自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


541#
發表於 12-11-20 18:19 |只看該作者

引用:Quote:EMILY428+發表於+12-11-20+12:27+我

原帖由 Joe媽媽 於 12-11-20 發表
老人家之角度:
~ 我幫你問過我"契媽"了, 她是廣州人, 正宗名門之後, 有讀過書, 見過唔小世面, 而且我地唔 ...
你講得好好,詳盡又持平,真係有心人希望樓主兩公婆可以取得共識啦




彩鑽殿

積分: 609995

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


542#
發表於 12-11-20 18:21 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)






水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


543#
發表於 12-11-20 18:25 |只看該作者
mud 野刀賴阿媽,樓主和樓主老公介左片未


男爵府

積分: 5430


544#
發表於 12-11-20 18:29 |只看該作者
吹水啦, 一定帶
不去, 好不孝.


子爵府

積分: 14840

好媽媽勳章 陪月勳章


545#
發表於 12-11-20 18:32 |只看該作者
我覺得唔需要講到男家d人咁不堪。
帶小朋友送婆婆最後一程當然應該,是出於孝。
但爺爺麻麻因為家鄉傳統唔捨得比小朋友去亦是出於愛。(除非你話雙重標準,女方喪禮唔比去,男方就要去,咁又唔同)
老人家無咁科學,心目中覺得去喪禮對小朋友唔好,自然就會反對。
始終決定權係兩夫妻手上,相信小朋友一定有得去。
咁就無謂講到老人家好衰,網上言論有時候都好傷人的。


侯爵府

積分: 20312


546#
發表於 12-11-20 18:33 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 12:27
我係樓主C6
我承認我本人是無知和愚昧
因為我同父母本身無咩親戚

最過份果個係你

而家係你老婆你外母唔係度, 你父母當然可以比意見, 但係唔一定要跟, 而家邊家搞喪禮??? 你家族點做關你老婆外家Q事?!?!?!?! 男人要有膊頭有承擔, 如果係你自己唔想就自己出聲, 你父母唔想你就擺佢地上枱?!?!?! 你無思想架?!?!?!?! 你個腦坐住左唔識運作呀?!?!?!

我第一次係BK睇POST睇到爆粗, 如果唔係版規唔比講我一定鬧爆你


子爵府

積分: 14684

好媽媽勳章 畀面勳章


547#
發表於 12-11-20 18:38 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

完全没问题,甘第日到你6299百年歸老,係吾係個孫可以吾去送



[size=medium]穎慧賢淑是伊人,怡悅自樂最歡欣


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


548#
發表於 12-11-20 18:38 |只看該作者

引用:Quote:EMILY428+發表於+12-11-20+12:36+我

原帖由 uhtcl2006 於 12-11-20 發表
係男人既就自己光明正大開個ac上嚟講啦, 點解要不停用個老婆既ac上嚟辯駁?????

他朝你父母去左, 佢地或你 ...
到時男家就會話囡囡大個,可以送殯。


男爵府

積分: 5797


549#
發表於 12-11-20 18:39 |只看該作者
我想話上當年我阿媽走,我個小朋友都只係16個月大。我帶佢入醫院病房見婆婆最後一面,又跟住我去賓儀館辦事,揀棺木……到左守夜我又帶佢"尖樣遺容",又帶佢去大爐睇我地叫媽咪收野。第二日跟上山,到之後去拎骨灰,去廟安位,到今時今日清明重陽,我都係帶住我小朋友去探佢婆婆。因為佢係我最錫既媽咪。


大宅

積分: 1266


550#
發表於 12-11-20 18:45 |只看該作者

引用:+本帖最後由+EMILY428+於+12-11-20+12:37+

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
本帖最後由 EMILY428 於 12-11-20 12:37 編輯

大家好,我係樓主C6
樓主C6, 個女係你太太十月懷胎辛辛苦苦生出嚟嘅! 我唔相信你太太對囡囡嘅愛會少得過爺爺嫲嫲同你本人囉! 可唔可以唔好咁迷信, 同尊重下你太太同女家嘅人呢!?




男爵府

積分: 7452


551#
發表於 12-11-20 18:50 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

樓主c6,
死者係你老婆個阿媽,
係你個女個婆婆,
係你個外母呀!!!!!!!!!!!
我諗唔到有咩理由唔帶個女去囉?
你究竟醒未呀?
哩件事根本唔關爺爺嫲嫲鍚唔鍚個孫女問題,難道你外母唔鍚個外孫女咩?多餘啦你!
你話你老婆讀哂D post比你爸媽知令佢地好難過,我亦相信你外母在天之靈知道你同你爸媽唔比個外孫女送最後一程,我諗樓主媽媽在天之靈仲難過囉…
請樓主c6好好反省一下
亦希望樓主c6比個機會你老婆盡點孝道啦,
你老婆個媽已經去左,她已經好傷心啦,唔好再加多樣煩惱比佢啦
最後既係,樓主請節哀




伯爵府

積分: 15080


552#
發表於 12-11-20 18:55 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

帶自己女兒送自己母親,天公地道,不帶反而不孝!


別墅

積分: 715


553#
發表於 12-11-20 18:57 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

帶,一定要帶!




大宅

積分: 2782


554#
發表於 12-11-20 19:05 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

有jm講得好岩,你父母贊成佢地過世之後,孫女唔好送,係你地既選擇
但而家係你老婆既媽媽過身,應該尊重女家呢邊既選擇
如果你地係咁唔自私的話,好應該尊重女家既意願
你同你父母,唔可以代表女家呢邊,更加無權用一切(軟/硬)手法去勸阻
你地迷信唔等於佢地迷信,唔代表去左真係有事

唔好再講到自己同男家有幾唔自私
你地咁樣都叫唔自私?


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


555#
發表於 12-11-20 19:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13525

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


556#
發表於 12-11-20 19:17 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

一定會'

DoDoDo


水晶宮

積分: 61357

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 陪月勳章


557#
發表於 12-11-20 19:18 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

當然要去,係你親媽媽黎嫁,你女兒都5歲,真的無問題!




複式洋房

積分: 267


558#
發表於 12-11-20 19:24 |只看該作者
我係樓主C6
多謝各位的意見 我唔係咩新移民鄉下仔
同好多香港獨生子女一樣
我同太太都係宅男宅女 冇乜見識 井底之蛙
所以由細到大乜都好聽阿爸阿媽話
你地講得岩 我係裙腳仔 身邊D人都係咁講
加上我地又冇咩親戚 好多禮節規矩都唔太清楚 好多時都係聽人講
如果我愚昧既言論令各位難受 我在此向各位致歉

如果我鄉下真係有唔比小朋友去靈堂既規矩
而我又堅持帶囡囡去婆婆喪禮 相信我一樣比人鬧到反艇
這就是各處鄉村各處例吧

依家我同太太已決定比囡囡去婆婆的喪禮
和跟指示去做 爺爺亦會去躹躬
嫲嫲因為相沖不可以去了 會在家中準備火盤

我在此討論區沒有ac 因為我好少上這個forum


複式洋房

積分: 463


559#
發表於 12-11-20 19:36 |只看該作者
回覆 abbychung 的帖子

呢篇POST本來我諗住睇,無諗住作出回應,但看你寫呢篇我好感觸,看到我也流着眼淚,我也是一位母親,每一個人都有自己自私嘅心,我都覺作為c6都要明白老婆心情,我覺得外母都巳不在人死,為什麼不比孫女送最後一程,樓主不能讓囡囡送自己最親媽媽一程,恐怕會遺憾一世,我覺得樓主c6為什麼不從樓主角度諗呢


男爵府

積分: 5252


560#
發表於 12-11-20 19:37 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

首先請樓主節哀

樓主C6唔好咁多籍口!如果習俗話中咗六合彩頭奬唔好攞呀會折福架,咁係咪唔攞錢呀,side鬼氣,老人家思想舊唔出奇,你C6咁大個人就用腦諗下啦,多鬼餘




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo