在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15067


541#
發表於 08-7-26 11:31 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-26 09:16 發表
唉!!!酌b張bb床今日比人喇,我好唔捨得呀,不竟係佢由new born訓到而家,張床仔照顧左酌b咁耐,亦陪我地見證酌b好多個不同階段,我好唔捨得張床仔囉 同埋即係代表酌b又去到另一個stage,我本來係好高興,但都有d感慨
...

咁快比人啦! d男仔衫留返d比我, 如果下一個係仔的話!
酌爸內裡不知幾緊張個仔!


伯爵府

積分: 15067


542#
發表於 08-7-26 11:32 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-7-26 09:22 發表
我好快回歸架啦

加油啊!


伯爵府

積分: 15067


543#
發表於 08-7-26 11:33 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-26 09:06 發表
我friday要返pg呀,如果你地唔mind等埋我的話,我12:30後會ok架喇

其他媽咪呢?


大宅

積分: 1404


544#
發表於 08-7-26 12:05 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-26 09:16 發表
唉!!!酌b張bb床今日比人喇,我好唔捨得呀,不竟係佢由new born訓到而家,張床仔照顧左酌b咁耐,亦陪我地見證酌b好多個不同階段,我好唔捨得張床仔囉 同埋即係代表酌b又去到另一個stage,我本來係好高興,但都有d感慨
...


點解甘快比人啊? 唉!........ 不過你巳整好酌b房, 又阻地方, 我都明ka......

我唔會比人住, 因vane房未ok, 我老公話等她大啲先!


大宅

積分: 1404


545#
發表於 08-7-26 12:10 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-26 11:33 發表

其他媽咪呢?


係咪下Fri等埋ballma啊?


大宅

積分: 1404


546#
發表於 08-7-26 12:16 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-26 11:29 發表

咁快比人! 記得留返d男仔衫比我... 如果下一個係仔的話 ...


哈!我估妳下一個好大機會係仔...... 因為我聽人講話如果個女似男仔, 下一個會係仔ka......

汶汶有啲似男仔ka.....我vane都成曰比人話似仔ka.....


大宅

積分: 1404


547#
發表於 08-7-26 12:17 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-7-26 09:12 發表
好忙好忙, 明天搬家了, 有幾日上唔到黎, 希望下下星期見到大家啦



去邊呀?係咪去妳新屋?


伯爵府

積分: 15067


548#
發表於 08-7-26 18:42 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-26 12:16 發表


哈!我估妳下一個好大機會係仔...... 因為我聽人講話如果個女似男仔, 下一個會係仔ka......
汶汶有啲似男仔ka.....我vane都成曰比人話似仔ka..... ...

我仲係好想要女,不過有佐汶汶,下個係仔都唔會sad!
汶汶細個果陣著住裙都比人問係埋仔? 而加札佐辮仔先叫好d!


大宅

積分: 1404


549#
發表於 08-7-26 20:30 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-26 18:42 發表

我仲係好想要女,不過有佐汶汶,下個係仔都唔會sad!
汶汶細個果陣著住裙都比人問係埋仔? 而加札佐辮仔先叫好d!



仔女---------都無所謂, 最緊要健康!可以生多個是福氣、子女是主賜我們的!

我老公剛剛先同我傾話好想生多一兩個.......佢係都要帶我去看医生,因為我血壓好高, 生完vane一直吃藥也控制不到, 話要睇好我身体。

但我生女女時有孕婦血毒症,這病不關身体事而是沒成因的....... 我真的好驚!vane已是主給我最好的, 我心滿意足了!

所以, 聽到妳地想再生, 我真的好替妳們開心!我都係好鐘意女啊!


伯爵府

積分: 15067


550#
發表於 08-7-26 23:21 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-26 20:30 發表
仔女---------都無所謂, 最緊要健康!可以生多個是福氣、子女是主賜我們的!

我老公剛剛先同我傾話好想生多一兩個.......佢係都要帶我去看医生,因為我血壓好高, 生完vane一直吃藥也控制不到, 話要睇好我身体。

但我 ...

係呀! 雖然講中意mud, 中意mud, 生佐出來就係自己的心肝定!
你老公好勇, 生多兩個添!!! 真係好有愛心!!!

不過血壓高, 真係要睇好些, 咁你而加控制到未ㄚ! 你一定要戒口~~~~ 除佐甜野, 鹽分都要少! 妊娠毒血係勁勁勁危險的!

我自細就血壓臨正常的最低線(高壓都係around 87), 體溫也比一般人低少少... 我大肚臨生果個月, d血壓都去到115呢... 所以, 如果你平時血壓高就更加厲害!


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


551#
發表於 08-7-27 18:15 |只看該作者
各位B妈好呀
我有一个难题,我们本来有一个仔仔13岁啦,老公又想要领养一个内地小孩,我们都很喜欢孩子,可是领养的我就心里总觉得不踏实,我愿意拿钱助养一个,要我再生一个的话,我真的不想,怕痛也怕辛苦,各位B妈给我一点意见,谢谢啦!


大宅

積分: 3401


552#
發表於 08-7-27 23:38 |只看該作者
咁我地今個星期節目多蘿蘿喎...星期三去柏麗灣, 星期五係咪有人一齊去汶媽新居?


大宅

積分: 3401


553#
發表於 08-7-27 23:39 |只看該作者
nana,
你真係要小心身體, 血壓高都可以係大問題. 看下醫生見意先啦.


大宅

積分: 3401


554#
發表於 08-7-27 23:42 |只看該作者
酌媽,
disney要九點先放煙火又真係好夜喎, 我只怕頂得全看完都頂唔住回家中....


大宅

積分: 3401


555#
發表於 08-7-27 23:44 |只看該作者
豬仔媽,
如果我自己就只可以接受到自己生或者助養, 收養一個又要跟自己已經有的小朋友相處, 我自己覺得唔係容易的事.


大宅

積分: 3842


556#
發表於 08-7-28 00:33 |只看該作者
好啦, 就 final 叫外賣,

heiyee , 酌b -- 我地可以10:00am 大堂等.

逸希, --- 10:10am 在美孚mtr 美心等

汶汶 -- 付上地圖和班次給你, 你可以坐10:00am 船,  我們會10:45am 在碼頭等你

http://www.pitcl.com.hk/chi/html/ferry.htm 

vane --   hope you can come and play with us la...

各位mami, 昤上面的時間可以嗎



 


大宅

積分: 3842


557#
發表於 08-7-28 00:35 |只看該作者
好啦, 就 final 叫外賣,

heiyee , 酌b -- 我地可以10:00am 大堂等.

逸希, --- 10:10am 在美孚mtr 美心等

汶汶 -- 付上地圖和班次給你, 你可以坐10:00am 船,  我們會10:45am 在碼頭等你. 



vane --   hope you can come and play with us la...

各位mami, 昤上面的時間可以嗎


伯爵府

積分: 15067


558#
發表於 08-7-28 07:18 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-27 23:44 發表
豬仔媽,
如果我自己就只可以接受到自己生或者助養, 收養一個又要跟自己已經有的小朋友相處, 我自己覺得唔係容易的事.

Agree! 如果自己有小朋友的話, 我唔會揀收養!


伯爵府

積分: 15067


559#
發表於 08-7-28 07:23 |只看該作者
原文章由 HoiYauBB 於 08-7-28 00:33 發表
好啦, 就 final 叫外賣,

heiyee , 酌b -- 我地可以10:00am 大堂等.

逸希, --- 10:10am 在美孚mtr 美心等

汶汶 -- 付上地圖和班次給你, 你可以坐10:00am 船,  我們會10:45am 在碼頭等你

http://www.pitcl.com.hk ...

Thanks!
我應該會再早到! 汶汶勁早起身! 10點幾要食野, 12點會訓覺! 所以我早些到, 係餐廳餵佐佢先, 我地係碼頭盡頭果間餐廳度等!


大宅

積分: 3207


560#
發表於 08-7-28 12:30 |只看該作者
我以前試了成年都未有bb, 曾經想過, 如不育便領養, 我和先生都接受領養這回事。

但若然有一個13歲的親兒, 再領養一個小孩, 父母可否做到儘量公平? 大仔可否與小孩和洽共處? 有問過大仔意見嗎(始終會分薄了你們對他的愛)?

其實助養(如保良局)本地小孩也是好選擇, 假日可以和他/她見面; 又或者試下参加寄養服務先, 讓一個有需要的小孩住在你們家一段日子, 看看你們各人可否適應新家庭成員...


原文章由 猪仔妈 於 08-7-27 18:15 發表
各位B妈好呀
我有一个难题,我们本来有一个仔仔13岁啦,老公又想要领养一个内地小孩,我们都很喜欢孩子,可是领养的我就心里总觉得不踏实,我愿意拿钱助养一个,要我再生一个的话,我真的不想,怕痛也怕辛苦,各位B妈给我一点 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo