跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1573


541#
發表於 06-2-8 17:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

送湯公司 - located at 机鐵站, 有堂食, 外賣 & 有送餐 服務.... 真的不錯ga......http://www.soupcafe.com/


禁止訪問

積分: 6817


542#
發表於 06-2-8 19:11 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3608


543#
發表於 06-2-8 21:20 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

昨晚我都去咗街街, 所以咪無上bk.我都係呀 ! 希望盡量12:00前...

^0^,

其實港島真係出名的學校多好多, 你應有好多選擇啦 !

Toma, Tata,

其實而家應係時候搜集資料啦 ! 我而家都留意梗下列學校幾時有參觀日呀 !

1. 優才
2. 音小
3. 真道
4.九龍塘宣道
5. 維多利亞
6. 保良局蔡繼有學校
7.保良局陳守仁學校
8.油麻地天主教小學

大家收到料記着通知聲!


Toma,

你粒mug瘡梗勁ka ?


各位織女,

記着post 件衫來睇下呀!


禁止訪問

積分: 6817


544#
發表於 06-2-8 22:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 279


545#
發表於 06-2-8 23:16 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

[size=large]恭喜發財+身體健康+心想事成
我返黎啦,你地仲記唔記得謙謙呀,有無掛住我先???
Sorry! Sorry! Sorry!.........................


侯爵府

積分: 23362


546#
發表於 06-2-9 08:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

HIM媽咪
你去左邊呀??

A媽
選校真係好煩, 甚至可能唔止你數呢幾間
我想問優才有幾多間學校? 1ONLY? 津美聽聞都不錯, 學費好平


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


547#
發表於 06-2-9 09:10 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Morning!

心心,
優才有2間校舍, TKO & mongkok.

Toma,
我暫時只留意左呢幾間, Int'l school有CAIS, Renaissance. 直資/私小有優才, 音小, 培僑. 我都好想佢入到一間唔駛學費又好既小學, 我諗難過中mark 6.

琴日同個同事傾開, 佢仔今年升小一, 可能係龍年仔, 好多人爭, 暫時得一間私小收左. 佢叫我考慮比軒軒repeat一年, 同03年既一齊升小一, 因03年sars, 出生率好低, 競爭冇咁大.

Tatacat,
軒軒話班中來左一個新同學仔, 坐左ernest個位, ernest就去左下午班wor. 彤彤有冇咁講? 唔知真定假? ?-(


男爵府

積分: 5320


548#
發表於 06-2-9 09:48 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

good morning ~~

jackie,
諗學校真好煩, 你fd同仔細, 連sars都聯想到.

心,
'津'美嚮直資梨講系5錯, 當年佢本來辦資助, 但5想有太多限制, 辦左部分直資(即有dd資助), 但學費只是2/3. 當年資訊科技岩開始, 佢賣lee個point.


珍珠宮

積分: 34740


549#
發表於 06-2-9 10:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早晨呀!

a媽:
其實港島真係出名的學校多好多, 你應有好多選擇啦 !

港島區係有好多名校,但我prefer mimi讀天主教學校,咁又少左選擇.同埋都係果句啦,如放棄左聖心私小既學位,但派又派唔到好學校,咁就no eye see喇!

jackie:
如冇記錯,sars係年頭發生既事,出世既bb其實係02年既製成品.02年冇人預知有sars,所以03年既出生率應該唔及04年低.你同事有冇記錯?抑或我分析錯?


男爵府

積分: 5742


550#
發表於 06-2-9 10:06 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)



GOOGOO:
私小唔係可以交左留位費再出去抽奬咩?


珍珠宮

積分: 34740


551#
發表於 06-2-9 10:21 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

carcar:

聖心冇呢支歌仔唱,一係留一係give up.


大宅

積分: 4493


552#
發表於 06-2-9 10:29 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

googoo / suz / che:
re: soup ~ thank you.

a媽:
妳選的學校有些都係我心水(優才, 真道 , 音小, 宣道). 有料記得報告下呀. 對小學我好濛下.
妳會唔會直上祟真小學?

che / others:
識唔識人讀good hope?? any comment about this school. I heard that好多人話課程好深, 小朋友壓力好大(include academic / sports / music etc….). But I also heard that 雖然課程深, 但老師好有經驗, 學生pick up好快, 讀得好開心喎.

Jackie:
彤彤有講呀, 新同學叫ceci. 話ernest 無讀lu, 一時話轉左學校, 一時話轉左校車. ?-( ?-(


禁止訪問

積分: 3506


553#
發表於 06-2-9 10:32 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


554#
發表於 06-2-9 10:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

toma:

今年聖心私小係$1900


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


555#
發表於 06-2-9 10:56 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Toma,
學費真係幾貴, 所以咪係考慮之一lor. 其實真係好唔忿氣, 年年交咁多稅, 但就享用唔到education既福利, 分分鐘第時連medical都冇份用.

Googoo,
唔係bor, 我有stat在手, 2003 birth rate係低過2004架, may be在2004多左自由行mama. 其實HK個birth rate係1年比1年低, 2000>2001>2002>2003, 但2004就升返cos自由行mama.


禁止訪問

積分: 3506


556#
發表於 06-2-9 11:05 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8163


557#
發表於 06-2-9 11:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀)))

出生率:
http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=521882&forum=7&14
好似02/03出生率差不多

他貓
我e生女讀緊Good hope, 好多科目都係英文教, 英文主科用既課本比其他學校高半級(定一級, 唔記得), 聽我姐姐講好多St.Cath幼稚園畢業生去讀, e生女本生由中文幼稚園去讀就讀得好辛苦, 姐姐問e生女同佢轉校好唔好, 佢都唔肯, 應該除了成績之外讀得幾開心..


珍珠宮

積分: 34740


558#
發表於 06-2-9 11:16 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Toma:

但係私校價錢黎講都唔算貴bor.


男爵府

積分: 8163


559#
發表於 06-2-9 11:17 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

湯媽
上教育統籌局個網頁睇下有無幫助..
http://www.emb.gov.hk/index.aspx?nodeID=99&langno=2


侯爵府

積分: 23362


560#
發表於 06-2-9 12:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

toma
培橋係一間很好既學校, 佢位於沙田, 一定係我其中一間心水

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo