想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


541#
發表於 11-7-27 10:27 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 10:13
呢個都係我最擔心既問題,好驚養到佢地10幾歲睇住佢地百年歸老,我實喊到收唔到聲呀! ...

我依家一路打字已經眼濕濕喇

我同我大女講 (佢11歲喇)
你要陪多媽咪十年啦好無?
你要睇住第日細佬/妹大呀, 知嘛?
你要同佢一齊成長

所以我一定要個b尊重家姐
錫家姐

我同我老公真係好愛佢哋
我真係唔知有一日佢哋離開我哋
我會點....... 點解個天咁唔公平
佢哋咁乖, 卻只得十幾年壽命吖?


男爵府

積分: 7720


542#
發表於 11-7-27 10:28 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 10:08
不過d醫生講野好穩陣架!!~~~

係啦..同埋有化學性懷孕呢樣野,所以佢地都會小心0的真係cfm左先會講囉


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


543#
發表於 11-7-27 10:35 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 10:26
頭先打去廣華產科個電話, 例牌無人聽....
打去另一個hotline, 佢又答我唔到, 又叫我打返去產科......:anger ...

你係咪打去呢個呀?
http://www.ha.org.hk/visitor/ha_visitor_index.asp?Lang=CHIB5&Content%5FID=100153

好難會有人接架
你留言等佢覆啦
我留過佢第二日就覆架喇


子爵府

積分: 10404


544#
發表於 11-7-27 10:36 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 10:27
原來係咁架?因為我隻哥基肥肥矮矮,所以都唔覺有"拉架"呢個階段
我驚佢地係唔夠營養咋,而家天氣熱 ...

我會買呀,我愛人已經講定,一帶左狗狗番黎第一件事就係同佢地買保險呀,因為我愛人話狗狗有病要用好多錢嫁,所以一定要買定喎,唔怕一萬,至怕萬一,呢d錢唔可以慳喎!


神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


545#
發表於 11-7-27 10:38 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 10:27
我依家一路打字已經眼濕濕喇

我同我大女講 (佢11歲喇)

呢個世界有好多野都無公平嫁啦,我地可以做既就係只有接受!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


546#
發表於 11-7-27 10:43 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 10:35
你係咪打去呢個呀?
http://www.ha.org.hk/visitor/ha_visitor_index.asp?Lang=CHIB5&Content%5FID=100153
...

我打去35172501產科電話呀, 不過次次都冇人聽.....
唔留言啦, 反正buzztigger聽日會過去, 佢會幫我問.....
不過我自己心急嘛, 如果黃大仙OK, 我今日要打電話去信用卡度改地址....


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


547#
發表於 11-7-27 10:44 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 10:27
原來係咁架?因為我隻哥基肥肥矮矮,所以都唔覺有"拉架"呢個階段
我驚佢地係唔夠營養咋,而家天氣熱 ...

哈, 我好鍾意睇佢 2姊妹玩咬咬架
玩到 E 晒牙好肉緊

係呀一隻牛得 4個 knee
賣晒就無架喇
你叫檔主留比你嘛
其實可以食牛骨但我怕你唔識買
牛knee係最安全架
佢哋通常用幾個鐘 ko完舊骨
剩咗丟咗佢唔好留呀唔衛生

K9係咪生肉呀?
買Dr. B同K9都貴架
最經濟係自己買生肉比佢哋食
我依家買雞殼 + 瘦豬肉片比佢哋食
平時煲湯d湯渣 (carrot, 瘦肉....) 又會比佢哋食

我無買保險, 我睇過佢cover嘅嘢唔多呀
如果萬一touch wood要做手術 (十幾萬) 佢哋唔cover
條數計落唔抵

你2個仔有無游水呀?
天水圍你哋遠唔遠呀?
我會同佢哋去個度游水
pet world我black list咗 (我唔鍾意個老闆好勢利)


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


548#
發表於 11-7-27 10:44 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 10:38
呢個世界有好多野都無公平嫁啦,我地可以做既就係只有接受!

唔好講d咁傷感既野啦~~~~
而家珍惜同佢地開開心心既日子!!~


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


549#
發表於 11-7-27 10:45 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 10:36
我會買呀,我愛人已經講定,一帶左狗狗番黎第一件事就係同佢地買保險呀,因為我愛人話狗狗有病要用好多錢 ...

全香港只有blue cross做咋
我覺得無乜用


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


550#
發表於 11-7-27 10:48 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 10:43
我打去35172501產科電話呀, 不過次次都冇人聽.....
唔留言啦, 反正buzztigger聽日會過去, 佢會幫我問..... ...

黃大仙應該ok喎, 信用卡一般要7個工作天做嘢 (中銀十個)
你打去改定啦不如


大宅

積分: 2401


551#
發表於 11-7-27 10:49 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 09:08
check到無就話可能太早唔準姐,check到有好難唔準架喎

黎緊連續6 day仲要去會展做苦工, 日日企成十個鐘~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


552#
發表於 11-7-27 10:50 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 10:48
黃大仙應該ok喎, 信用卡一般要7個工作天做嘢 (中銀十個)
你打去改定啦不如

如果我7個工作天改好地址之後, 先去登記, 唔知會唔會太遲....


大宅

積分: 2401


553#
發表於 11-7-27 10:51 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 10:48
黃大仙應該ok喎, 信用卡一般要7個工作天做嘢 (中銀十個)
你打去改定啦不如

但其實廣華先係向油麻地至旺角地段喎~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


554#
發表於 11-7-27 10:52 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 10:49
黎緊連續6 day仲要去會展做苦工, 日日企成十個鐘~

喂!!~~~你唔好擔擔抬抬呀!!~~~~企得耐都要搵機會坐下, 唔好太辛苦!!

係喎.....你做動漫展呀???


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


555#
發表於 11-7-27 10:53 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 10:51
但其實廣華先係向油麻地至旺角地段喎~~

係呀, 我初初都好老定, 以為99油麻地個地址係廣華啦.....
點知呢排睇下, 唔係喎, 油麻地係QE (但係其實去廣華近D).....都唔明點分......
反而黃大仙, 鑽石山o個d就係廣華.....激死!
而家要拿拿臨轉地址....


子爵府

積分: 10404


556#
發表於 11-7-27 10:58 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 10:53
係呀, 我初初都好老定, 以為99油麻地個地址係廣華啦.....
點知呢排睇下, 唔係喎, 油麻地係QE (但係其實去 ...

我就唔使煩,一係QE,一係廣安,都唔會有第三個選擇,不過都應該係QE!留番d錢減肥,補身!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


557#
發表於 11-7-27 10:59 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 10:49
黎緊連續6 day仲要去會展做苦工, 日日企成十個鐘~

唔好搬搬抬抬呀,要搬野搵其他人做呀,有時間就休息下呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


558#
發表於 11-7-27 11:00 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 10:45
全香港只有blue cross做咋
我覺得無乜用

係呀,但係我愛人又唔係咁講既,等我遲d需要既時候問下先!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


559#
發表於 11-7-27 11:00 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 10:53
係呀, 我初初都好老定, 以為99油麻地個地址係廣華啦.....
點知呢排睇下, 唔係喎, 油麻地係QE (但係其實去 ...

你睇下呢度
http://www.ha.org.hk/visitor/ha_visitor_index.asp?Content_ID=10036&Lang=CHIB5&Ver=HTML

黃色個度有無黃大仙呀?
有就可以揀廣華


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


560#
發表於 11-7-27 11:02 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 10:49
黎緊連續6 day仲要去會展做苦工, 日日企成十個鐘~

你最好同你主管單聲先
依家你個肚至上
工作嘅嘢唔理咁多
你做得好無人讚你
但有咩事touch wood公司唔會有人可憐你
所以萬事小心唔好做粗重嘢呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo