在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7413


5521#
發表於 05-6-14 10:08 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

夫人, emily_bb, 你地都儲緊呀, 等我問下姑仔佢地多左邊個先

poohpooh, 我有一千零一個s o既麥o麥你


伯爵府

積分: 17559


5522#
發表於 05-6-14 10:12 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

[quote]
Kruson 寫道:
[size=large]差比利時, 澳洲, 斯尼蘭卡同美國 [quote]

我細老俾左三隻天兒有一隻好似斯尼蘭卡要look look,但要搵野同天兒換,唔係佢唔會交出來ga wor!


男爵府

積分: 7413


5523#
發表於 05-6-14 10:17 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我屋企好似有兩隻不過唔知咩國家, 兩個換一個得唔得呀 :mrgreen:

wensi 寫道:
我細老俾左三隻天兒有一隻好似斯尼蘭卡要look look,但要搵野同天兒換,唔係佢唔會交出來ga wor!


子爵府

積分: 10722


5524#
發表於 05-6-14 10:20 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

幾著數喎 [quote]
Kruson 寫道:
我屋企好似有兩隻不過唔知咩國家, 兩個換一個得唔得呀 :mrgreen:


男爵府

積分: 7413


5525#
發表於 05-6-14 10:22 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

隻s 麥o麥你


子爵府

積分: 10722


5526#
發表於 05-6-14 10:26 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

s好似有,返去車車先,Thanks.[quote]
Kruson 寫道:
隻s 麥o麥你


男爵府

積分: 7413


5527#
發表於 05-6-14 10:29 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

仲有3個萬寧印花你幾時要要呀, 係咪等我儲多幾個先比你呀


伯爵府

積分: 17559


5528#
發表於 05-6-14 10:29 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Kruson

我屋企好似有兩隻不過唔知咩國家, 兩個換一個得唔得呀.................check 左話你知,我偷龍轉鳳天兒唔知ge!


男爵府

積分: 7050


5529#
發表於 05-6-14 10:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi 寫道:
check 左話你知,我偷龍轉鳳天兒唔知ge!

古惑媽咪 :mrgreen: :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


男爵府

積分: 7413


5530#
發表於 05-6-14 10:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

好呀, thanks

wensi 寫道:
Kruson

我屋企好似有兩隻不過唔知咩國家, 兩個換一個得唔得呀.................check 左話你知,我偷龍轉鳳天兒唔知ge!


男爵府

積分: 5063


5531#
發表於 05-6-14 10:34 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi,
你屋企個圖型pizzle 有無人要呀.
我想巨為已有呀
[/url]


子爵府

積分: 10722


5532#
發表於 05-6-14 10:36 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

好呀, thanks
Kruson 寫道:
仲有3個萬寧印花你幾時要要呀, 係咪等我儲多幾個先比你呀


子爵府

積分: 10264


5533#
發表於 05-6-14 10:37 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

嘩, 我得9個咋...........

[quote]
Kruson 寫道:
[size=large]差比利時, 澳洲, 斯尼蘭卡同美國


子爵府

積分: 10722


5534#
發表於 05-6-14 10:37 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

其實我想問,天兒會唔會記得有咩國家或者咩英文字呢???
wensi 寫道:
Kruson

我屋企好似有兩隻不過唔知咩國家, 兩個換一個得唔得呀.................check 左話你知,我偷龍轉鳳天兒唔知ge!


大宅

積分: 1725


5535#
發表於 05-6-14 10:37 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

pooh,

我屋企都好似有幾個manning印花, 等我搵搵先


男爵府

積分: 7413


5536#
發表於 05-6-14 10:46 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我奶奶佢地齊晒啦不過我今次冇儲

[quote]
YanyanMom 寫道:
嘩, 我得9個咋...........


大宅

積分: 4240


5537#
發表於 05-6-14 10:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨 呀咁多位
呢期個話題係乜因好鬼耐冇上黎蒲


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


5538#
發表於 05-6-14 10:50 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Morning Kiumama。do you install MSN?


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5539#
發表於 05-6-14 10:50 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hello kiuma
how r u ?
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


男爵府

積分: 7050


5540#
發表於 05-6-14 10:53 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kiumama 寫道:
早晨 呀咁多位
呢期個話題係乜因好鬼耐冇上黎蒲

咪儲襟章囉
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo