懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1794


5541#
發表於 09-5-17 18:20 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-5-16 17:49 發表
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!



你個b健康啦...以後唔好再有d你之前咁既諗法啦...真係俾你嚇c 呀~哈哈哈~~


大宅

積分: 1794


5542#
發表於 09-5-17 18:29 |只看該作者
原帖由 angelyip0507 於 09-5-17 18:16 發表


我二十同二十一週都會照一次,因為二十週會係qe照,我驚醫院會好求其,所以都同樣book定私家二十一週再照一次!


我想問下,咁如果我去個間醫院無得做結構, 可唔可以自己book其他醫院做呀?好似oscar咁.

我book咗19wk 係c+做, 我都覺得早呀, 但book2次c+好似好貴咁...唔知政府醫院可唔可以自行BOOK 呢?


大宅

積分: 3487


5543#
發表於 09-5-17 18:39 |只看該作者
原帖由 Meowcat 於 09-5-17 14:49 發表


gracedolly,

恭喜妳呀, 可以放下心頭大石, 又過左一關LA.


謝謝各位~~~ ^^


大宅

積分: 3487


5544#
發表於 09-5-17 19:00 |只看該作者
前日去抽羊水前, 醫生先同我照了一次結構, 好似係package跟的服務, 照齊BB的器官及部位, 暫時BB一切器官無問題, 而且錄了隻DVD~

不過我覺得16w太細, 所以再約在19w5d照結構, 因為日期係護士提議的, 差兩日都20週, 應該相差不遠, 所以覺得ok。


大宅

積分: 3899


5545#
發表於 09-5-17 19:03 |只看該作者
原帖由 小蛇 於 09-5-17 17:04 發表


我有一次....見到屋企有芒果...
好想食...但係我知吾可以食...
跟住...我拿住個芒果...
係咁聞...係咁聞....
好似人地吸氧氣咁...


咁樣好辛苦wor...我會食少少 >.<
上次去咗一間中菜館, 我知佢地d芒果布甸超好味, 尤其係d fresh cream....同老公share 食咗一份...


大宅

積分: 3899


5546#
發表於 09-5-17 19:05 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-5-17 19:00 發表
前日去抽羊水前, 醫生先同我照了一次結構, 好似係package跟的服務, 照齊BB的器官及部位, 暫時BB一切器官無問題, 而且錄了隻DVD~

不過我覺得16w太細, 所以再約在19w5d照結構, 因為日期係護士提議的, 差兩日都20週, ...


真係好服務, 我遲d去養和唔知有無咁好呢...


大宅

積分: 3899


5547#
發表於 09-5-17 19:07 |只看該作者
原帖由 kamily 於 09-5-17 16:26 發表


係呀係呀...
次次企o係個凍櫃前面... 只可以望住d 芒果味...


芒果唔雪好味d架....
aiya...以為講緊新鮮芒果tim haha

[ 本帖最後由 jojodic 於 09-5-17 19:22 編輯 ]


大宅

積分: 2419


5548#
發表於 09-5-17 19:33 |只看該作者
唔好再講啦~~~
留晒口水啦~~~
原帖由 jojodic 於 09-5-17 19:07 發表


芒果唔雪好味d架....
aiya...以為講緊新鮮芒果tim haha


大宅

積分: 2362


5549#
發表於 09-5-17 20:35 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-5-17 19:03 發表


咁樣好辛苦wor...我會食少少 >.<
上次去咗一間中菜館, 我知佢地d芒果布甸超好味, 尤其係d fresh cream....同老公share 食咗一份...

我實唔得啦!老公好緊張我食既野,芒果一早已經被blacklist啦!


大宅

積分: 2469


5550#
發表於 09-5-17 20:43 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-5-17 20:35 發表

我實唔得啦!老公好緊張我食既野,芒果一早已經被blacklist啦!


mug mango 又唔食得咩..我早幾日食咗楊枝金露...仲食埋個mango"蘇"皮roll...同埋每次我食yogurt都係食蘋果mango 味gar....原來又唔食得...我醫生又無話喎...咁我食少d啦..哈哈...


大宅

積分: 2362


5551#
發表於 09-5-17 20:47 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-17 18:29 發表


我想問下,咁如果我去個間醫院無得做結構, 可唔可以自己book其他醫院做呀?好似oscar咁.

我book咗19wk 係c+做, 我都覺得早呀, 但book2次c+好似好貴咁...唔知政府醫院可唔可以自行BOOK 呢? ...

我估未必可以自己book,因為我Book瑪嘉烈,都係由健康院果邊同我入紙,一係你問下你覆診果間健康院,可唔可以同你跨區book啦!


大宅

積分: 2362


5552#
發表於 09-5-17 20:56 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-17 20:43 發表


mug mango 又唔食得咩..我早幾日食咗楊枝金露...仲食埋個mango"蘇"皮roll...同埋每次我食yogurt都係食蘋果mango 味gar....原來又唔食得...我醫生又無話喎...咁我食少d啦..哈哈... ...

其實好多野西醫都無話唔得架啦!我覺得最慘既係,除左芒果本身之外,好多related既甜品都比人禁埋!唉!


大宅

積分: 2469


5553#
發表於 09-5-17 21:01 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-5-17 20:56 發表

其實好多野西醫都無話唔得架啦!我覺得最慘既係,除左芒果本身之外,好多related既甜品都比人禁埋!唉!


哈哈...咁你又慘d....我唔會唔食...會簡唔中食law...我屋企無人叫我介口呀....因為我媽咪都唔介口gei...hehe....


大宅

積分: 2469


5554#
發表於 09-5-17 21:03 |只看該作者
我結構book咗qe19wk3d照呀..我問過3個醫生...佢地都話唔駛改期喎....佢地話18-20wk照都ok...


大宅

積分: 2419


5555#
發表於 09-5-17 21:35 |只看該作者
mango好濕熱, 少d食好d~~你都唔係食少少喎~~甜野少d啦~~適可而止啦~~西醫都會叫你食少d甜品架.....同埋係西醫角度係幾乎乜都食得架, 唔知的野就食小小好啦~~

原帖由 monmuifamily 於 09-5-17 20:43 發表


mug mango 又唔食得咩..我早幾日食咗楊枝金露...仲食埋個mango"蘇"皮roll...同埋每次我食yogurt都係食蘋果mango 味gar....原來又唔食得...我醫生又無話喎...咁我食少d啦..哈哈... ...


子爵府

積分: 12065


5556#
發表於 09-5-17 21:39 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 17-5-2009 19:05 發表


真係好服務, 我遲d去養和唔知有無咁好呢...




i m in 養和 too, which doctor?


大宅

積分: 2469


5557#
發表於 09-5-17 23:06 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-5-17 21:35 發表
mango好濕熱, 少d食好d~~你都唔係食少少喎~~甜野少d啦~~適可而止啦~~西醫都會叫你食少d甜品架.....同埋係西醫角度係幾乎乜都食得架, 唔知的野就食小小好啦~~

...


mango 甜品我有咗之後都係食咗1次jei...至於apple mango yogurt...我諗我有咗之後都係食咗3cup叼左右...因為我唔係成日食yogurt...ok gei...咁我個醫生又無叫我食少d甜野喎...不過我都知食得多甜野唔好...所以我都唔係成日食....我諗...2-3星期一次啦....


大宅

積分: 2704


5558#
發表於 09-5-17 23:13 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-17 21:03 發表
我結構book咗qe19wk3d照呀..我問過3個醫生...佢地都話唔駛改期喎....佢地話18-20wk照都ok...


我都係响QE照喎。。。
你幾多號照呀?
我18/6呀。。。


大宅

積分: 2419


5559#
發表於 09-5-17 23:40 |只看該作者
icicic
不過我個私家都有講要少甜野啦~~
奶要一日3杯~
原帖由 monmuifamily 於 09-5-17 23:06 發表


mango 甜品我有咗之後都係食咗1次jei...至於apple mango yogurt...我諗我有咗之後都係食咗3cup叼左右...因為我唔係成日食yogurt...ok gei...咁我個醫生又無叫我食少d甜野喎...不過我都知食得多甜野唔好...所以我都 ...


大宅

積分: 1999


5560#
發表於 09-5-18 02:19 |只看該作者
好似我响餐廳度,呷住自己杯華田係咁索住老公杯熱咖啡咁


原帖由 小蛇 於 09-5-17 17:04 發表


我有一次....見到屋企有芒果...
好想食...但係我知吾可以食...
跟住...我拿住個芒果...
係咁聞...係咁聞....
好似人地吸氧氣咁...





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo