跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


541#
發表於 08-1-21 11:01 |只看該作者
我反而覺得avent手泵好work, 又唔使電, 又輕d, 方便好多, 同埋佢個個花瓣設計, 真係泵得好好, 好少塞, 你可以試下, 買都係3xx, 唔算貴, 如果餵得耐, 都worth, 其實我有多一個, 你想試下, 我可以借你

原文章由 linglaulau 於 08-1-21 10:36 發表
我今日都返工喇.... 啱啱去toilet 泵咗一次奶... 感覺真係麻麻... >.< 不過冇計la.... 泵咗半個鐘都未泵清.... 個電泵又冇電... 用手擠咗一陣有半安... =.=" 我好認真咁諗緊好唔好買過個雙泵泵快d......

仲有... ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


複式洋房

積分: 360


542#
發表於 08-1-21 11:25 |只看該作者
我都係用avent手泵, 都覺得好好, 反而之前用medela 的swing初初好好, 之後好似泵唔清似的


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


543#
發表於 08-1-21 11:27 |只看該作者
我今胎有問朋友借個swing黎用, 用完都係覺得avent手泵好d

原文章由 cwclee 於 08-1-21 11:25 發表
我都係用avent手泵, 都覺得好好, 反而之前用medela 的swing初初好好, 之後好似泵唔清似的
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


別墅

積分: 764


544#
發表於 08-1-21 11:45 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-21 10:36 發表
我今日都返工喇.... 啱啱去toilet 泵咗一次奶... 感覺真係麻麻... >.< 不過冇計la.... 泵咗半個鐘都未泵清.... 個電泵又冇電... 用手擠咗一陣有半安... =.=" 我好認真咁諗緊好唔好買過個雙泵泵快d......

仲有... ...

無錯.. 係toilet泵真係好唔舒服.. 不過泵多幾日就會慣.. 為左阿囡有得食.. 乜都無計了..
俾我我一定會買個雙泵.. 唔駛咁辛苦..
好多人都話avent手泵好.. 但我唔想用手泵.. 真係泵到手都軟.. 我已經成日打字.. 再要用手泵泵奶.. 對手唔駛要了..
我呢家係用madela電隻泵加左avent的花花軟墊.. 我自己覺得好好.. 半個鐘.. 泵清晒 (當然要按摩啦.. 唔按唔清架)..


大宅

積分: 1274


545#
發表於 08-1-21 11:58 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-21 11:45 發表

無錯.. 係toilet泵真係好唔舒服.. 不過泵多幾日就會慣.. 為左阿囡有得食.. 乜都無計了..
俾我我一定會買個雙泵.. 唔駛咁辛苦..
好多人都話avent手泵好.. 但我唔想用手泵.. 真係泵到手都軟.. 我已經成日打字.. 再 ...


想問" 軟墊 " 有咩用架?


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


546#
發表於 08-1-21 12:20 |只看該作者
應該係係一塊軟膠, 佢個design, 有d "突"起既位, 令塊軟膠好似花瓣咁, 而呢d"突"起既位, 剛剛好按壓乳房儲奶既位置, 所以出奶會好d

原文章由 zoe98chan 於 08-1-21 11:58 發表


想問" 軟墊 " 有咩用架?
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


別墅

積分: 764


547#
發表於 08-1-21 12:51 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 12:20 發表
應該係係一塊軟膠, 佢個design, 有d "突"起既位, 令塊軟膠好似花瓣咁, 而呢d"突"起既位, 剛剛好按壓乳房儲奶既位置, 所以出奶會好d

係咪出奶會好d我就唔知喇.. 因為我本身都出奶出得好好..
但我就覺得舒服好多.. 因為個medela個泵的喇叭係硬的.. 多個軟墊我覺得好舒服..


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


548#
發表於 08-1-21 14:16 |只看該作者
我覺得真係有關係架, 你望住個d"突"出黎既位, 真係好似係到泵野咁

原文章由 JD11 於 08-1-21 12:51 發表

係咪出奶會好d我就唔知喇.. 因為我本身都出奶出得好好..
但我就覺得舒服好多.. 因為個medela個泵的喇叭係硬的.. 多個軟墊我覺得好舒服..
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


男爵府

積分: 6482


549#
發表於 08-1-21 14:16 |只看該作者
原文章由 tinchakhin 於 08-1-20 22:16 發表
你睇醫生有冇話比佢知你係餵人奶?


有呀...佢話冇影響喎
但係我唔覺low
我覺得個醫生好流


男爵府

積分: 6482


550#
發表於 08-1-21 14:17 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-20 23:32 發表

病係會少左奶架..唔關食藥事..
我病左無睇醫生.. 都係明顯少左奶..
呢2日我密密俾阿女啜.. 先多番少少咋..


係呀 ...點解會咁0既呢??
不過我都有keep住比呀b啜


男爵府

積分: 6482


551#
發表於 08-1-21 14:20 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-21 02:14 發表


係咁架, 好返就無嘢架啦.


希望啦
三寶媽教我飲黑豆漿
希望真係有用啦


大宅

積分: 1883


552#
發表於 08-1-21 15:14 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-21 11:45 發表

無錯.. 係toilet泵真係好唔舒服.. 不過泵多幾日就會慣.. 為左阿囡有得食.. 乜都無計了..
俾我我一定會買個雙泵.. 唔駛咁辛苦..
好多人都話avent手泵好.. 但我唔想用手泵.. 真係泵到手都軟.. 我已經成日打字.. 再要用手泵泵奶.. 對手唔駛要了..
我呢家係用madela電隻泵加左avent的花花軟墊.. 我自己覺得好好.. 半個鐘.. 泵清晒 (當然要按摩啦.. 唔按唔清架)..


我都係呀... 做account... 成日打字同用num keypad.... 而家對手已經咁痛... 用埋手泵我怕仲傷呀:-( 而家用緊medela 個mini... 真係好嘈吓....

頭先lunch 完去泵... 泵到有一支血奶柱呀!!!! 嚇死我呀!!! 我想問d 奶係咪唔要得??我怕食壞亞女.... 我第一次泵出血!! 之前係屋企一日泵一次... 今日泵第二次就出事....... 而家都唔知仲泵唔泵好!! 亞女埋身食咁耐我都未損過 (係d皮簿有時痛d...)

乜avent個花花軟墊suit madela 架?? 可唔可以話我知邊度有得買呀? 大約幾錢呀? 我之前諗住今日放工去買madela 個軟喇叭.... 問過要$50....


大宅

積分: 1883


553#
發表於 08-1-21 15:16 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-21 12:51 發表

係咪出奶會好d我就唔知喇.. 因為我本身都出奶出得好好..
但我就覺得舒服好多.. 因為個medela個泵的喇叭係硬的.. 多個軟墊我覺得好舒服..


>.< 個硬喇叭真係"un"到好唔舒服... >.<


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


554#
發表於 08-1-21 15:16 |只看該作者
avent個軟膠唔可以用係medela架

另外, 我唔知咁樣係咪會冇咁手痛, 因為餵大囡人奶到7個幾月, 真係冇手痛過, 我係禁一係, hold住, 等到噴出黎既奶柱無晒, 先再禁多下, 而唔係搏命禁, 大家可以試下

原文章由 linglaulau 於 08-1-21 15:14 發表


我都係呀... 做account... 成日打字同用num keypad.... 而家對手已經咁痛... 用埋手泵我怕仲傷呀:-( 而家用緊medela 個mini... 真係好嘈吓....

頭先lunch 完去泵... 泵到有一支血奶柱呀!!!! 嚇死我呀!!! 我想問 ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 1883


555#
發表於 08-1-21 15:19 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 11:27 發表
我今胎有問朋友借個swing黎用, 用完都係覺得avent手泵好d


我仲諗住swing 會好過mini tim.... =.="""
咁用手泵會唔會好攰? 你有冇手痛呀??


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


556#
發表於 08-1-21 15:24 |只看該作者
swing係好過mini, 話說我生大囡時, 唔識嘛, 搞到塞塞地, 拿拿聲叫朋友幫我出去買個medala mini返黎, 因為亦有朋友話佢work, 但係我泵唔到, 泵好耐, 得好少, 之後用avent手泵, 快好多, 同埋舒服, 又靜, 今年再試埋swing, 其實同手泵時間差不多, 但係我覺得泵唔夠清, 同埋攞出街, 又要攞埋火牛, 好重

我真係冇手痛, 我返工就上網, 同人msn, 上bk出post, 打字一定唔少過你地, 但係都冇因為用手泵而手痛, 亦唔攰, 我比較懶, 我係target oriented, 我泵夠bb第二日兩餐4安就收工, 即係total 8安, 用15分鐘時間, 算係咁

原文章由 linglaulau 於 08-1-21 15:19 發表


我仲諗住swing 會好過mini tim.... =.="""
咁用手泵會唔會好攰? 你有冇手痛呀??
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 1883


557#
發表於 08-1-21 15:29 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 15:16 發表
avent個軟膠唔可以用係medela架

另外, 我唔知咁樣係咪會冇咁手痛, 因為餵大囡人奶到7個幾月, 真係冇手痛過, 我係禁一係, hold住, 等到噴出黎既奶柱無晒, 先再禁多下, 而唔係搏命禁, 大家可以試下

...


=0=" 咁 JD11點樣加上去用架???
嗯..... 聽你講完我都想問你借嚟試吓.... >0< 會唔會麻煩到你?? 我係TST 返工..... 住TKO.... 一係我PM 你?


大宅

積分: 1883


558#
發表於 08-1-21 15:30 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 15:24 發表
swing係好過mini, 話說我生大囡時, 唔識嘛, 搞到塞塞地, 拿拿聲叫朋友幫我出去買個medala mini返黎, 因為亦有朋友話佢work, 但係我泵唔到, 泵好耐, 得好少, 之後用avent手泵, 快好多, 同埋舒服, 又靜, 今年再試埋swi ...



wa!!! 15mins 搞掂8安呀?? 我泵半個鐘先得4安咋.... >.<


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


559#
發表於 08-1-21 15:46 |只看該作者
我覆左你pm啦, 一係你可以搵courier黎攞嘛

原文章由 linglaulau 於 08-1-21 15:29 發表


=0=" 咁 JD11點樣加上去用架???
嗯..... 聽你講完我都想問你借嚟試吓.... >0< 會唔會麻煩到你?? 我係TST 返工..... 住TKO.... 一係我PM 你?
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


560#
發表於 08-1-21 15:47 |只看該作者
你有所不知, 我懶, 我係等到feel到谷先泵, 由最初餵完朝早奶返工, 12點會feel谷, 到依家變到去4點, 一早到4點先泵到8安咋, 點算多喎

原文章由 linglaulau 於 08-1-21 15:30 發表



wa!!! 15mins 搞掂8安呀?? 我泵半個鐘先得4安咋.... >.
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo