想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


541#
發表於 11-9-27 20:46 |只看該作者

回覆:beanbean7511 的帖子

我都勁想走去食碗超辣面!哈哈




大宅

積分: 4617


542#
發表於 11-9-27 20:51 |只看該作者
wahhhhhh~~~食完飯....現身喇:;pppp:
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


543#
發表於 11-9-27 20:52 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 20:21
其實我黎呢到都好似係兩個星期左右 感覺我地識左好耐咁 哈哈哈哈

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


544#
發表於 11-9-27 20:54 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 20:22
好緊張 希望你中!你係咪用cb 上次話$40 一支果隻?唔知仲有無特價 我仲未買



...

係呀!!!!上次話買兩支有88折嘛...其實所謂上次未星期日買law~~~~講到好似好耐

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


545#
發表於 11-9-27 20:54 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我好肚餓 仲未食飯




大宅

積分: 4617


546#
發表於 11-9-27 20:55 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-27 20:34
自從驗到無m到之後,都係累同腰痛,無乜特別~~~聽日後日我都會間歇性失蹤,下午要帶仔返學,但咁易上到網追 ...

我哋勁law~~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


547#
發表於 11-9-27 20:56 |只看該作者
beanbean7511 發表於 11-9-27 20:42
係啦,我即刻開咗包卡樂B.... KO 咗佢... wakkakaa
要用卡樂b平衡返自己~~~
我check到無b之後, 食麵都落辣油...忍左咁多日~


大宅

積分: 4617


548#
發表於 11-9-27 20:56 |只看該作者
beanbean7511 發表於 11-9-27 20:42
係啦,我即刻開咗包卡樂B.... KO 咗佢... wakkakaa

hahahaaa~~~努力呀!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


549#
發表於 11-9-27 20:57 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-27 20:55
我哋勁law~~~~
次次上黎我都要睇晒一次先可以reply~


大宅

積分: 4617


550#
發表於 11-9-27 20:58 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 20:45
哈哈 我地係時候要開個新既 用艾風唔駛拉咁遠

只因我番工太無聊 好彩有你地陪下我

開個等中喇...或者咀咒自己"Miss M come with me law"....hahahaaa~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


551#
發表於 11-9-27 20:59 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

兩日前 哈哈 好慢呀過得 已經覺得好耐之前




男爵府

積分: 6108


552#
發表於 11-9-27 20:59 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

我都好想!可能聽晚去食 哈哈




男爵府

積分: 6108


553#
發表於 11-9-27 21:00 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

我都會呀 一次過追番幾版先覆 睇你地既對話覺得好好笑




大宅

積分: 4617


554#
發表於 11-9-27 21:00 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 20:54
我好肚餓 仲未食飯

吓......唔可以餓親豬豬wor~~~hahahaaaa~~快d去食飯喇!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


555#
發表於 11-9-27 21:01 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 20:59
我都好想!可能聽晚去食 哈哈
我唔係好中意食辣,但係要彌補返幾日既等待,放縱一下~


大宅

積分: 4617


556#
發表於 11-9-27 21:01 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-27 20:57
次次上黎我都要睇晒一次先可以reply~

辛苦晒~~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


557#
發表於 11-9-27 21:02 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

哈哈 希望佢無餓親嬲左我走左去 哈哈




大宅

積分: 4617


558#
發表於 11-9-27 21:02 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 20:59
我都好想!可能聽晚去食 哈哈

唔C咁激呀~~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


559#
發表於 11-9-27 21:03 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-27 21:01
辛苦晒~~~~
haha, 我懶姐, 迫埋一次過先追


男爵府

積分: 6108


560#
發表於 11-9-27 21:03 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

我實在太喜愛!忍左好耐 螞蟻上身咁




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo