立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 185336
RSG媽媽 發表於 13-1-16 14:06 我唔食生野 拿來燒會唔會比人鬧架
水晶宮
積分: 66136
積分: 57009
亞貴 發表於 13-1-16 14:16 三文魚懶.........................嘩, 咪引我.......嗰日我去豬豬叔婆見到, 直頭企定定喺樹望字,
dororo68 發表於 13-1-16 14:21 貴貴 今朝有大新聞...
瑪瑙宮
積分: 128853
180 發表於 13-1-16 14:19 ..UP錯, 唔係三文魚懶, 係三文魚頭先啱.....用尼寒燒, 真係超正
亞貴 發表於 13-1-16 14:21 喂......我想問呢, 平時你地著呢D款既話, 有無加襪著架?
亞貴 發表於 13-1-16 14:22 又比人插呀?
RSG媽媽 發表於 13-1-16 14:16 你流下口水睇下好啦
亞貴 發表於 13-1-16 14:24 我噚日上磅.......居然輕咗1KG, 我D同事話要買煙花放喎, 又話香港果然係創造奇蹟既地方喎,
dororo68 發表於 13-1-16 14:23 我自己唔LIKE 絲襪, 所以唔著...
RSG媽媽 發表於 13-1-16 14:25 唓~~~~ 1kg 飲嘆水返來啦 飲左水再磅過
亞貴 發表於 13-1-16 14:26 我就係食飽咗磅呀, 你話係咪有神蹟吖, 我呢10年嚟都未輕過
RSG媽媽 發表於 13-1-16 14:23 唓~~~ 我都唔識lun骨既
~~妖~~
180 發表於 13-1-16 14:33 ~~妖~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy