立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 25515
男爵府
積分: 6932
原文章由 cky05 於 08-8-8 09:42 發表 yoma, 車嘢呀~~~
原文章由 starry^.^ 於 08-8-7 21:19 發表 因為我只係睇緊"命中注定我愛你" 同埋 "蜂蜜幸運草", 咁有閒時間又無劇想開, 所以咪睇囉
原文章由 yoma 於 08-8-8 10:46 發表 5點前到
積分: 5349
原文章由 yoma 於 08-8-8 10:47 發表 小星星:命中仲有幾多集 ,會唔會好拖架
原文章由 新幹線 於 08-8-8 10:51 發表 yoma, 呢個我答到你, 好似仲有3集, 我都等到頸長.
[quote]原文章由 cky05 於 08-8-8 10:52 發表 命中仲有2集, 前幾集已經開始拖戲拖到暈
原文章由 yoma 於 08-8-8 10:55 發表 由開頭15集加到2X集,真係等到頸長。 拖到暈都仲咁高收視
伯爵府
積分: 15983
原文章由 mame_susanne 於 08-8-8 12:01 發表 morning~~~~
大宅
積分: 4674
原文章由 bb2005 於 08-8-8 12:35 發表 cky~~ 今晚會唔會錄奧運開幕呀?
原文章由 cky05 於 08-8-8 12:36 發表 冇諗過錄喎......錄嚟做乜
原文章由 bb2005 於 08-8-8 12:45 發表 無呀..8掛下咋.
原文章由 cky05 於 08-8-8 12:49 發表 依D睇完就算 其實我覺得開/閉幕式有D都好悶, 淨係D運動員進場都個幾兩個鐘mouth: 文藝表演先得1個鐘多DD
原文章由 bb2005 於 08-8-8 12:59 發表 運動員進場都個幾兩個鐘
積分: 18633
原文章由 cky05 於 08-8-8 10:52 發表 命中仲有2集, 前幾集已經開始拖戲拖到暈
原文章由 starry^.^ 於 08-8-8 14:18 發表 拖.....好拖......
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy