原帖由 monmuifamily 於 09-5-18 16:11 發表 
嘩...咁正...我so far都未入過任何會呀...係唔係一定要係醫生度submit form先會有多d gift gar??? 我唔見我個醫生有form填喎....我係法國醫院度睇gar....
係呀要係醫生度SUBMIT FORM 先多禮品
姑娘主動叫我填 我自己都唔知入左幾多個會
淨係簽名 其他野佢幫我填
我屋企有個助產士 佢話美贊臣okay
日本奶粉就唔好 因為全部都有滑腸成份
bb腸道會依賴左
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png