懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2469


5621#
發表於 09-5-18 14:14 |只看該作者
原帖由 小蛇 於 09-5-17 23:13 發表


我都係响QE照喎。。。
你幾多號照呀?
我18/6呀。。。


我要check返先知...咁你18/6幾點呀....


大宅

積分: 2469


5622#
發表於 09-5-18 14:17 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-5-17 23:40 發表
icicic
不過我個私家都有講要少甜野啦~~
奶要一日3杯~


我醫生叫我一日飲一杯jar.....


大宅

積分: 4438


5623#
發表於 09-5-18 14:19 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-18 14:14 發表


我要check返先知...咁你18/6幾點呀....


I do structural scan on 17/6 in PWH at wks 21
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 1056


5624#
發表於 09-5-18 14:39 |只看該作者
hi everyone~
想問下大家請佐陪月未???
我而家仲搵緊陪月...真頭痛~


大宅

積分: 4438


5625#
發表於 09-5-18 14:47 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-18 14:39 發表
hi everyone~
想問下大家請佐陪月未???
我而家仲搵緊陪月...真頭痛~


我唔請陪月啦
我會番屋企坐月
同埋生完睇中醫
我屋企有個助產士 係陪月的好幫手
又可以駛少d啦
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 2469


5626#
發表於 09-5-18 14:52 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-18 14:39 發表
hi everyone~
想問下大家請佐陪月未???
我而家仲搵緊陪月...真頭痛~


如果我請工人就唔請陪月lou...我諗我80%都會請工人...而我媽咪其實住係我附近...行過嚟都係3min...到時叫媽咪教工人煮比我食law...


大宅

積分: 1056


5627#
發表於 09-5-18 14:53 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 14:47 發表


我唔請陪月啦
我會番屋企坐月
同埋生完睇中醫
我屋企有個助產士 係陪月的好幫手
又可以駛少d啦


你就好la, 我屋企人都點唔得閒幫我...
身邊都無人可以幫我~
我要靠自己...所以必須要請陪月...


大宅

積分: 1540


5628#
發表於 09-5-18 15:27 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 2009-5-18 14:53 發表

你就好la, 我屋企人都點唔得閒幫我...
身邊都無人可以幫我~
我要靠自己...所以必須要請陪月...


我都諗住靠自己, 娘家和99兩邊都唔近屋企, 諗住叫老公/媽咪每次買定多D野給我放雪櫃, 自己加亞B應該OK既, 最緊要到時亞B聽話順產就好了.

薑醋可能都會自己煲, 免家人兩邊走, 反正臨生前BOSS要我每WK放一兩天大假, 清埋佢, 我一個人慢慢來應該OK, 6月會上煤氣的煲薑豬示範班學點煲..


大宅

積分: 4438


5629#
發表於 09-5-18 15:32 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-5-18 15:27 發表


我都諗住靠自己, 娘家和99兩邊都唔近屋企, 諗住叫老公/媽咪每次買定多D野給我放雪櫃, 自己加亞B應該OK既, 最緊要到時亞B聽話順產就好了.

薑醋可能都會自己煲, 免家人兩邊走, 反正臨生前BOSS要我每WK放一兩天大假, ...


哇你好勁 去學煲薑醋
我唸住係鴻褔堂買算啦
我本人應為產後正常飲食就可以
因為我會睇中醫
我覺得飲中藥係最有用
因為每個食療唔一定適合每個人
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 6146


5630#
發表於 09-5-18 15:37 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-5-18 15:27 發表


我都諗住靠自己, 娘家和99兩邊都唔近屋企, 諗住叫老公/媽咪每次買定多D野給我放雪櫃, 自己加亞B應該OK既, 最緊要到時亞B聽話順產就好了.

薑醋可能都會自己煲, 免家人兩邊走, 反正臨生前BOSS要我每WK放一兩天大假, ...


嘩, 你好勁呀, 不過你會唔會breast feed?如果餵人奶就會辛苦好多, 我第一胎時都好快放棄左...今次都會再試, 但一定唔會係好堅持個隻...
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 3899


5631#
發表於 09-5-18 15:44 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-5-18 15:27 發表


我都諗住靠自己, 娘家和99兩邊都唔近屋企, 諗住叫老公/媽咪每次買定多D野給我放雪櫃, 自己加亞B應該OK既, 最緊要到時亞B聽話順產就好了.

薑醋可能都會自己煲, 免家人兩邊走, 反正臨生前BOSS要我每WK放一兩天大假, ...


好提意! 我都好鍾意towngas d course 呢!!
另外我頭一月會請陪月, part time 就請多幾個月幫手家務...
其實我最擔心係6299會提出到時住在我屋企”幫手”,佢地住倫敦,而我又無多餘房間,但我好相信佢地會話要瞓地下...我真係好唔想,想到要照顧6299三餐就唔知點算.坦白講,我都有反醒自己係唔係唔夠大方,太封閉.佢地一番好意,我點算好呀??

[ 本帖最後由 jojodic 於 09-5-18 15:50 編輯 ]


大宅

積分: 3899


5632#
發表於 09-5-18 15:53 |只看該作者
你地有無開冷氣瞓?真係舒服好多呀...
我星期六晚瞓咗12小時, 下午再瞓3小時!!


大宅

積分: 4438


5633#
發表於 09-5-18 15:56 |只看該作者
頭先惠氏bb會又打黎
話今個星期會有物流公司速遞禮品俾我
送貨前早一日通知
可能係袋 被加二權奶粉
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 1540


5634#
發表於 09-5-18 15:57 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 2009-5-18 15:44 發表

好提意! 我都好鍾意towngas d course 呢!!
另外我頭一月會請陪月, part time 就請多幾個月幫手家務...
其實我最擔心係6299會提出到時住在我屋企”幫手”,佢地住倫敦,而我又無多餘房間,但我好相信佢地會話要瞓地下...我真係好唔 ...


總之, 有咩事同老公商量好先, 唔好擔心, 佢地要黎你都擋唔到..

我都驚奶奶到時日日黎話幫手, 佢一把年紀, 我寧願自己辛苦D好過, 但老人家往往係唔聽人講, 只好叫老公做和事佬, 講佢地聽我地的用心..

[ 本帖最後由 LeungBBB 於 09-5-18 16:08 編輯 ]


大宅

積分: 1540


5635#
發表於 09-5-18 16:01 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 2009-5-18 15:32 發表

哇你好勁 去學煲薑醋
我唸住係鴻褔堂買算啦
我本人應為產後正常飲食就可以
因為我會睇中醫
我覺得飲中藥係最有用
因為每個食療唔一定適合每個人 ...


我網上找左食譜其實唔難, 上埋堂應該OK.
我網上都唔見鴻褔堂有薑醋券賣? 你係邊度見架..
陪月員通常除左幫你睇B, 就係會煮埋飯比你食, 仲會叫你買一堆參茸海味, 幫你補身, 你坐月後先好飲中藥..


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5636#
發表於 09-5-18 16:02 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 12:43 發表


美贊臣打過電話俾我
佢話過兩個星期會有迎新禮品俾我
如果係政府門口 叫你登記 個D冇奶粉送
要C+診所先有


美贊臣剛剛回覆我, 真系無奶粉送,
因為他們主張做母乳, 所以只會系c+診所填表先會有奶粉送, 他叫我再系c+診所填返份表就會有


大宅

積分: 4438


5637#
發表於 09-5-18 16:03 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-5-18 15:57 發表


網上我都唔見[鴻褔堂]有券賣既?
我都覺得坐月均衡就好了, IF 陪月好多時會叫你買定好多野(參茸海味咁), 到時煲比你食架, 咁你又食中藥會唔會多得濟? ...


我唔會請陪月 參茸海味個d野我唔鐘意食
我本身飲食好淸淡同簡單
我家姐生完 都冇補過 同平常飲食冇分別
所以我淨係會睇中醫 中醫可以對症下藥 一定比食療快
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 2469


5638#
發表於 09-5-18 16:03 |只看該作者
good to share with all of you...

http://cablenews.i-cable.com/webapps/videoPlay.php?playlink=mms://uc4.i-cable.com/wsx_ts/news1/fit/fit20090222.wsx

講關於順產&開刀生BB...有埋VIDEO...所以睇既時候要有心理準備呀....


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5639#
發表於 09-5-18 16:05 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-18 14:39 發表
hi everyone~
想問下大家請佐陪月未???
我而家仲搵緊陪月...真頭痛~


我吾會請陪月, 因為我老公打算請一星期假,
而我媽亦會幫手^^


大宅

積分: 2469


5640#
發表於 09-5-18 16:11 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 15:56 發表
頭先惠氏bb會又打黎
話今個星期會有物流公司速遞禮品俾我
送貨前早一日通知
可能係袋 被加二權奶粉


嘩...咁正...我so far都未入過任何會呀...係唔係一定要係醫生度submit form先會有多d gift gar??? 我唔見我個醫生有form填喎....我係法國醫院度睇gar....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo