美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   1141


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


5621#
發表於 14-2-18 10:41 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!!睇哂#1先問啦=] 失心瘋吸塵機-.-#

請問買 skin care sample, 係咪多數用唔到 coupon? 因為好似多數都係 10000won 樓下, 同一間店係咪唔可以 combine 一齊計架




公爵府

積分: 25385


5622#
發表於 14-2-18 10:43 |只看該作者
littlesister 發表於 14-2-18 10:41
請問買 skin care sample, 係咪多數用唔到 coupon? 因為好似多數都係 10000won 樓下, 同一間店係咪唔可以 ...
唔可以一齊計, 視乎COUPON限制, 不過多數都係10000以上先用得


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


5623#
發表於 14-2-18 10:47 |只看該作者
bb081090 發表於 14-2-18 10:20
我未開始睇星星,. 想等佢大結局先, 廢事吊癮太辛苦., 我上次都比個JM毒個LG PRINTER, 我到而家仲1516:heheh ...
haha,妳又通緝人....
我都有G到個捲髮器,妳想知咩?


公爵府

積分: 25385


5624#
發表於 14-2-18 10:52 |只看該作者
B__B 發表於 14-2-18 10:47
haha,妳又通緝人....
我都有G到個捲髮器,妳想知咩?
咩又JA,間唔中咋麻
想睇下好唔好玩, 易唔易用,
出黎效果好唔好
因為我自己都有個,但係係淘番黎


公爵府

積分: 25385


5625#
發表於 14-2-18 10:54 |只看該作者
aubmaki 發表於 14-2-7 13:03
終於搵到你, 幾時分享個夾頭髮先


伯爵府

積分: 19743


5626#
發表於 14-2-18 11:05 |只看該作者

引用:激屎..我買左堆野,只係仲有一件寫ON+DELIVE

原帖由 lambxx 於 14-02-18 發表
激屎..我買左堆野,只係仲有一件寫ON DELIVERY....但個TRACKING其實已經到左倉2日,佢轉唔到STAUS,等2日都未 ...
我1月中試過啦,send左幾次俾cs先覆話system有問題睇下it個邊可唔可以轉status去delivered. 最終係收到despated email先知成張單出左貨,而個堆單幫我cancel。到而家都未refund成功!
超燥


侯爵府

積分: 21273


5627#
發表於 14-2-18 11:07 |只看該作者

引用:Quote:tpcmela+發表於+14-2-17+23:35+我都

原帖由 bb081090 於 14-02-18 發表
我話你咋我未嫁得出
所以今年收穫唔錯
出年就派就肉赤




珍珠宮

積分: 32775


5628#
發表於 14-2-18 11:10 |只看該作者

引用:Quote:Rubik+發表於+14-2-18+09:49+請問ems

原帖由 bb081090 於 14-02-18 發表
講係咁講, 我試過派兩次, 一定要快手打去郵局,佢唔派你都吹佢唔漲
即係可以係佢派第一次之前同佢約時間?




公爵府

積分: 25385


5629#
發表於 14-2-18 11:15 |只看該作者
Rubik 發表於 14-2-18 11:10
即係可以係佢派第一次之前同佢約時間?
係呀, 係香港EMS一CHECK到有記錄即時打上去, 我上次打極都唔通, 不停打到通為止,9點左右易打D,


子爵府

積分: 10249


5630#
發表於 14-2-18 11:20 |只看該作者
cathy29 發表於 14-2-18 11:05
我1月中試過啦,send左幾次俾cs先覆話system有問題睇下it個邊可唔可以轉status去delivered. 最終係收到desp ...

佢冇答我可以轉system呀..只係話佢send去問賣家...如果未出貨問我要唔要取消..我答佢...如果冇出貨就唔要..費事阻住其他野出....

唉...好在件野6900won....不過都係煩.....

今個月好黑仔..成日買既野都比佢cancel.....冇買過野,d rate 一出一入都蝕錢呀

你係唔係繼續追佢refund


珍珠宮

積分: 32775


5631#
發表於 14-2-18 11:21 |只看該作者

引用:Quote:Rubik+發表於+14-2-18+11:10+即係可

原帖由 bb081090 於 14-02-18 發表
係呀, 係香港EMS一CHECK到有記錄即時打上去, 我上次打極都唔通, 不停打到通為止,9點左右易打D, ...
thx 好耐冇g過




大宅

積分: 1604


5632#
發表於 14-2-18 11:33 |只看該作者
bb081090 發表於 14-2-18 10:15
點解咁多人問第2代第2代都唔好用既, 同埋無得買第2代

你覺得第一代好用D?
我買左第二代都未開黎用。


禁止訪問

積分: 648


5633#
發表於 14-2-18 11:33 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!!睇哂#1先問啦=] 失心瘋吸塵機-.-#

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25385


5634#
發表於 14-2-18 11:37 |只看該作者
fishzzz 發表於 14-2-18 11:33
想問下全部本地送貨已經係14/2完成但點解仍未出貨?
咁有問題呀, 快D問下CS啦. CS唔覆試下用QQ, 詳情可以睇番#1教查詢


大宅

積分: 1309

畀面勳章 BK Milk勳章


5635#
發表於 14-2-18 11:54 |只看該作者
bb081090 發表於 14-2-18 10:16
講係咁講, 我試過派兩次, 一定要快手打去郵局,佢唔派你都吹佢唔漲
試過有一次晨早打去熱線問,聽電話o個個敷衍我話份件仲係機場未知幾時派,我話第二日公司無人收件,佢先話轉頭覆實我咋
派遞局就好好,好快就覆我當日可以派,仲主動同我約時間,負責派件個郵差都好好人,勁有禮貌


公爵府

積分: 25385


5636#
發表於 14-2-18 12:28 |只看該作者
candytlc 發表於 14-2-18 11:54
試過有一次晨早打去熱線問,聽電話o個個敷衍我話份件仲係機場未知幾時派,我話第二日公司無人收件,佢先話 ...
所以我直接打派遞局, 我頭幾次唔識打上郵局HOTLINE成日都膚顯我, 唔發脾氣都唔得


大宅

積分: 2707


5637#
發表於 14-2-18 12:30 |只看該作者
消失左一個月終於又上返黎追POST啦
    


大宅

積分: 1408


5638#
發表於 14-2-18 13:22 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!!睇哂


之前有人買左LG部photo printer, 依家係咪有部新D款?知唔知有什麼分別?
我想買


伯爵府

積分: 16700

2018母親節勳章


5639#
發表於 14-2-18 13:59 |只看該作者
bb081090 發表於 14-2-18 10:14
我拎住部機望左好耐都搵唔到MADE IN邊到, 不過個說明書係韓文, 我都係睇圖咋, 當佢MADE IN KOREA ...

THANK YOU!!!


公爵府

積分: 25385


5640#
發表於 14-2-18 14:15 |只看該作者
tilly46263 發表於 14-2-18 12:30
消失左一個月終於又上返黎追POST啦
搵到新工未呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo