跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4078


541#
發表於 05-2-27 23:00 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

bobodog,
嘩...........係咪買


大宅

積分: 4674


542#
發表於 05-2-27 23:02 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

eeetse,
Aiya....唔好飲coffee la....太"yai yai" la...

我比自己最多飲 1 1/2杯 milk tea zhar... :mrgreen:

Coffee --> strictly prohibited here..he he...


由 eeetse 於 2005-02-27 22:23:23

andy,
我老公聽日就返喇, 今朝我仲飲coffee tim 呀!! 好香好好味呀!! 聽朝仲可以飲milk tea....
不過我今日好黑仔, 一早出左街但係唔記得帶電話, 最衰係我自己好晏先知唔記得帶電話....
我出左去食lunch..跟住約左呀媽shopping, 之後仲去呀媽度食飯, 我去到呀媽度先發現唔記得帶電話....唔怪得成日都無電話響啦....咁我成8點幾先call 我老公, 佢好嬲又好擔心呀, 話打極電話都無人聽, 以為我係屋企暈左, 因為我無話佢知今日會出街ma....比佢哦左好耐佢仲未夠喉, 話今晚食完飯返到hotel 會再打返屋企比我....


大宅

積分: 4674


543#
發表於 05-2-27 23:14 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

Kitty&mimmy & muimuichu,
我聽日去Wing On 抄個bb車嘅model # sin...然後話比你地知吖~~ 集埋一齊訂吖~~

由 muimuichu 於 2005-02-27 16:35:02

kitty&mimmy,

我諗多數都會同大家一齊買,咁大家都可以平d嘛


大宅

積分: 3543


544#
發表於 05-2-27 23:16 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

eeetse,

有冇叫你老公買黑橋牌比你呀? :lol:

bobodog,

我都想買hipo果張包被呀,不過唔係冬天果張,係新出粉紅色果張呀~我勁鍾意呀!

andy,

扮金魚o既kitty,咁我老公推我個囡出街果陣咪會比人話佢係金魚佬囉~ :lol:


大宅

積分: 4674


545#
發表於 05-2-27 23:16 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

kitty&mimmy,
係呀~~係呀~~...係屈我hubby 比$$ ga..haha....個張包被真係幾鬼靚...:-P

由 kitty&mimmy 於 2005-02-27 23:00:15

bobodog,
嘩...........係咪買


大宅

積分: 4078


546#
發表於 05-2-27 23:17 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

all,
有興趣請mark低啦
$1850
$1850
$1380
$1380
$1380

combi highchair
1)addy....................$1380 , yellow color
2)bobodog..............$1850 , yellow color
3)maggy.................$1850 , green color
4)maggie................$1850 , green color
5)gotgot..................$1850 ,
6)eeetse..................$1380 , yellow color
7)eeetse..................$1380 , blue color
8)alva.......................

nuk ($400) & avent ($470) 奶煲
1)addy......................avent
2)maggie...................nuk
3)maggy....................nuk
4)gotgot....................nuk
5)eeetse....................nuk x 2
6)muimuichu..............nuk

combi洗衣粉
1)maggy......................4箱
2)eeetse......................4盒
3)addy.........................4盒
4)bobodod...................
5)maggie.....................
6)gotgot......................

bb 車
1)maggy...................peg perego TE53NF49 C38-P3


大宅

積分: 4674


547#
發表於 05-2-27 23:18 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

cheers_maggie,
hehe...買啦買啦...你個大使精都係忍唔到手 ga la...kekeke...... :-P


大宅

積分: 3543


548#
發表於 05-2-27 23:18 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

addy,

係喎,你今日出去睇成點呀??有冇去黃金呀?


大宅

積分: 3543


549#
發表於 05-2-27 23:20 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

addy,

我果架high chair要yellow先o岩~

all,
有興趣請mark低啦
$1850
$1850
$1380
$1380
$1380

combi highchair
1)addy....................$1380 , yellow color
2)bobodog..............$1850 , yellow color
3)maggy.................$1850 , green color
4)maggie................$1850 , yellow color
5)gotgot..................$1850 ,
6)eeetse..................$1380 , yellow color
7)eeetse..................$1380 , blue color
8)alva.......................

nuk ($400) & avent ($470) 奶煲
1)addy......................avent
2)maggie...................nuk
3)maggy....................nuk
4)gotgot....................nuk
5)eeetse....................nuk x 2

combi洗衣粉
1)maggy......................4箱
2)eeetse......................4盒
3)addy.........................4盒
4)bobodod...................
5)maggie.....................1盒
6)gotgot......................

[/quote]


大宅

積分: 4674


550#
發表於 05-2-27 23:21 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

combi highchair
1)addy....................$1380 , yellow color
2)bobodog..............$1850 , yellow color
3)maggy.................$1850 , green color
4)maggie................$1850 , green color
5)gotgot..................$1850 ,
6)eeetse..................$1380 , yellow color
7)eeetse..................$1380 , blue color
8)alva.......................

nuk ($400) & avent ($470) 奶煲
1)addy......................avent
2)maggie...................nuk
3)maggy....................nuk
4)gotgot....................nuk
5)eeetse....................nuk x 2

combi洗衣粉
1)maggy......................4箱
2)eeetse......................4盒
3)addy.........................4盒
4)bobodog................... 3盒
5)maggie.....................
6)gotgot......................


大宅

積分: 3543


551#
發表於 05-2-27 23:22 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

bobodog,

我都係忍唔到o架喇,點都抵過$1xx買條口水肩......哈哈~ :lol:


大宅

積分: 4078


552#
發表於 05-2-27 23:22 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)


all,
有興趣請mark低啦
$1850
$1850
$1380
$1380
$1380

combi highchair
1)addy....................$1380 , yellow color
2)bobodog..............$1850 , yellow color
3)maggy.................$1850 , green color
4)maggie................$1850 , yellow color
5)gotgot..................$1850 ,
6)eeetse..................$1380 , yellow color
7)eeetse..................$1380 , blue color
8)alva.......................
9)muimuichu............

nuk ($400) & avent ($470) 奶煲
1)addy......................avent
2)maggie...................nuk
3)maggy....................nuk
4)gotgot....................nuk
5)eeetse....................nuk x 2
6)muimuichu..............nuk

combi洗衣粉
1)maggy......................4箱
2)eeetse......................4盒
3)addy.........................4盒
4)bobodog...................3盒
5)maggie.....................1盒
6)gotgot......................


大宅

積分: 4674


553#
發表於 05-2-27 23:22 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

由 bobodog 於 2005-02-27 23:21:19
(已更正埋Cheers_maggie's combi high-chair's color)
combi highchair
1)addy....................$1380 , yellow color
2)bobodog..............$1850 , yellow color
3)maggy.................$1850 , green color
4)maggie................$1850 , yellow color
5)gotgot..................$1850 ,
6)eeetse..................$1380 , yellow color
7)eeetse..................$1380 , blue color
8)alva.......................

nuk ($400) & avent ($470) 奶煲
1)addy......................avent
2)maggie...................nuk
3)maggy....................nuk
4)gotgot....................nuk
5)eeetse....................nuk x 2

combi洗衣粉
1)maggy......................4箱
2)eeetse......................4盒
3)addy.........................4盒
4)bobodog................... 3盒
5)maggie.....................
6)gotgot......................


大宅

積分: 4674


554#
發表於 05-2-27 23:24 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

latest update inclusive of bobodog's 洗衣粉:

combi highchair
1)addy....................$1380 , yellow color
2)bobodog..............$1850 , yellow color
3)maggy.................$1850 , green color
4)maggie................$1850 , yellow color
5)gotgot..................$1850 ,
6)eeetse..................$1380 , yellow color
7)eeetse..................$1380 , blue color
8)alva.......................
9)muimuichu............

nuk ($400) & avent ($470) 奶煲
1)addy......................avent
2)maggie...................nuk
3)maggy....................nuk
4)gotgot....................nuk
5)eeetse....................nuk x 2
6)muimuichu..............nuk

combi洗衣粉
1)maggy......................4箱
2)eeetse......................4盒
3)addy.........................4盒
4)bobodog................... 3盒
5)maggie.....................1盒
6)gotgot......................






大宅

積分: 4078


555#
發表於 05-2-27 23:24 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

all,
有興趣請mark低啦
$1850
$1850
$1380
$1380
$1380

combi highchair
1)addy....................$1380 , yellow color
2)bobodog..............$1850 , yellow color
3)maggy.................$1850 , green color
4)maggie................$1850 , yellow color
5)gotgot..................$1850 ,
6)eeetse..................$1380 , yellow color
7)eeetse..................$1380 , blue color
8)alva.......................
9)muimuichu............

nuk ($400) & avent ($470) 奶煲
1)addy......................avent
2)maggie...................nuk
3)maggy....................nuk
4)gotgot....................nuk
5)eeetse....................nuk x 2
6)muimuichu..............nuk

combi洗衣粉
1)maggy......................4箱
2)eeetse......................4盒
3)addy.........................4盒
4)bobodog...................3盒
5)maggie.....................1盒
6)gotgot......................

bb 車
1)maggy...................peg perego TE53NF49 C38-P3


伯爵府

積分: 15043

熱血勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


556#
發表於 05-2-27 23:25 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

bobodog,

唔該晒

bobodog 寫道:
Kitty&mimmy & muimuichu,
我聽日去Wing On 抄個bb車嘅model # sin...然後話比你地知吖~~ 集埋一齊訂吖~~


伯爵府

積分: 15043

熱血勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


557#
發表於 05-2-27 23:27 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

all,
有興趣請mark低啦
$1850
$1850
$1380
$1380
$1380

combi highchair
1)addy....................$1380 , yellow color
2)bobodog..............$1850 , yellow color
3)maggy.................$1850 , green color
4)maggie................$1850 , yellow color
5)gotgot..................$1850 ,
6)eeetse..................$1380 , yellow color
7)eeetse..................$1380 , blue color
8)alva.......................
9)muimuichu............$1850 , yellow color

nuk ($400) & avent ($470) 奶煲
1)addy......................avent
2)maggie...................nuk
3)maggy....................nuk
4)gotgot....................nuk
5)eeetse....................nuk x 2
6)muimuichu..............nuk x 2


combi洗衣粉
1)maggy......................4箱
2)eeetse......................4盒
3)addy.........................4盒
4)bobodog...................3盒
5)maggie.....................1盒
6)gotgot......................
7)muimuichu................3盒

bb 車
1)maggy...................peg perego TE53NF49 C38-P3


大宅

積分: 3543


558#
發表於 05-2-27 23:27 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

addy,

如果冇人買洗衣液,咁我都唔買lu~同埋我咁近坑口間bb shop,我諗住買一盒洗衣粉試o下先用完行去買都好方便呀~


大宅

積分: 4674


559#
發表於 05-2-27 23:28 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

Cheers_Maggie,
ai..買啦買啦...話時話果張都幾靚...但我記得包被需要>1張...so 唔好張張都買gum貴la...我地仲有成籮嘢未買ar...

由 cheers_maggie 於 2005-02-27 23:22:26

bobodog,

我都係忍唔到o架喇,點都抵過$1xx買條口水肩......哈哈~


大宅

積分: 3543


560#
發表於 05-2-27 23:31 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

bobodog,

係啦~我gathering果日都o係wing on買加o左$69蚊換張包被,睇見個list of bb stuff好似水蛇春咁長我就怕怕~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo