跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5008


541#
發表於 05-12-12 11:34 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

cherrian

阿囡轉床仔, 肯自己


男爵府

積分: 8857


542#
發表於 05-12-12 11:35 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

pinky
唔好比kylie返啦.安全要緊呀!!!


男爵府

積分: 8857


543#
發表於 05-12-12 11:37 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

[quote]
婕婕媽 寫道:
cherrian
另外如果預阿b同自己


男爵府

積分: 6905

陪月勳章


544#
發表於 05-12-12 11:38 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

CPY 寫道:

我老公一早同左我講..到時亞囡出左世..佢話佢會做廳長喎...haha....但我就串佢.."你唔想亞囡嘈醒你之嘛"


我老公都係咁~我話你想舒服都幾難~

我家有毛豆,毛毛家姐長長的,豆豆妹妹圓圓的,我愛毛豆。


男爵府

積分: 5736


545#
發表於 05-12-12 11:39 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

[quote]
CPY 寫道:
[quote]
婕婕媽 寫道:
cherrian
另外如果預阿b同自己


男爵府

積分: 5008


546#
發表於 05-12-12 11:43 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

[quote]
CPY 寫道:
[quote]
婕婕媽 寫道:
cherrian
另外如果預阿b同自己


伯爵府

積分: 17933

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


547#
發表於 05-12-12 11:46 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

queeniechung 寫道:
[quote]
CPY 寫道:

我老公一早同左我講..到時亞囡出左世..佢話佢會做廳長喎...haha....但我就串佢.."你唔想亞囡嘈醒你之嘛"


我老公都係咁~我話你想舒服都幾難~ [/quote]

Same for 我老公 :tongue:


伯爵府

積分: 17643


548#
發表於 05-12-12 11:47 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

婕婕媽 寫道:
上胎我係娘家坐月, 一坐坐到阿囡11個月先同返佢住,


11個月??
星期五是無飯主婦日


男爵府

積分: 8857


549#
發表於 05-12-12 11:47 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

婕婕媽
嘩..到時天寒地凍,訓地下好甘喎

cherrian
揍newborn真係人都din架...再加上你第一胎...總之萬事小心啦..我唔係對你冇信心..但真係會din架..haha


大宅

積分: 4496


550#
發表於 05-12-12 11:49 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

丫...唔知mothercare 仲會唔會減價呢... 去買個籃都好 (其實佢話呢個係旅行用既睡籃)
我又唔怕bb第時會唔肯訓返床仔喎, 講真...都係同佢訓頭果幾個月, 佢邊記得丫... :mrgreen:
2子之母


大宅

積分: 1229


551#
發表於 05-12-12 12:16 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

各位早呀 忙到要c e家先上得黎
winn 寫道:
丫...唔知mothercare 仲會唔會減價呢... 去買個籃都好 (其實佢話呢個係旅行用既睡籃)
我又唔怕bb第時會唔肯訓返床仔喎, 講真...都係同佢訓頭果幾個月, 佢邊記得丫... :mrgreen:

我星期六都有係mothercare睇過都覺得ok, 不過佢又話唔要住等出左黎先wor :tongue:


男爵府

積分: 5008


552#
發表於 05-12-12 12:18 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

adacheung1972 寫道:
[quote]
婕婕媽 寫道:
上胎我係娘家坐月, 一坐坐到阿囡11個月先同返佢住,


11個月??[/quote]

因為之前間屋同娘家隔離太遠, 為求物色近娘家單位, 又唔想搬黎搬去, 我就同阿囡一直住係娘家, 直至


男爵府

積分: 5008


553#
發表於 05-12-12 12:21 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

CPY 寫道:
婕婕媽
嘩..到時天寒地凍,訓地下好甘喎


佢豬肪厚唔怕既, 同埋我會


大宅

積分: 4496


554#
發表於 05-12-12 12:30 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

婕婕媽 寫道:
[quote]
CPY 寫道:
婕婕媽
嘩..到時天寒地凍,訓地下好甘喎


佢豬肪厚唔怕既, 同埋我會
2子之母


男爵府

積分: 5008


555#
發表於 05-12-12 12:34 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

winn

摺床又要


大宅

積分: 4496


556#
發表於 05-12-12 12:35 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

jonvan:
依家先上來唔緊要喎, 頭先bk 都c 左...

咁mothercare 有冇減價呀?

我wkend先有時間上馬莎web訂野, 點知...free delivery 果個promotion已經做完 :-(
2子之母


大宅

積分: 4496


557#
發表於 05-12-12 12:38 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

[quote]
婕婕媽 寫道:
winn

摺床又要
2子之母


男爵府

積分: 5008


558#
發表於 05-12-12 12:43 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

winn

一張有arm chair都 "ar"唔少住


大宅

積分: 4496


559#
發表於 05-12-12 12:46 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

婕婕媽 寫道:
winn

一張有arm chair都 "ar"唔少住


就係... 但我又唔想坐出廳度餵奶...
同埋可以坐起張chair 度換片條腰骨冇咁慘嘛
(wkend買果d櫃高得濟... 唔可以吊起隻手來換片)
2子之母


男爵府

積分: 5736


560#
發表於 05-12-12 12:53 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - 第5回合

CPY 寫道:
婕婕媽
嘩..到時天寒地凍,訓地下好甘喎

cherrian
揍newborn真係人都din架...再加上你第一胎...總之萬事小心啦..我唔係對你冇信心..但真係會din架..haha


我都知, 不過佢應該係支持我同鼓勵我ma, 依家咁, 好似仲嫌棄埋我咁..


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo