美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


水晶宮

積分: 51649


541#
發表於 17-6-7 21:08 |只看該作者

回覆樓主:

注意版本 spf45 係最新
IMG_20170607_205050.JPEG
IMG_20170607_205130.JPEG
IMG_20170607_205205.JPEG


男爵府

積分: 9439


542#
發表於 17-6-7 21:40 |只看該作者
greentea000 發表於 17-6-7 18:55
呢支

thanks
呢支台灣好平 最平試過2支6折
為返hkd4x/支 次次去都會入貨


水晶宮

積分: 51649


543#
發表於 17-6-7 22:18 |只看該作者
weiwei6686 發表於 17-6-7 21:40
thanks
呢支台灣好平 最平試過2支6折
為返hkd4x/支 次次去都會入貨

你頂到佢咁白都唔容易


水晶宮

積分: 51649


544#
發表於 17-6-7 22:24 |只看該作者

回覆樓主:

士多啤梨平車厘子一半,抵食好多!
IMG_20170607_221845.JPEG


水晶宮

積分: 51649


545#
發表於 17-6-7 22:46 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-6-7 12:55
即係其實係protector S遮咗?唔怪得素顏我又無咁覺啦!咁長期搽protector S咪唔駛怕有斑囉!:wa ...

日本平香港一半呀!
IMG_20170607_224232.JPEG


禁止訪問

積分: 61348


546#
發表於 17-6-7 22:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51649


547#
發表於 17-6-7 22:53 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-6-7 22:49
呢枝咩好?

有色純物理,香港$149/28ml


禁止訪問

積分: 61348


548#
發表於 17-6-7 22:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51649


549#
發表於 17-6-7 23:13 |只看該作者
回覆 IloveJJ 的帖子

咁真係唔知,我無咩朋友用orbis。
如果搽足夠份量,我認為有色防曬同bb cream一樣防曬效果。


珍珠宮

積分: 41320


550#
發表於 17-6-7 23:35 |只看該作者
weiwei6686 發表於 17-6-7 21:40
thanks
呢支台灣好平 最平試過2支6折
為返hkd4x/支 次次去都會入貨

你覺得Za這支可以應付上山下海嗎?


珍珠宮

積分: 41320


551#
發表於 17-6-7 23:39 |只看該作者
greentea000 發表於 17-6-7 22:24
士多啤梨平車厘子一半,抵食好多!

你是否不吃橙、蘋果、梨那些的?


禁止訪問

積分: 61348


552#
發表於 17-6-7 23:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51649


553#
發表於 17-6-7 23:47 |只看該作者
回覆 IloveJJ 的帖子

elta md 有好幾支呢,你問elena更清楚,我無用過。


水晶宮

積分: 51649


554#
發表於 17-6-7 23:49 |只看該作者
asweetmom 發表於 17-6-7 23:39
你是否不吃橙、蘋果、梨那些的?
輪住食,一般顏色深食多D,其他就超市咩平就買咩。


禁止訪問

積分: 61348


555#
發表於 17-6-7 23:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51649


556#
發表於 17-6-8 00:04 |只看該作者
回覆 IloveJJ 的帖子

如果講物理防曬霜一定係日系多,講膚感又係日系好,之前日系配方保守,而家好左好多。如果追求防曬效果就首選歐系,我去西藏要用勁野都係試LRP、avene。美系就兩頭唔到岸,又保守膚感又唔好,D色又唔適合亞洲人,未有資源俾美系防曬霜,不過平係一大優勢。


禁止訪問

積分: 61348


557#
發表於 17-6-8 00:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41320


558#
發表於 17-6-8 00:08 |只看該作者
IloveJJ 發表於 17-6-7 23:40
咁嗰枝elta md好似好平咁,又好多人用,係咪都好呢?

我覺得elta md比較適合日常有上妝的人


水晶宮

積分: 51649


559#
發表於 17-6-8 00:11 |只看該作者
回覆 IloveJJ 的帖子

你好矛盾,又想平又唔想大支!


禁止訪問

積分: 61348


560#
發表於 17-6-8 00:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo