乳酪既凍,同凍飲既凍差好遠,我覺得ok wor!


大宅

積分: 4438


5538#
發表於 09-5-17 17:18 |只看該作者
我會係公共交通工具戴mask
人多的地方唔去
但係係街真係戴唔到mask
因為天氣好熱
戴左透唔到氣 同埋好暈
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 2419


5539#
發表於 09-5-17 17:24 |只看該作者
係呀~~我好驚悶死咗, 行街仲帶口罩~~
原帖由 ksorange 於 09-5-17 17:18 發表
我會係公共交通工具戴mask
人多的地方唔去
但係係街真係戴唔到mask
因為天氣好熱
戴左透唔到氣 同埋好暈


子爵府

積分: 14194


5540#
發表於 09-5-17 18:16 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-17 16:19 發表
點解噤多人二十週前就做結構?
c+ 同埋政府醫生都話最好二十至二十二週先照 因為早左照可能有d器管未發展得好 到時過二/三週又要再照過
所以政府安排我第二十一週照
本來二十週都有位
佢話二十一週先照取穏陣
因為bb ...


我二十同二十一週都會照一次,因為二十週會係qe照,我驚醫院會好求其,所以都同樣book定私家二十一週再照一次!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo