懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3487


5561#
發表於 09-5-18 06:53 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-5-17 23:40 發表
icicic
不過我個私家都有講要少甜野啦~~
奶要一日3杯~


奶...我由一個月開始日日飲兩杯, 而家覺得淨奶得好厭啦, 以前未有B時我會加抺茶粉, 朱古力粉, 咖啡粉...但而家茶, 咖啡, 古力都戒晒....

其實可唔可以飲下台式茶店的南瓜牛奶, 芋頭牛奶同紅豆牛奶呢?


別墅

積分: 729


5562#
發表於 09-5-18 08:13 |只看該作者
Ksorange,

妳依家都有35吋??? 我得31咋, 妳本身肥唔肥架??? 未有之前幾多腰圍呀???

原帖由 ksorange 於 09-5-16 11:31 發表


吓你本身肥唔肥呢
我十二週時係小肚腩
十四週時先明顯大

我個肚現在先35吋


別墅

積分: 729


5563#
發表於 09-5-18 08:14 |只看該作者
gracedolly,

知道妳oscar羊水過左關, 公喜妳呀, 好鄧妳開心!!!

原帖由 gracedolly 於 09-5-18 06:53 發表


奶...我由一個月開始日日飲兩杯, 而家覺得淨奶得好厭啦, 以前未有B時我會加抺茶粉, 朱古力粉, 咖啡粉...但而家茶, 咖啡, 古力都戒晒....

其實可唔可以飲下台式茶店的南瓜牛奶, 芋頭牛奶同紅豆牛奶呢? ...


別墅

積分: 729


5564#
發表於 09-5-18 08:15 |只看該作者
一日兩杯奶??? 我覺得飲唔落咁多呀, 我最多都係早餐飲到一杯咋, 之後lunch食飽又飲唔落, tea time食下小食又飲唔落, 晚飯食飽左更加飲唔落...........

原帖由 gracedolly 於 09-5-18 06:53 發表


奶...我由一個月開始日日飲兩杯, 而家覺得淨奶得好厭啦, 以前未有B時我會加抺茶粉, 朱古力粉, 咖啡粉...但而家茶, 咖啡, 古力都戒晒....

其實可唔可以飲下台式茶店的南瓜牛奶, 芋頭牛奶同紅豆牛奶呢? ...


大宅

積分: 4438


5565#
發表於 09-5-18 08:36 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-18 08:13 發表
Ksorange,

妳依家都有35吋??? 我得31咋, 妳本身肥唔肥架??? 未有之前幾多腰圍呀???


我本來29吋 128磅 156cm高
少少肥啦
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5566#
發表於 09-5-18 08:55 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-5-16 17:49 發表
收到姑娘電話BB無唐氏, 安樂晒~多謝晒各位既祝福!


恭喜!! 恭喜!!


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5567#
發表於 09-5-18 08:58 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-16 18:05 發表
今日同老公去咗TW JUSCO。。。見到有BB野買。。。發覺D床仔都幾平。。。。平過荷花or出面dBB shop。。。不過我地mug都無買。。。我諗我地會等到9-10月先會買bb野。。。hehe。。。

突然之間好想bb快d出世。。。(當然係健康出世啦。。。) 我睇過有dpost話mummy唔捨 ...


我昨日都有去, 但又系得個睇, 什麼都沒有買, 我現在最想快些照結構, 之後便可以開始買BB野


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5568#
發表於 09-5-18 09:03 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-17 16:19 發表
點解噤多人二十週前就做結構?
c+ 同埋政府醫生都話最好二十至二十二週先照 因為早左照可能有d器管未發展得好 到時過二/三週又要再照過
所以政府安排我第二十一週照
本來二十週都有位
佢話二十一週先照取穏陣
因為bb ...


我政府同C+都系21週照^^


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5569#
發表於 09-5-18 09:07 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-17 17:18 發表
我會係公共交通工具戴mask
人多的地方唔去
但係係街真係戴唔到mask
因為天氣好熱
戴左透唔到氣 同埋好暈


我都系一樣, 但現在盡可能都小一點出街, 星期日好想去一田, 到時會帶mask, 冷氣地方應該會無咁焗


別墅

積分: 729


5570#
發表於 09-5-18 09:17 |只看該作者
多人既地方帶定Mask穩陣d, 專家成日都估計香港六月就會有感染高潮, 今朝睇報紙日本一日之內84個確診個案, 都幾得人驚......

原帖由 chancherie 於 09-5-18 09:07 發表


我都系一樣, 但現在盡可能都小一點出街, 星期日好想去一田, 到時會帶mask, 冷氣地方應該會無咁焗


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5571#
發表於 09-5-18 09:17 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-5-17 20:47 發表

我估未必可以自己book,因為我Book瑪嘉烈,都係由健康院果邊同我入紙,一係你問下你覆診果間健康院,可唔可以同你跨區book啦!


咁你幾時去瑪嘉烈照結構?? 我7月7日


別墅

積分: 729


5572#
發表於 09-5-18 09:17 |只看該作者
哦, 咁即係妳大左之後粗左6吋, 我同妳一樣呀.........


原帖由 ksorange 於 09-5-18 08:36 發表


我本來29吋 128磅 156cm高
少少肥啦


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5573#
發表於 09-5-18 09:23 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-18 09:17 發表
多人既地方帶定Mask穩陣d, 專家成日都估計香港六月就會有感染高潮, 今朝睇報紙日本一日之內84個確診個案, 都幾得人驚......


系呀!! 雖然話6月, 但有時真系防不勝防, 真系吾知幾時到hk, 我現在每次回娘家, 我媽就一定問我有無帶mask, 又叫我人多地方不要去, 最好留系屋企, 但成日留系屋企會好悶


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5574#
發表於 09-5-18 09:25 |只看該作者
早晨~
想問你們有無水腫, 我星期六果晚, 回家除鞋, 發覺對腳腫了, 但昨天早上起身就無事, 你們有無試過


別墅

積分: 729


5575#
發表於 09-5-18 09:43 |只看該作者
我都有少少呀, 通常夜晚有少少腫, 但訓醒就回復正常......

原帖由 chancherie 於 09-5-18 09:25 發表
早晨~
想問你們有無水腫, 我星期六果晚, 回家除鞋, 發覺對腳腫了, 但昨天早上起身就無事, 你們有無試過


別墅

積分: 729


5576#
發表於 09-5-18 09:45 |只看該作者
都係, 不過能夠protect到自己既, 咪唯有盡量做好d lor . . .

原帖由 chancherie 於 09-5-18 09:23 發表


系呀!! 雖然話6月, 但有時真系防不勝防, 真系吾知幾時到hk, 我現在每次回娘家, 我媽就一定問我有無帶mask, 又叫我人多地方不要去, 最好留系屋企, 但成日留系屋企會好悶 ...


大宅

積分: 4438


5577#
發表於 09-5-18 09:46 |只看該作者
你地會唔會呢
近個星期 成日都覺得好熱
手掌都熱
但係唔係發燒

小金旦
我個肚早上 同夜晚可以差成1.5吋
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


別墅

積分: 729


5578#
發表於 09-5-18 09:52 |只看該作者
我通常係食飽同肚餓相差一吋囉....

原帖由 ksorange 於 09-5-18 09:46 發表
你地會唔會呢
近個星期 成日都覺得好熱
手掌都熱
但係唔係發燒

小金旦
我個肚早上 同夜晚可以差成1.5吋


別墅

積分: 866


5579#
發表於 09-5-18 10:02 |只看該作者
原帖由 angelyip0507 於 09-5-15 21:21 發表
各位媽媽有無入媽媽會呀?我個日去完pwh照oscar,門口已經有好多人比表我填,填完就立即拎左贈品,有口水肩、拳套同紗巾!!!啱晒貪小便宜的我呀!!!呵呵! ...


如果係吔去開你私家醫生到見到form, 一定要填 (form 上要有醫生 chop - referred by doctor), 因為before 生之前, 會有 new born 奶粉送, 隻隻牌子都會有, 但街 or clinic 門口填個d就唔會有奶粉送, 所以even 你已經填左, 都要係私家到再填 (最好係 美贊臣 送兩 cans 900g, 都要 $4xx, 加奶粉袋 + 包被, 其仔牌子only 1 can)



別墅

積分: 516

好媽媽勳章


5580#
發表於 09-5-18 10:05 |只看該作者
有呀! 睡覺時個身愈來愈熱, 手掌仲滾的。 平時的身體就比以前暖, 手掌就一定熱, 我以前隻手成日凍冰冰!

原帖由 ksorange 於 09-5-18 09:46 發表
你地會唔會呢
近個星期 成日都覺得好熱
手掌都熱
但係唔係發燒

小金旦
我個肚早上 同夜晚可以差成1.5吋

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo