原文章由 linglaulau 於 08-1-21 10:36 發表
我今日都返工喇.... 啱啱去toilet 泵咗一次奶... 感覺真係麻麻... >.< 不過冇計la.... 泵咗半個鐘都未泵清.... 個電泵又冇電... 用手擠咗一陣有半安... =.=" 我好認真咁諗緊好唔好買過個雙泵泵快d......
仲有... ...

原文章由 JD11 於 08-1-21 11:45 發表
無錯.. 係toilet泵真係好唔舒服.. 不過泵多幾日就會慣.. 為左阿囡有得食.. 乜都無計了..
俾我我一定會買個雙泵.. 唔駛咁辛苦..
好多人都話avent手泵好.. 但我唔想用手泵.. 真係泵到手都軟.. 我已經成日打字.. 再要用手泵泵奶.. 對手唔駛要了..
我呢家係用madela電隻泵加左avent的花花軟墊.. 我自己覺得好好.. 半個鐘.. 泵清晒 (當然要按摩啦.. 唔按唔清架)..