單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


541#
發表於 11-6-14 12:58 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-14 12:44
嘩!奕奕問我亞爸姓咩我都口窒啦

等埋你既好消息,我哋約返個海鮮團先!!!

嗰日奶媽叫佢講醜小鴨,佢居然話驚唔想講喎,其實佢根本就唔想SO我地!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


542#
發表於 11-6-14 13:00 |只看該作者
我終於上到黎啦,各位好呀我好掛住你地呀
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


543#
發表於 11-6-14 13:07 |只看該作者
ditochan 發表於 11-6-14 13:00
我終於上到黎啦,各位好呀我好掛住你地呀

咩事咁忙呀??
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


544#
發表於 11-6-14 13:09 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-6-14 13:07
咩事咁忙呀??

有冇掛住我地呀火媽,遲d有機會打比你先講你知咩事咁忙,呢度唔多方便講,

你點啦病好未,同埋火火好番晒未啦

除了你我誰都不愛,to have but not to hold


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


545#
發表於 11-6-14 13:11 |只看該作者
ditochan 發表於 11-6-14 13:09
有冇掛住我地呀火媽,遲d有機會打比你先講你知咩事咁忙,呢度唔多方便講,

你點啦病好未,同埋火火好 ...

火火無嘢喇,但我就仲陰D陰D痛,唔知係咪時日無多呢!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


546#
發表於 11-6-14 13:15 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-6-14 13:11
火火無嘢喇,但我就仲陰D陰D痛,唔知係咪時日無多呢!

時日無多?你想下好啦,火火一日未出身你都仲要捱落去架,你睇左醫生未呀
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


547#
發表於 11-6-14 13:21 |只看該作者
ditochan 發表於 11-6-14 13:15
時日無多?你想下好啦,火火一日未出身你都仲要捱落去架,你睇左醫生未呀

希望我死咗,D保險金夠抗通漲,養得大火火啦!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


548#
發表於 11-6-14 13:22 |只看該作者

回覆:美女集團八~~~單飛媽咪攜手起飛。。。

Wayso, 戀仔,子健媽,大舊媽,圖媽:出嚟啦,我掉低咗舊心頭大石嘞,啲吹水mood出返嚟嘞。。。




子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


549#
發表於 11-6-14 13:22 |只看該作者

引用:Quote:ditochan+發表於+11-6-14+13:15+時日

原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-14 發表
希望我死咗,D保險金夠抗通漲,養得大火火啦!
:;pppp::;pppp::;pppp:




子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


550#
發表於 11-6-14 13:23 |只看該作者

引用:Quote:ChammyMAMA+發表於+11-6-14+13:11+火

原帖由 ditochan 於 11-06-14 發表
時日無多?你想下好啦,火火一日未出身你都仲要捱落去架,你睇左醫生未呀


咪就係,仲有排捱呀。。。




瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


551#
發表於 11-6-14 13:28 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-14 13:22
Wayso, 戀仔,子健媽,大舊媽,圖媽:出嚟啦,我掉低咗舊心頭大石嘞,啲吹水mood出返嚟嘞。。。:wa ...

你嗰舊就放低咗,我嗰舊仲壓住呀!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


552#
發表於 11-6-14 13:37 |只看該作者

引用:Quote:akina_yeung+發表於+11-6-14+13:22+W

原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-14 發表
你嗰舊就放低咗,我嗰舊仲壓住呀!
等你~~~

還返啲甩比你




侯爵府

積分: 22863


553#
發表於 11-6-14 13:44 |只看該作者
子健媽~~~報到~~~我去完街返黎喇~~
哎呀~......恭喜晒您ak...........我地幾時食飯吖~~
我7月1又放假喇...............


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


554#
發表於 11-6-14 13:51 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-14 13:22
Wayso, 戀仔,子健媽,大舊媽,圖媽:出嚟啦,我掉低咗舊心頭大石嘞,啲吹水mood出返嚟嘞。。。:wa ...
呢幾日我冇上網呀sorry,點啦你ak媽咪,女女間學校而家點呀?
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


555#
發表於 11-6-14 13:52 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-6-14 13:21
希望我死咗,D保險金夠抗通漲,養得大火火啦!

算把啦你火媽,我相信你未到80歲都唔駛諗個死字,你仲要等火火大個女結婚生仔比個孫你湊架
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


556#
發表於 11-6-14 13:53 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-14 13:23
咪就係,仲有排捱呀。。。

我相信我地個個做媽咪既,其實都係口硬心軟,口個句就係想d仔女快d甩身,

但係心個句當第日d仔女大晒有自己既世界既時候,做媽咪既我地會唔捨得囉哈哈
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


557#
發表於 11-6-14 13:54 |只看該作者
babytszkin 發表於 11-6-14 13:44
子健媽~~~報到~~~我去完街返黎喇~~
哎呀~......恭喜晒您ak...........我地幾時食飯吖~~
我7月1又放假喇.... ...

子健媽聽到你有假放都鄧你開心,你都可以休息下啦
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


侯爵府

積分: 22863


558#
發表於 11-6-14 14:08 |只看該作者
回覆 ditochan 的帖子

係喇~真係幾累可以放下假....消費下....頭先我重一個人去食壽師....
好爽
係喎~~下次您同埋圖圖同我地食飯喇


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


559#
發表於 11-6-14 14:12 |只看該作者
babytszkin 發表於 11-6-14 14:08
回覆 ditochan 的帖子

係喇~真係幾累可以放下假....消費下....頭先我重一個人去食壽師....

如果就到時間既一齊食都冇所謂既,不過你地多數係星期幾食,如果係星期6或者日呢就比較難,

因為大少返黎好多野做,黎緊7月頭又多隻狗入我度住,我相信比WAYSO睇一定鬧鬼我哈哈,

不過呢隻野唔駛我打理由佢啦,我都試過自己去食壽司,不過要帶埋圖圖食,但係2個人食都OK

既,今朝我先帶左圖圖去黃大仙搵個朋友飲茶,佢仲送左架車仔比圖圖
除了你我誰都不愛,to have but not to hold


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


560#
發表於 11-6-14 14:13 |只看該作者
babytszkin 發表於 11-6-14 14:08
回覆 ditochan 的帖子

係喇~真係幾累可以放下假....消費下....頭先我重一個人去食壽師....

子健媽你衰喇,我話比子健聽!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo