立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5008
積分: 8857
積分: 6905
CPY 寫道: 我老公一早同左我講..到時亞囡出左世..佢話佢會做廳長喎...haha....但我就串佢.."你唔想亞囡嘈醒你之嘛"
積分: 5736
伯爵府
積分: 17933
queeniechung 寫道: [quote] CPY 寫道: 我老公一早同左我講..到時亞囡出左世..佢話佢會做廳長喎...haha....但我就串佢.."你唔想亞囡嘈醒你之嘛"
積分: 17643
婕婕媽 寫道: 上胎我係娘家坐月, 一坐坐到阿囡11個月先同返佢住,
大宅
積分: 4496
積分: 1229
winn 寫道: 丫...唔知mothercare 仲會唔會減價呢... 去買個籃都好 (其實佢話呢個係旅行用既睡籃) 我又唔怕bb第時會唔肯訓返床仔喎, 講真...都係同佢訓頭果幾個月, 佢邊記得丫... :mrgreen:
adacheung1972 寫道: [quote] 婕婕媽 寫道: 上胎我係娘家坐月, 一坐坐到阿囡11個月先同返佢住,
CPY 寫道: 婕婕媽 嘩..到時天寒地凍,訓地下好甘喎
婕婕媽 寫道: [quote] CPY 寫道: 婕婕媽 嘩..到時天寒地凍,訓地下好甘喎
婕婕媽 寫道: winn 一張有arm chair都 "ar"唔少住
CPY 寫道: 婕婕媽 嘩..到時天寒地凍,訓地下好甘喎 cherrian 揍newborn真係人都din架...再加上你第一胎...總之萬事小心啦..我唔係對你冇信心..但真係會din架..haha
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy