懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5601#
發表於 09-5-18 11:09 |只看該作者
我都係側左邊訓..不過有時訓到痺痺地就轉右邊..不過右邊訓一陣又會覺得急急地..之後都要轉番左邊..轉黎轉去..搞到訓得唔好..唉...

原帖由 popodordor 於 09-5-18 11:03 發表


yes... 同埋係側左邊舒服d...


大宅

積分: 4438


5602#
發表於 09-5-18 11:26 |只看該作者
之前買左兩條孕婦底褲 覺得唔好著
有邊個牌子的內褲係低腰 但係有XXL碼
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 2419


5603#
發表於 09-5-18 11:37 |只看該作者
你仲穿低腰底褲?
我已經穿孕婦果d啦~~好舒服~~
原帖由 ksorange 於 09-5-18 11:26 發表
之前買左兩條孕婦底褲 覺得唔好著
有邊個牌子的內褲係低腰 但係有XXL碼


別墅

積分: 729


5604#
發表於 09-5-18 11:50 |只看該作者
mvbb2009 & piggyhui,

已經email左俾妳兩個, pls check.......


別墅

積分: 729


5605#
發表於 09-5-18 11:52 |只看該作者
我仲係穿梗未大肚果陣既底褲咋, 我有買到孕婦高腰果d, 不過條橡肋cool到好高, 好似唔係幾舒服, 可能未習慣.....

妳果d係咪有得調腰位果種?????

原帖由 Piggyhui 於 09-5-18 11:37 發表
你仲穿低腰底褲?
我已經穿孕婦果d啦~~好舒服~~


大宅

積分: 2419


5606#
發表於 09-5-18 11:53 |只看該作者
多謝~~~
原帖由 小金旦 於 09-5-18 11:50 發表
mvbb2009 & piggyhui,

已經email左俾妳兩個, pls check.......


別墅

積分: 866


5607#
發表於 09-5-18 12:02 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-18 11:50 發表
mvbb2009 & piggyhui,

已經email左俾妳兩個, pls check.......


小金旦,
收到啦, thanks



大宅

積分: 1772


5608#
發表於 09-5-18 12:18 |只看該作者
原帖由 candymiu 於 09-5-15 13:49 發表
Nov 1 - ksorange (瑪嘉烈)
koey5 (東區)
Nov 2 - kuongcoco (ST. PAUL)
小蛇 (QE)
Nov 3 - KelS (東區)
Nov 4 - 小金旦 (聯合)
Nov 5 - sarah-cr (威院)
lai_tat(東區)
...


仲有我啊,哈哈.......
Nov 6 - lisanatong (浸會)
http://lb1f.lilypie.com/wonxp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 4438


5609#
發表於 09-5-18 12:18 |只看該作者
原帖由 mvbb2009 於 09-5-18 10:14 發表


唔係, 只係小gift, 奶粉要到你陀到生前 1-2個月先會送


但係我見09年12的媽咪有人收到奶粉啦 唔係小GIFT
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4168


5610#
發表於 09-5-18 12:26 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 10:09 發表


我都係係私家填
美贊臣打左俾我 話兩個星期會有迎新禮物俾我
唔知係咪奶粉呢



私家填系吾系問d姑娘拎form架??
小嵐*要健康快樂咁長大呀!!!


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5611#
發表於 09-5-18 12:28 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 12:18 發表


但係我見09年12的媽咪有人收到奶粉啦 唔係小GIFT


我剩系收到手挽袋(美贊臣)


大宅

積分: 4438


5612#
發表於 09-5-18 12:41 |只看該作者
原帖由 mr.s_fung 於 09-5-18 12:26 發表



私家填系吾系問d姑娘拎form架??


佢主動叫我簽名
其他資料佢地同我填
簽左好多份 應該入左好多會
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 1794


5613#
發表於 09-5-18 12:41 |只看該作者
我聽日去睇張智醫生呀, 想係葵芳買d un un呀...但我唔記得咗係邊到有呀..有無mami 可以話我知呀?thanks~


大宅

積分: 4438


5614#
發表於 09-5-18 12:43 |只看該作者
原帖由 chancherie 於 09-5-18 12:28 發表


我剩系收到手挽袋(美贊臣)


美贊臣打過電話俾我
佢話過兩個星期會有迎新禮品俾我
如果係政府門口 叫你登記 個D冇奶粉送
要C+診所先有
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 5702

牛年勳章


5615#
發表於 09-5-18 12:46 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-18 10:38 發表
另外, 我仲有幾間奶粉商既申請入會表格, 不過係file upload唔到上黎, 如果妳地有興趣就pm個email add俾我, 我email俾妳地丫.......

雅培, 惠氏, 美贊臣, 美素佳兒, 保兒加營素, 牛欄牌......

...


小金旦~我都想要呀唔該~~~
[email protected]


男爵府

積分: 5417


5616#
發表於 09-5-18 13:16 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 12:18 發表


但係我見09年12的媽咪有人收到奶粉啦 唔係小GIFT


唔知我係澳門既可唔可以申請呢 ?!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 4168


5617#
發表於 09-5-18 13:23 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-18 12:41 發表
我聽日去睇張智醫生呀, 想係葵芳買d un un呀...但我唔記得咗係邊到有呀..有無mami 可以話我知呀?thanks~


葵涌廣場,,,,,,2樓定3樓
不過系d好細間既舖頭架咋
吾系for孕婦架
不過我覺得好好~
因為我肚已經開始大仲好舒服
小嵐*要健康快樂咁長大呀!!!


大宅

積分: 4168


5618#
發表於 09-5-18 13:26 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 12:41 發表


佢主動叫我簽名
其他資料佢地同我填
簽左好多份 應該入左好多會


吾知張智醫生度有無既呢??
咁好人既~
你去睇邊位醫生架
小嵐*要健康快樂咁長大呀!!!


大宅

積分: 4438


5619#
發表於 09-5-18 13:31 |只看該作者
原帖由 mr.s_fung 於 09-5-18 13:26 發表


吾知張智醫生度有無既呢??
咁好人既~
你去睇邊位醫生架


我睇鄧錫英醫生 
佢淨係睇婦科
醫生好好人 我睇左佢都有十幾年啦
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


別墅

積分: 781


5620#
發表於 09-5-18 13:40 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-18 10:38 發表
另外, 我仲有幾間奶粉商既申請入會表格, 不過係file upload唔到上黎, 如果妳地有興趣就pm個email add俾我, 我email俾妳地丫.......

雅培, 惠氏, 美贊臣, 美素佳兒, 保兒加營素, 牛欄牌......

...


我都想要呀,麻煩e-mail比我,Thank you.
[email protected]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo