跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8390


5541#
發表於 05-9-7 09:45 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
留比你啦!
你快d去睇醫生喇!

abcd媽:
ok冇問題.....我唔去食飯架喇!
玩得開心d喇!

i&i:
一定...一定...

yy:
你記唔記得之前亞仔影過認字咭張相?張相今日係"頭條日報"出現喎... ?-( ?-( ?-(


男爵府

積分: 6032


5542#
發表於 05-9-7 10:21 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

loklokma,

多謝關心.
我女大致上都适應. 最開心係今年有得参加課外活動, 唯一不滿係班上啲女仔仲”曳”過男仔, 成日俾老師罰, 話係朱小係男仔”曳”過女仔架麻.

So,

你仔好過我女上年好多喇, 上年要6:40am上校車呀, 冬天時天沒光就出門, 好慘惨. :-( :-(


男爵府

積分: 8369


5543#
發表於 05-9-7 10:33 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽:
玩得開心D!

樂媽:
唔好唔食飯呀!神婆係要食飽飯,個壇先靈0架!
啊∼見到見到,因為個專欄係我們負責嘛! :-x 不過篇文不是我寫。要不要幫你留多幾份?

RCHU:
老師又會咁烏龍0既? 琪琪有沒有講白兔和綿羊組會一齊上課?芝芝話兩班課室就在隔鄰,經常一齊玩喎!

I & I Mom:
來來來!2pm也不是太遲呢∼昨晚回家芝芝就匯報,她說老師叫Ian做葉生喎!我問她點解,她說老師和他們玩「先生小姐」遊戲,聽到我一頭霧水。 ?-(

wing:
是不是你hb的感冒菌惹到你?多喝水和吃維他命C,快快增強抵抗力呀!有乜唔妥就即刻睇醫生啦!

So:
未決定幾時再去呀∼我曾諗過明年芝芝生日時去,但諗諗下暑假好熱,陰澳又無風,都係等秋冬天去好。
是否想幫hei b在迪士尼慶祝生日?


男爵府

積分: 6032


5544#
發表於 05-9-7 10:41 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

I&IMom 寫道:
我本來都book左 disney + hotel....but 之前cxl 左 lu, e+ 聽到 d comments ...most likely 都係玩一日算la! 你係mic係hei b birthday 時去 lei....我'言念'住Ian birthday時去!


I&I,

“見過x怕黑”, 經上星期日一役后, 我已决定係細女未滿4歲前, 唔會再去第二次. 你遲些去, 一定會輕松好多, 玩得都盡興啲.

該用戶已被刪除

5545#
發表於 05-9-7 10:49 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5036


5546#
發表於 05-9-7 11:34 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Wing 1206,

Check 校車 EE this afternoon.
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


伯爵府

積分: 17555


5547#
發表於 05-9-7 11:38 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

多謝各位關心, :wink: 我身體係唔會比我休息的,所以今日已經好好多,我係一個唔會食藥的人,所以好小去睇醫生,以前都係諗住攞醫生紙請假才會睇,但都係唔食藥的.其實可能係我訓得唔好,因為我太緊張la,3點又起下身,4點又起下身,成日驚唔知醒,加上昨天好熱,所以咪出事囉.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17555


5548#
發表於 05-9-7 11:39 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Allison
我講咗比EE聽la. :wink: thx~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 5574


5549#
發表於 05-9-7 11:56 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY:
琪琪無講白兔組同綿羊組一齊上課喎 唔知今日換唔換到體育衫 今朝我比佢著校服裙咋

你904去迪士尼坐什麼車 我上星期放假時坐過迪士尼線, 車廂幾靚架


男爵府

積分: 8390


5550#
發表於 05-9-7 12:29 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY:
神婆係要食飽飯,個壇先靈0架!>> 搵個lunch buffet先!

專欄係我們負責>> 啊...原來如此....唔駛留比我啦,今日果份&上次果份我都有啦!thx~~

白兔和綿羊組會一齊上課>> 亞仔都冇提過喎~~ ?-( ?-(


男爵府

積分: 8369


5551#
發表於 05-9-7 13:08 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽:
唔怕,910就會揭曉! :mrgreen:

RCHU:
大圍火車站有架R42,直接去到迪士尼0架!希爾頓中心和沙田市中心有站,每日8:45am頭班車,每15一班,好似早上10:15就停,晚上迪士尼放完煙花,才會有車返出沙田。車程約45mins。

我們上次在大圍總站上車,可以揀位坐(不過8:30am已好多人排隊),巴士去到沙田已沒有位,d人要企到落車呀! :-|


男爵府

積分: 5574


5552#
發表於 05-9-7 13:39 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY:
巴士係快D既, 我地住沙田搭地鐵比較麻煩, 聽你咁講, 第時都係去大圍總站等車好過, 45分鐘企入去都幾辛苦
該用戶已被刪除

5553#
發表於 05-9-7 14:35 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5036


5554#
發表於 05-9-7 15:09 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

各 位 聖 心 mama,

我 有 一 個問 題 !!!! 我 想 問 星 期 六家長 會 是 講 物 野 , 重 要 嗎 ? 唔 去 會 唔會 有 大 問 題 . 因 為 個 日 好 多 野 做 及 一 定 要 before 11:30am完 . 我 好 怕 聖 心 次 次 開 物 家 長 會 , 活 動 得兩 個 字 形 容 " 遲 、 亂 " 如 果 不 大 重 要 直 係 想 唔 去 呀 !! 有 無 MA MA 幫 到 我 呀 ?? 唔 該 晒 !!
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


男爵府

積分: 5574


5555#
發表於 05-9-7 15:20 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Allison:

我估K.2家長會唔係好重要, 都係講新學年既野, 我也沒時間去聽, 或且叫HB去, K.1果次就話派書, K.3就要聽簡小學. 唔知o岩唔o岩 我都覺得好多人好亂, 明明叫d家長唔好帶小朋友到場, 但都係有人照帶.

I&I Mom:

有功課做 係做什麼 寫字定畫線 Ian讀完Music Wonderland未 琪琪讀緊JMC, 都有功課做


男爵府

積分: 5036


5556#
發表於 05-9-7 15:31 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

仲 有 永遠 都 遲 至 少 15min, 有 無 ma ma 可 以 聽 完 之後 講 返 講 d 物 野 比 我 知 呀 ??
RCHU01 寫道:
Allison:

我估K.2家長會唔係好重要, 都係講新學年既野, 我也沒時間去聽, 或且叫HB去, K.1果次就話派書, K.3就要聽簡小學. 唔知o岩唔o岩 我都覺得好多人好亂, 明明叫d家長唔好帶小朋友到場, 但都係有人照帶.

I&I Mom:

有功課做 係做什麼 寫字定畫線 Ian讀完Music Wonderland未 琪琪讀緊JMC, 都有功課做
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/
該用戶已被刪除

5557#
發表於 05-9-7 15:55 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5574


5558#
發表於 05-9-7 16:12 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

I&I Mom:

琪琪返o左english playgroup都幾個月了, 現在她有時會叫我用英文同佢講野, 當然佢唔會完全明白, 但係起碼肯講, 同埋佢都鍾意返eureka, 上次因去旅行要補堂, 佢都無話唔想返, 如果唔係學費貴, 都想佢一星期上兩堂, 進度應該會快些


男爵府

積分: 6032


5559#
發表於 05-9-7 17:29 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

[
I&IMom
話時話Isa's class 都係男仔”曳”過女仔ga, 佢都成日complaint....重有20個boys out of 33 gum 多!!-----嘩, 女仔好"興"香渦. 靚呀!!

你e+重好la.....can sleep an hour more than last yr bor! -------係呀, 唔使咁早企身, 每日送佢上車先返工.

btw, u know we used the same approach in english....重有5/6本books w/the same title lei! later we can share here...ok!?-------Sure. 你覺唔覺啲書太少字? 一頁得一兩行大大只字.


男爵府

積分: 6032


5560#
發表於 05-9-7 17:31 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU01 寫道:
I&I Mom:

琪琪返o左english playgroup都幾個月了, 現在她有時會叫我用英文同佢講野, 當然佢唔會完全明白, 但係起碼肯講, 同埋佢都鍾意返eureka, 上次因去旅行要補堂, 佢都無話唔想返,


RCHU01,

有成效又唔抗拒, 貴些都抵翻啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo