想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


541#
發表於 11-8-4 16:33 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-4 16:30
你咁堅?有氣有力?帶埋爽爽?
一定唔帶爽爽....帶左佢...即係唔洗行....



哈哈


侯爵府

積分: 21177


542#
發表於 11-8-4 16:38 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:33
一定唔帶爽爽....帶左佢...即係唔洗行....

vana都可能會去,佢會行耐d,可能你地會見到,我同gangting唔會行得太耐,如果你遲去,可能見唔到。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


543#
發表於 11-8-4 16:44 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-4 16:38
vana都可能會去,佢會行耐d,可能你地會見到,我同gangting唔會行得太耐,如果你遲去,可能見唔到。 ...
我而家都未知幾點去...因為要等婆婆黎湊住爽爽先...我先可以出去...如果婆婆早黎...我就要早d 去...因為婆婆唔會湊佢成日...又可能會同埋婆婆爽爽去bb 展...不過如果2個人湊住佢既話...應該ok...提提你..如果想拎贈品快一點...可以用a4 紙print 定自己個名...email...add...tel...baby edd...baby sex...呢d 資料...一張a4 紙應該都有10張左右...咁print 定3張a4紙...唔洗到時次次都寫...唔係寫到手軟丫...



哈哈


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


544#
發表於 11-8-4 16:48 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:20
bb 展我明天都會去...不過我唔會咁早入場...到時睇下見唔見到你地啦~

我聽日都去,你有冇JOIN JOHNSON 個座談?我之前JOIN左,但佢地冇REPLY,我估都係冇得聽...我記得你上次聽完,勁多GIFT...哈哈...
我聽日拉細既行李箱去.勁多野要買.....


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


545#
發表於 11-8-4 16:48 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:33
一定唔帶爽爽....帶左佢...即係唔洗行....

仲諗住有得見下佢tim.....wahahahahahah


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


546#
發表於 11-8-4 16:49 |只看該作者
wingcrown 發表於 11-8-4 16:48
我聽日都去,你有冇JOIN JOHNSON 個座談?我之前JOIN左,但佢地冇REPLY,我估都係冇得聽...我記得你上次聽完, ...
聽日個個我冇join..我join 左星期日個個...不過佢冇覆我...即係冇位啦~~我都唸緊聽日拎唔拎架車仔去丫...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


547#
發表於 11-8-4 16:50 |只看該作者
wingcrown 發表於 11-8-4 16:48
仲諗住有得見下佢tim.....wahahahahahah
你都唔會帶bel bel 出黎啦~~



哈哈


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


548#
發表於 11-8-4 16:51 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:49
聽日個個我冇join..我join 左星期日個個...不過佢冇覆我...即係冇位啦~~我都唸緊聽日拎唔拎架車仔去丫...
...

拎定好D喎,聽人講好多贈品拎


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


549#
發表於 11-8-4 16:51 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:44
我而家都未知幾點去...因為要等婆婆黎湊住爽爽先...我先可以出去...如果婆婆早黎...我就要早d 去...因為婆 ...

係喎...唔記得左整定叫MAMI幫我PRINT tim.....屋企又冇printer.....如果我響屋企,用a4紙寫定得唔得呢?


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


550#
發表於 11-8-4 16:52 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:49
聽日個個我冇join..我join 左星期日個個...不過佢冇覆我...即係冇位啦~~我都唸緊聽日拎唔拎架車仔去丫...
...
我join晒3日,用唔同email, &電話,但都冇reply><


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


551#
發表於 11-8-4 16:52 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:50
你都唔會帶bel bel 出黎啦~~

唔啦...我住咁遠....


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


552#
發表於 11-8-4 16:53 |只看該作者
wingcrown 發表於 11-8-4 16:48
我聽日都去,你有冇JOIN JOHNSON 個座談?我之前JOIN左,但佢地冇REPLY,我估都係冇得聽...我記得你上次聽完, ...
不過如果你想聽都ok 架...佢有少少現場位架...不過可能要聽之前早少少去到個到(早15~30min)..同johnson 個個人講...咁就有得入去聽...一樣都係有咁多贈品...如果可以的話....佢有個問答環節架...你問個講者問題...仲另外有多一set 贈品....同入場聽個d 贈品唔同架...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


553#
發表於 11-8-4 16:54 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-4 16:51
拎定好D喎,聽人講好多贈品拎
係丫...我上次冇買野...剩係拎贈品都拎到手軟....



哈哈


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


554#
發表於 11-8-4 16:54 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:53
不過如果你想聽都ok 架...佢有少少現場位架...不過可能要聽之前早少少去到個到(早15~30min)..同johnson 個 ...

等我聽日去問下先.....


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


555#
發表於 11-8-4 16:54 |只看該作者
wingcrown 發表於 11-8-4 16:51
係喎...唔記得左整定叫MAMI幫我PRINT tim.....屋企又冇printer.....如果我響屋企,用a4紙寫定得唔得呢? ...
都得...不過都係個句...手都軟埋...叫你c6 幫你print 得唔得丫~?



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


556#
發表於 11-8-4 16:56 |只看該作者
wingcrown 發表於 11-8-4 16:54
等我聽日去問下先.....
因為我上次都係join左...不過我個fd 冇..佢都可以入...不過就要比哂有飛既人入先...到有位...就比現場入...



哈哈


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


557#
發表於 11-8-4 16:57 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:54
都得...不過都係個句...手都軟埋...叫你c6 幫你print 得唔得丫~?

因為去到寫,會好急呀,又勁多人,響屋企可以慢慢寫...老公依家返左屋企=.=



珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


558#
發表於 11-8-4 16:58 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:56
因為我上次都係join左...不過我個fd 冇..佢都可以入...不過就要比哂有飛既人入先...到有位...就比現場入... ...

哦...等我一去到就去問d人先....好似3點左右先開始


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


559#
發表於 11-8-4 17:00 |只看該作者
之前我話6月尾以為自己黎M,但係跟住成個7月到而家都未再黎呀,
咁之前可能真係惡露未斷尾


侯爵府

積分: 21177


560#
發表於 11-8-4 17:01 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:44
我而家都未知幾點去...因為要等婆婆黎湊住爽爽先...我先可以出去...如果婆婆早黎...我就要早d 去...因為婆 ...

一早print左啦!我諗我唔聽講座啦!join下媽媽會,睇下有咩買,行下就走人啦!我都無報名聽講座,並且又要去咁耐!頂唔住啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo