babytszkin 發表於 11-6-14 14:08 
回覆 ditochan 的帖子
係喇~真係幾累可以放下假....消費下....頭先我重一個人去食壽師....
如果就到時間既一齊食都冇所謂既,不過你地多數係星期幾食,如果係星期6或者日呢就比較難,
因為大少返黎好多野做,黎緊7月頭又多隻狗入我度住,我相信比WAYSO睇一定鬧鬼我哈哈,
不過呢隻野唔駛我打理由佢啦,我都試過自己去食壽司,不過要帶埋圖圖食,但係2個人食都OK
既,今朝我先帶左圖圖去黃大仙搵個朋友飲茶,佢仲送左架車仔比圖圖
除了你我誰都不愛,to have but not to hold