影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


已刪除用户

積分: 55335


541#
發表於 17-8-23 16:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9468


542#
發表於 17-8-23 16:37 |只看該作者
miffyumiffy 發表於 17-8-23 16:26
講跳唔跳落河見佢老豆條咸魚都做幾個字, 一班人行行企企又幾個字,堅係漁樂無窮 :igiv ...

魚樂無窮,好貼切。


已刪除用户

積分: 55335


543#
發表於 17-8-23 19:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9439


544#
發表於 17-8-23 21:08 |只看該作者

回覆樓主:

呢套劇真係超爛



水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


545#
發表於 17-8-23 21:27 |只看該作者
miffyumiffy 發表於 17-8-23 16:26
講跳唔跳落河見佢老豆條咸魚都做幾個字, 一班人行行企企又幾個字,堅係漁樂無窮 :igiv ...

咁我唔睇最後兩集了


男爵府

積分: 9468


546#
發表於 17-8-23 21:41 |只看該作者

回覆樓主:

好似個編劇臨尾走左佬,任由個路人甲亂拍咁。


大宅

積分: 4226


547#
發表於 17-8-23 21:46 |只看該作者
大家都好勁可以捱到睇ending

劇情魚樂無窮都算,我都係為咗男朋友

最難得係申小姐,啲戲C到一個點都可以做女一

男女主完全零交流

呢排啲Kdrama做乜套套都咁難頂


子爵府

積分: 13296


548#
發表於 17-8-24 12:00 |只看該作者
superb8868 發表於 17-8-23 21:46
大家都好勁可以捱到睇ending

劇情魚樂無窮都算,我都係為咗男朋友

我捱到14集,開左15集,可能知道係happy ending + 悶到爆既結局,真係捱不下去⋯係15集頭跳船了


大宅

積分: 1669


549#
發表於 17-10-27 14:37 |只看該作者

回覆樓主

我今日終於睇完!
可以話有屎以來我睇過最差既劇!
想死!
係要讚下林周煥做得最好!


大宅

積分: 1880


550#
發表於 18-1-19 00:09 |只看該作者

回覆樓主:

Viu TV 做到第5集暫時我都覺得還可以, 之後真係咁唔好睇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo