立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 68772
stella816 發表於 18-9-15 11:25 之前停播左好耐真係等到頸都長,而家迷團開始慢慢拆解緊睇到好心急,不過女主整容後麻麻地好c9我都係鍾意 ...
stella816 發表於 18-9-15 11:31 我都覺49哥係男一佢出鏡率高過醫生 馬成我打算放棄睇左一集好唔掂加上口碑唔得,嘥左振赫!時間太沉重我又 ...
珍珠宮
積分: 38945
Benbenmum 發表於 18-9-15 12:13 我都開咗偵探,都ok好睇。不過真係睇唔慣男主冇帶眼鏡look
amychoi 發表於 18-9-15 12:16 男主眼其實好醜的
kcm 發表於 18-9-15 12:34 振赫有戲?
kcm 發表於 18-9-15 12:33 本帖最後由 kcm 於 18-9-15 12:33 編輯 同侖侖真係好襯
公爵府
積分: 25506
stella816 發表於 18-9-15 12:50 同蘇永康一樣要帶眼鏡先好樣
積分: 68577
kcm 發表於 18-9-15 12:31 係咩 49哥點解冇得做男一㗎?佢ok喎!當兵後结果?
stella816 發表於 18-9-15 12:53 侖侖會唔會回心轉意呀
amychoi 發表於 18-9-15 14:15 我唔太認識49哥的
amychoi 發表於 18-9-15 14:16 但女主結左婚啦!
寶石宮
積分: 471936
stella816 發表於 18-9-15 12:48 係啦對眼好鬼細同個身都唔啱比例,都係戴眼鏡好樣D 偵探我覺得ok㗎起碼有劇情有追看性,不過講鬼未 ...
stella816 發表於 18-9-15 12:52 有套馬成的喜悅剛做左四集,但女主角係三流女二同振赫唔多襯,劇情亦無吸引力同説服力,所以都幾悶我睇左 ...
amychoi 發表於 18-9-15 11:43 快啦!都係兩個星期有得睇啦!
kcm 發表於 18-9-15 14:41 你覺得男一男二邊個好樣d?吸引d?
Benbenmum 發表於 18-9-15 17:16 兩個都唔揀,太肥膩 呢套純綷劇情吸引,要解迷團
amychoi 發表於 18-9-15 16:30 男一二之前各睇過一套, 一定要揀就dr.
htts 發表於 18-9-15 16:24 佢無做男主好耐
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy