想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3315


541#
發表於 11-7-28 23:35 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-28 17:21
有冇JM試過右下腹, 唔係好舒服…. 硬下硬下咁..?

(我由琴晚半夜硬到而家…..) ...
應該係排卵痛呀... 我都係咁架, 扯下扯下, 仲好多時半夜會痛醒tim...


大宅

積分: 4874


542#
發表於 11-7-28 23:42 |只看該作者

引用:Quote:Cruby+發表於+11-7-28+15:13+佢都係

原帖由 siuangel1 於 11-07-28 發表
可能真係do得太多…. 其實隔日一次都幾係嘢…..v___v
妳由day幾開始隔日do啊?我上個cycle day11開始隔日do到day23,我c6叫救命!今個cycle day9都未話想要!可能嚇怕了!哈哈




大宅

積分: 3276

畀面勳章


543#
發表於 11-7-28 23:59 |只看該作者
Cruby 發表於 11-7-28 23:35
應該係排卵痛呀... 我都係咁架, 扯下扯下, 仲好多時半夜會痛醒tim...
係係,應該係排卵痛呀。我成日覺得有咁痛係好,咁即係有排卵咁樣唸係好低b,但係當安慰下自己。


男爵府

積分: 6375


544#
發表於 11-7-29 08:20 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-28+17:21+有

原帖由 Cruby 於 11-07-28 發表
應該係排卵痛呀... 我都係咁架, 扯下扯下, 仲好多時半夜會痛醒tim...
琴日放工時終於痛完。我哋終於成功開工,其他的就睇個天決定





男爵府

積分: 6375


545#
發表於 11-7-29 08:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-07-28+發表

原帖由 scytsin 於 11-07-28 發表
妳由day幾開始隔日do啊?我上個cycle day11開始隔日do到day23,我c6叫救命!今個cycle day9都未話想要!可 ...
我由day13開始架,一星期兩次,因為我冇諗過呢個cycle成60day咁多,所以 C6做到驚mouth:




男爵府

積分: 6375


546#
發表於 11-7-29 08:24 |只看該作者

引用:Quote:Cruby+發表於+11-7-28+23:35+應該係

原帖由 atny 於 11-07-28 發表
係係,應該係排卵痛呀。我成日覺得有咁痛係好,咁即係有排卵咁樣唸係好低b,但係當安慰下自己。
...
唔一定架,我day1x時都有痛,但結果冇卵排




大宅

積分: 3315


547#
發表於 11-7-29 13:17 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-29 08:20
琴日放工時終於痛完。我哋終於成功開工,其他的就睇個天決定
我都係呢幾日排呀... 紅d開始有線, 今個月我用左好多輔助工具, 希望我地可以一齊bingo啦~~~


男爵府

積分: 6375


548#
發表於 11-7-29 13:37 |只看該作者
Cruby 發表於 11-7-29 13:17
我都係呢幾日排呀... 紅d開始有線, 今個月我用左好多輔助工具, 希望我地可以一齊bingo啦~~~
...

好呀!!! (好有亀兔賽跑嘅感覺…. 你哋已經第2 round… 我仲係第1 round… 而家相遇)


男爵府

積分: 6375


549#
發表於 11-7-29 14:36 |只看該作者
各JM, 原來heading係可以改, 所以我再執一執


大宅

積分: 3315


550#
發表於 11-7-29 14:58 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-29 13:37
好呀!!! (好有亀兔賽跑嘅感覺…. 你哋已經第2 round… 我仲係第1 round… 而家相遇) ...
第幾round都唔緊要啦, 最緊要係bingo啦~~~


男爵府

積分: 6375


551#
發表於 11-7-29 15:16 |只看該作者
Cruby 發表於 11-7-29 14:58
第幾round都唔緊要啦, 最緊要係bingo啦~~~

都啱嘅…. Check到紅d 有深線, 我超級緊張 (因為之前我真係怕自己冇卵)… 我諗可以嘅話, dodo到高溫就收工


大宅

積分: 3575


552#
發表於 11-7-29 16:20 |只看該作者

引用:Quote:Cruby+發表於+11-7-29+14:58+第幾rou

原帖由 siuangel1 於 11-07-29 發表
都啱嘅…. Check到紅d 有深線, 我超級緊張 (因為之前我真係怕自己冇卵)… 我諗可以嘅話, dodo到高溫就收工 ...
其實係do到高溫後幾日收工定係高溫果日收工?




男爵府

積分: 6375


553#
發表於 11-7-29 16:39 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-7-29 16:20
其實係do到高溫後幾日收工定係高溫果日收工?

其實我都想知…..


大宅

積分: 3315


554#
發表於 11-7-30 08:43 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-29 16:39
其實我都想知…..
如果可以, 紅d出現深粗之後15小時do一次, 深粗之後36小時後do多一次就夠喇...

但體溫好難決定, 有d人會低轉高果日就排, 有d會之後一日至排...


大宅

積分: 3315


555#
發表於 11-7-30 08:43 |只看該作者
我尋晚開始深粗喇~~~


大宅

積分: 3575


556#
發表於 11-7-30 09:37 |只看該作者
Cruby 發表於 11-7-30 08:43
我尋晚開始深粗喇~~~
我今個月無check過, 都唔知幾時深粗, 我諗住搬定左先算,咩都唔想check, 執野都執死人, c6累到一訓落床幾秒即訓著
我自已都好累, 唔想郁.....


大宅

積分: 3315


557#
發表於 11-7-30 10:00 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-7-30 09:37
我今個月無check過, 都唔知幾時深粗, 我諗住搬定左先算,咩都唔想check, 執野都執死人, c6累到一訓落床幾秒 ...
咁就搬定晒先啦, 因為如果bingo左, 就唔可以太勞動, 你就唔可以執野架喇... 太攰頭幾個月陀b會好辛苦架...


大宅

積分: 3575


558#
發表於 11-7-30 10:12 |只看該作者
Cruby 發表於 11-7-30 10:00
咁就搬定晒先啦, 因為如果bingo左, 就唔可以太勞動, 你就唔可以執野架喇... 太攰頭幾個月陀b會好辛苦架...
...

我係搬屋果日day 14..., 唔知果日會唔會排, 果日實開唔倒工,
但今個月我有食排卵藥, 唔想浪費一個月, 好矛盾呀!


男爵府

積分: 6375


559#
發表於 11-7-30 10:27 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-29+16:39+其

原帖由 Cruby 於 11-07-30 發表
如果可以, 紅d出現深粗之後15小時do一次, 深粗之後36小時後do多一次就夠喇...

但體溫好難決定, 有d人會低 ...
我琴晚開咗工,今早體溫升咗好多,36.7! (但我9點到先量.....)(琴日得36.3).我25,28,29dodo 咗。27,28有笑哈哈,29紅d得返淺線。係咪已經dodo夠喇?




男爵府

積分: 6375


560#
發表於 11-7-30 10:28 |只看該作者

引用:我尋晚開始深粗喇~~~+

原帖由 Cruby 於 11-07-30 發表
我尋晚開始深粗喇~~~
有冇dodo呀?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo