懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4438


5581#
發表於 09-5-18 10:09 |只看該作者
原帖由 mvbb2009 於 09-5-18 10:02 發表


如果係吔去開你私家醫生到見到form, 一定要填 (form 上要有醫生 chop - referred by doctor), 因為before 生之前, 會有 new born 奶粉送, 隻隻牌子都會有, 但街 or clinic 門口填個d就唔會有奶粉送, 所以even 你已 ...


我都係係私家填
美贊臣打左俾我 話兩個星期會有迎新禮物俾我
唔知係咪奶粉呢
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


別墅

積分: 866


5582#
發表於 09-5-18 10:14 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 10:09 發表


我都係係私家填
美贊臣打左俾我 話兩個星期會有迎新禮物俾我
唔知係咪奶粉呢


唔係, 只係小gift, 奶粉要到你陀到生前 1-2個月先會送



大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5583#
發表於 09-5-18 10:20 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-18 09:43 發表
我都有少少呀, 通常夜晚有少少腫, 但訓醒就回復正常......


因為看書說水腫通常是懷孕後期出現, 所以有點擔心


王國會長

積分: 9361

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章 王國會長 爸B勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5584#
發表於 09-5-18 10:22 |只看該作者
原帖由 rabbit.melody 於 09-5-15 15:31 發表
selina1109
你係咪會係仁安生 ? 我都會係仁安開刀, 你會唔會 join package ?


會Join package 因第一胎順產,呢胎都係。知唔知而家仁安收幾錢,我上次順產,住左五日四夜,三萬。係五年前個價。

[ 本帖最後由 selina1109 於 09-5-18 10:34 編輯 ]


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5585#
發表於 09-5-18 10:22 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 09:46 發表
你地會唔會呢
近個星期 成日都覺得好熱
手掌都熱
但係唔係發燒

小金旦
我個肚早上 同夜晚可以差成1.5吋


我都系呀!! 成日系咁流汗(沒有冷氣情況), 不過我看書說大肚婆系比較怕熱


王國會長

積分: 9361

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章 王國會長 爸B勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5586#
發表於 09-5-18 10:24 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-15 15:51 發表



e...點解你係 寫住12w5d既? 又多個同我一日啦..好開心呀~


因我經期極亂,醫生而家計係超聲波既推測11月27日


大宅

積分: 2419


5587#
發表於 09-5-18 10:29 |只看該作者
點解我個私家無呢d form填????

原帖由 mvbb2009 於 09-5-18 10:02 發表


如果係吔去開你私家醫生到見到form, 一定要填 (form 上要有醫生 chop - referred by doctor), 因為before 生之前, 會有 new born 奶粉送, 隻隻牌子都會有, 但街 or clinic 門口填個d就唔會有奶粉送, 所以even 你已 ...


大宅

積分: 2519


5588#
發表於 09-5-18 10:30 |只看該作者
原帖由 chancherie 於 09-5-18 10:20 發表


因為看書說水腫通常是懷孕後期出現, 所以有點擔心

水腫的出現是正常的, 目的是要防止孕婦在生產時脫水, 唔洗咁擔心


別墅

積分: 729


5589#
發表於 09-5-18 10:33 |只看該作者
查實上網都有得申請架 . . . 以下係我生大仔時search左既一部份資料, 睇下幫唔幫到大家.......

名稱作者
CHU CHU website
http://www.mamibabyland.com
irene_kywong
Huggies
http://www.huggies.com/hk/index2.asp
kanpm
Nepia妮飄DoReMi紙尿片
http://nepia.smeitrade.com/index.do
kanpm
fitti
http://www.fitti.com/index.html
geegee806
pampers
http://www.pampers.com/zh_HK/sessionexpire.do
geegee806
牛欄牌尊貴BB會
http://www.cowandgate.com.hk/club.aspx
cyynatalie
美素佳兒會
http://www.friso.com.hk/default.html
kanpm
美贊臣
http://www.meadjohnson.com.hk/
irene_kywong
雀巢
http://www.nestle.com.hk/tradch/club/BBClub/index.asp
geegee806
雪印
http://www.snowbrand.com.hk/
irene_kywong
惠氏
http://www.wyethbb.com.hk/tc/home.html
irene_kywong
雅培
http://www.abbott.com.hk/
irene_kywong
瑞士寶寶樂天會
http://www.swisso-wessen.com/Ch/club.htm
cyynatalie
萬朝
http://http://www.maeil.com.hk/newsletter_c.php
geegee806
嘉寶媽咪會
http://www.simshk.com/gerber/mother_club.html
kanpm
噓噓樂BB會
http://www.baby-kingdom.com/sealer_app_form.php


原帖由 mvbb2009 於 09-5-18 10:02 發表


如果係吔去開你私家醫生到見到form, 一定要填 (form 上要有醫生 chop - referred by doctor), 因為before 生之前, 會有 new born 奶粉送, 隻隻牌子都會有, 但街 or clinic 門口填個d就唔會有奶粉送, 所以even 你已 ...


王國會長

積分: 9361

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章 王國會長 爸B勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5590#
發表於 09-5-18 10:33 |只看該作者
前日搵返六年前同我做陪月個姐姐,而家真係乜都貴,姐姐而家收費萬三。八個鍾,未包開工、收工利市,包埋萬四。我會同上次一樣,請佢兩個月。我個時請佢都係第一個月一萬,第二個月七千五,原來陪月真係好好搵。

不過佢貴都抵,因為佢整D送好好味,而且好識照顧嬰兒。
大家如果搵陪月,都要快D,因為我問過其他朋友,佢地都話陪月好多人請。


別墅

積分: 729


5591#
發表於 09-5-18 10:38 |只看該作者
另外, 我仲有幾間奶粉商既申請入會表格, 不過係file upload唔到上黎, 如果妳地有興趣就pm個email add俾我, 我email俾妳地丫.......

雅培, 惠氏, 美贊臣, 美素佳兒, 保兒加營素, 牛欄牌......

原帖由 小金旦 於 09-5-18 10:33 發表
查實上網都有得申請架 . . . 以下係我生大仔時search左既一部份資料, 睇下幫唔幫到大家.......

名稱作者CHU CHU website
http://www.mamibabyland.com irene_kywong
http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/not ...


大宅

積分: 2362


5592#
發表於 09-5-18 10:44 |只看該作者
原帖由 chancherie 於 09-5-18 09:17 發表


咁你幾時去瑪嘉烈照結構?? 我7月7日


上次健康院打黎我miss 左call, 之後reply 返佢時, 果個文員又話佢一下子check 唔返我個file, only confirm 我係有得照...
佢叫我下次去健康院時 (6/17) 時問返日子...

係bor... 你提左我要打去試下問下個日子先... hehe...


大宅

積分: 2419


5593#
發表於 09-5-18 10:44 |只看該作者
我想要呀~~唔該e-mail我呀~~
[email protected]

原帖由 小金旦 於 09-5-18 10:38 發表
另外, 我仲有幾間奶粉商既申請入會表格, 不過係file upload唔到上黎, 如果妳地有興趣就pm個email add俾我, 我email俾妳地丫.......

雅培, 惠氏, 美贊臣, 美素佳兒, 保兒加營素, 牛欄牌......

...


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5594#
發表於 09-5-18 10:54 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-5-18 10:44 發表


上次健康院打黎我miss 左call, 之後reply 返佢時, 果個文員又話佢一下子check 唔返我個file, only confirm 我係有得照...
佢叫我下次去健康院時 (6/17) 時問返日子...

係bor... 你提左我要打去試下問下個日子先.. ...


我果時都系miss左call, 之後打番去問, 佢起初都話check吾返我個file, 但我同佢講我想知大約幾時做, 之後我比反覆診卡no. & 我個名, 佢就即時check, 話返個日期時間我知道^^


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5595#
發表於 09-5-18 10:54 |只看該作者
原帖由 sheepdog 於 09-5-18 10:30 發表

水腫的出現是正常的, 目的是要防止孕婦在生產時脫水, 唔洗咁擔心


thank you!!


別墅

積分: 866


5596#
發表於 09-5-18 10:54 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-18 10:38 發表
另外, 我仲有幾間奶粉商既申請入會表格, 不過係file upload唔到上黎, 如果妳地有興趣就pm個email add俾我, 我email俾妳地丫.......

雅培, 惠氏, 美贊臣, 美素佳兒, 保兒加營素, 牛欄牌......

...


小金旦:
sorry wrong e-mail address in previous message,
[email protected]
thanks

[ 本帖最後由 mvbb2009 於 09-5-18 10:56 編輯 ]



大宅

積分: 4438


5597#
發表於 09-5-18 10:57 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-18 09:52 發表
我通常係食飽同肚餓相差一吋囉....


我現在通常側睡
因為覺得平睡 個肚有少少壓住的感覺
你會唔會呢
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 2419


5598#
發表於 09-5-18 11:00 |只看該作者
會呀~~
都就來4個月了~~
我都係側訓
原帖由 ksorange 於 09-5-18 10:57 發表


我現在通常側睡
因為覺得平睡 個肚有少少壓住的感覺
你會唔會呢


大宅

積分: 2362


5599#
發表於 09-5-18 11:03 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-5-18 11:00 發表
會呀~~
都就來4個月了~~
我都係側訓


yes... 同埋係側左邊舒服d...


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5600#
發表於 09-5-18 11:05 |只看該作者
我第一次去睇私家果時d姑娘都俾左好多bb會form我填,有成差唔多10張,多到我都唔記得有d咩會喇..
我都好似有收到美贊臣打黎,佢同我confirm一次預產期,之後話到差唔多生就會寄禮物俾我,不過我最想惠氏快d幫好入會,聽朋友講惠氏bb會會員去護協買野有折,所以惠氏bb會都值得入架!!

原帖由 ksorange 於 09-5-18 10:09 發表


我都係係私家填
美贊臣打左俾我 話兩個星期會有迎新禮物俾我
唔知係咪奶粉呢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo