跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48885


541#
發表於 05-3-2 14:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

遲下你地就會幫搵studio 幫BB影造形相
比定d料你地

我眼見我個班10個有8個屎去比$佢地
haha 但我無份比$佢地洗

baby house 資料


地址: 尖沙咀漆咸道南83-85號金德大廈 (科學館對面)
>
> 電話: 23171298 - 張小姐
>
> 價錢: $780/筒 (36張相十個做形) 8R-1張 w/ UV 2R-5張
> 黑白相-$980/筒
> 要CD - $65/筒


子爵府

積分: 12555


542#
發表於 05-3-2 14:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

去邊呀????

ymc2727 寫道:
happy,
同聲一哭呀!
旺角? 我同tw 啱呀!
幾時去?邊shu? 快快快
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 33190


543#
發表於 05-3-2 14:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

hap ma,

我買左件1-2, 就係唔想買件同size,
好..有2-3嘛, 放工再去睇下先.

過頭笠 o唔ok呀?
我買左開鈕.

仲有價錢ok嗎??


男爵府

積分: 7735


544#
發表於 05-3-2 14:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

我又she到入黎一陣,睇下睇到幾多版又要走先!!



男爵府

積分: 7735


545#
發表於 05-3-2 14:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

monster_mummy 寫道:
易玲, 出年去kinghow買個sleeping bag, 好似背心甘, 好長, 面"茸" 有lining 有zip. 鯊魚口也是著佢, 抱佢起身食早餐時都無甘怕佢zip親 !!幾好 !!


mm,

睇黎唔錯喎!會唔會好厚架?

我唔係好敢成日開暖爐訓,因為驚起身食奶o個陣抱出廳食溫差太大會zip親呀!!


伯爵府

積分: 18746


546#
發表於 05-3-2 14:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

tw,
我好多bk fd都走左去baby house影呀,都唔錯,
我會等到亞女識坐時,又夏天去影囉........

諗起之前同豬豬去steve studio影,用左$3xxx,到宜家諗到都心痛,,,,,唉 :-(


侯爵府

積分: 23951


547#
發表於 05-3-2 14:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

TW,
ee, You said expensive $1260 / 10 times. Any other suggestion??
TingWai 寫道:
happy mother

我又想去下 wo

M6機


伯爵府

積分: 17686


548#
發表於 05-3-2 14:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

tw,
送$ 比佢駛係咪到要阿b大大地
坐得穩至去呀?
d 造型係咪又係小蜜蜂, yung yung yung架


侯爵府

積分: 23951


549#
發表於 05-3-2 14:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

Sandy,
I don't know when and where. Karen told me that in Mongkok and I am still waiting for Karen.

Karen,
Where are you ))))))))))
ymc2727 寫道:
happy,
同聲一哭呀!
旺角? 我同tw 啱呀!
幾時去?邊shu? 快快快


男爵府

積分: 7735


550#
發表於 05-3-2 14:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

annasiu 寫道:
sze/elainecnc:
我有時開下暖爐
有時開下門通風
有時開下stim機
好似老鼠0甘係屋企四圍轉

謝謝sze /elainecnc EE關心
"津津"上


anna,

你屋企有咁多野嘰??定係一部機攪掂呀?? ?-( ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 33190


551#
發表於 05-3-2 14:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

Ada,

基本整個冬天我都係開住爐同elise沖涼.


伯爵府

積分: 18746


552#
發表於 05-3-2 14:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

又黎過 :lol: :lol: :lol:
happy_mother 寫道:
Ada,
aiya, you need to
[quote]
CarMan 寫道:
ADA,

你真係.....
只叫你塗date only呀,
醫生印一定要有架.
[/quote]


男爵府

積分: 7735


553#
發表於 05-3-2 14:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

TingWai 寫道:
mm

我都想講
係時候入d出年冬天衫 for beebee
因 big big sales
細路著的 褸款唔差幾遠

好彩你都咁諗
幾驚比人笑我係cheap ma
haha


tw,mm

我都偷到師架!!


珍珠宮

積分: 48885


554#
發表於 05-3-2 14:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

fish ma

係呀
識sit 就好去
識爬就唔掂
影影下爬走左

造影有DJ, 婐照, cooking, 畢業生...
forget lor..

我無影
唔捨得pay
我為自己多d
我今年再影婚紗相


侯爵府

積分: 23951


555#
發表於 05-3-2 14:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

CarMan,
價錢ok , since I bought $239/1 pc
I prefer過頭笠 (but shoulder has botton), since it need less time to wear it as it will be very cold when wearing it.
CarMan 寫道:
hap ma,

我買左件1-2, 就係唔想買件同size,
好..有2-3嘛, 放工再去睇下先.

過頭笠 o唔ok呀?
我買左開鈕.

仲有價錢ok嗎??


珍珠宮

積分: 48885


556#
發表於 05-3-2 14:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

happy ma'

佢話 $1260 , 10 次
每次去扣起3次

係咪咁


男爵府

積分: 7735


557#
發表於 05-3-2 14:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

MaMa^-^Ada 寫道:
我老公係會:問佢:買呢隻色好冇呀!
(佢答:是但 la, 你揸住意)

我又會問:唔知呢個size 啱唔啱!
(佢又會答:唔知,是但)

:evil: :evil: 真係答咗=冇答


ada

總好過佢答你:是但啦!!買黎都冇用,嘥錢啦!!
或者:啱唔啱架??呢度貴唔貴架?咪陣間買左唔啱著喎!!

咪仲煩c你!!


珍珠宮

積分: 33190


558#
發表於 05-3-2 14:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

TingWai 寫道:
我無影
唔捨得pay
我為自己多d
我今年再影婚紗相

你好cheap ar............. :mrgreen:


男爵府

積分: 7735


559#
發表於 05-3-2 14:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

[quote]
MaMa^-^Ada 寫道:
我都係,今年踏入第7年,
我問老公有冇7年之癢,
佢話癢咩,點解7年會癢,
我話心痕痕想去滾,
佢話癢我個頭。

[quote]

ada

你咁直接嘰?? ?-( ?-( ?-( ?-(


大宅

積分: 2201


560#
發表於 05-3-2 14:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

Elainecnc 寫道:
[quote]
annasiu 寫道:
sze/elainecnc:
我有時開下暖爐
有時開下門通風
有時開下stim機
好似老鼠0甘係屋企四圍轉

謝謝sze /elainecnc EE關心
"津津"上


anna,

你屋企有咁多野嘰??定係一部機攪掂呀?? ?-( ?-( ?-( [/quote]

真係幾多野架
如果有一部機攪掂就好啦!
自從有左BB就無晒D位
間屋就越來越細
都有諗過想搬架....... :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo