時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


541#
發表於 19-9-10 00:51 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:48
初頭我覺得警察係政治下既犧牲品

但點解要咁打示威者

咩叫私刑啊,?暴徒點打警察你見唔到啊?邊方狼死你又見唔到啊?
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 8383


542#
發表於 19-9-10 00:51 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-10 00:50
大家冷靜d

你勸佢吧,我都無攻擊佢,佢咬住我


禁止訪問

積分: 7265


543#
發表於 19-9-10 00:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 640


544#
發表於 19-9-10 00:54 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:51
咩叫私刑啊,?暴徒點打警察你見唔到啊?邊方狼死你又見唔到啊?

睇直播都知呀
大埔6個警察打一個小朋友
重傷呀


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


545#
發表於 19-9-10 00:54 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 00:50
你要搵嘢嚟講? 但係你又唔講唔到點解, 我而家你覺得你屈我喎

我宜家要覆你,又要覆你老友,唔得閒去搵紀錄,一日咁多屈警曱甴言論,我宜家同你討論嘍,你講你之前講過咩,你自己都唔記得,你要我記你講過咩
●▽●●0●●﹏●●︿●


禁止訪問

積分: 7265


546#
發表於 19-9-10 00:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6622


547#
發表於 19-9-10 00:55 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:50
你有冇睇now新聞
唔係睇微博

我諗 相信 係你 冇睇兩邊新聞 同埋 我唔需要睇呀 8月5 當日我都在機場 親眼目睹 乜嘢叫 7出國際 呢一班人 嘅行為 係乜嘢 唔需要睇電視 我亦好多朋友 喺呢個 所謂 爭取民主 上街好多次、 黃藍黑白 四隻色嘅朋友 我都識、 可能你識嘅人少 你分別到嘅 。 我唔需要睇now 我諗係你冇睇清楚兩邊新聞 now係一啲乜嘢報道新聞 好清楚 成日啲人話 tvb係黑媒、 但起碼 人哋影到你暴徒嘅身份 行為 邊啲係單一新聞 我諗你仲未識得分囉


別墅

積分: 640


548#
發表於 19-9-10 00:55 |只看該作者
summerDDa 發表於 19-9-10 00:48
你真係冇嘢呀 而家問個警察隻手指有冇 斷手指 佢好在博得返啫 你講個示威者 斷手斷腳 係唔係你幻想出嚟呀 ...

你有冇成日片段呀
示威者俾人捉左
個警察仲打人個頭
反抗咬斷左手指


男爵府

積分: 5916

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


549#
發表於 19-9-10 00:55 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:38
如果你睇到示威者俾警察打完傷痕
你睇到就唔會咁講

咁點解你哋要放火、揼汽油彈、毁壞地鐵、拆圍欄、整爛啲路、揼磚頭、射(牙)叉 太多不能盡錄
有13歲小朋友身上搜出汽油彈,你有哭嗎?13歲嘅年紀識政治?

自由唔係咁爭取
今日烏克蘭、明日香港

http://beyondnewsnet.com/20190830/47584/






附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
從未適應這份工


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


550#
發表於 19-9-10 00:56 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:54
睇直播都知呀
大埔6個警察打一個小朋友
重傷呀

又小朋友啊,換咗衫就叫小朋友 ok,你繼續小朋友,他在我眼中係暴徒,我哋無討論空間,收線
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 8383


551#
發表於 19-9-10 00:56 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:54
我宜家要覆你,又要覆你老友,唔得閒去搵紀錄,一日咁多屈警曱甴言論,我宜家同你討論嘍,你講你之前講過 ...

即係你唔記得,又要屈我污蔑警察?我記得我講咩架, 你鍾意嘅你咪去睇下紀錄囉反正你都成日睇


別墅

積分: 640


552#
發表於 19-9-10 00:56 |只看該作者
summerDDa 發表於 19-9-10 00:55
我諗 相信 係你 冇睇兩邊新聞 同埋 我唔需要睇呀 8月5 當日我都在機場 親眼目睹 乜嘢叫 7出國際 呢一班人 ...

咁你白色衫都識
識唔少暴力人士


禁止訪問

積分: 7265


553#
發表於 19-9-10 00:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6622


554#
發表於 19-9-10 00:57 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 00:51
你勸佢吧,我都無攻擊佢,佢咬住我

其實政見不同、 真嘅可以 唔好人身攻擊 大家 係文明嘅人 我哋可以嘗試用理據 去討論。


大宅

積分: 1891


555#
發表於 19-9-10 00:57 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:44
雞蛋與高牆
你話邊度個會容易受傷呢

又扮弱者,戴上口罩凶殘到想置警察於死地,除左口罩即變小白兔,騙子的伎倆,厄到自己厄唔到人


別墅

積分: 640


556#
發表於 19-9-10 00:58 |只看該作者
Nicolechim 發表於 19-9-10 00:55
咁點解你哋要放火、揼汽油彈、毁壞地鐵、拆圍欄、整爛啲路、揼磚頭、射(牙)叉 太多不能盡錄
有13歲小朋 ...

警察係唔會有紋身


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


557#
發表於 19-9-10 00:58 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 00:56
即係你唔記得,又要屈我污蔑警察?我記得我講咩架, 你鍾意嘅你咪去睇下紀錄囉反正你都成日睇
...

唔記得就叫屈,你都幾無恥,你無屈警,我會鬧你,呢度咁多JM發言, 唔見我鬧
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 8383


558#
發表於 19-9-10 00:58 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:54
我宜家要覆你,又要覆你老友,唔得閒去搵紀錄,一日咁多屈警曱甴言論,我宜家同你討論嘍,你講你之前講過 ...

我只係叫你唔好亂咁攻擊人講啲有建設性嘅嘢好似你啲friend咁, 可惜 你唔係囉


男爵府

積分: 8383


559#
發表於 19-9-10 00:59 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:58
唔記得就叫屈,你都幾無恥,你無屈警,我會鬧你,呢度咁多JM發言, 唔見我鬧
...

係因為我喺隔離同你嘈咗兩句你追住我啫, 唔好扮曬無辜


男爵府

積分: 6622


560#
發表於 19-9-10 00:59 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:56
咁你白色衫都識
識唔少暴力人士

你認為白色衫 係暴力 咁黑色衫呢啲叫乜嘢呀 係用恐襲嚟形容呀 ! 再加上 白色衫嘅 朋友 事實上 有道義同有腦過 我黑色衫 嘅朋友。。 白色衫 我就食唔曬 如果你講當日 港鐵嘅白色衫 嘅人 我就 一個都唔識啦 但著白色衫嘅人 鍾意著白色衫嘅人 我識大把

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo