懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4438


5641#
發表於 09-5-18 16:11 |只看該作者
原帖由 chancherie 於 09-5-18 16:02 發表


美贊臣剛剛回覆我, 真系無奶粉送,
因為他們主張做母乳, 所以只會系c+診所填表先會有奶粉送, 他叫我再系c+診所填返份表就會有


我唔會餵母乳
因為返工後唔方便 唔可以成日唔係位
同埋想坐月時輕鬆d
我見好多朋友的bb 飲奶粉都肥肥白白
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 2704


5642#
發表於 09-5-18 16:13 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-18 14:39 發表
hi everyone~
想問下大家請佐陪月未???
我而家仲搵緊陪月...真頭痛~


我啱啱請左咯...
因為我果個係朋友介紹...
同埋話佢好FULL...所以...我星期日已經BOOK左咯~


大宅

積分: 1540


5643#
發表於 09-5-18 16:15 |只看該作者
原帖由 saltato 於 2009-5-18 15:37 發表


嘩, 你好勁呀, 不過你會唔會breast feed?如果餵人奶就會辛苦好多, 我第一胎時都好快放棄左...今次都會再試, 但一定唔會係好堅持個隻...


會TRY breast feed...不過都會加埋奶粉, 驚佢唔夠飽, 我亦都擔心買左個電PUMP到時唔爭氣餵唔到好似好浪費..辛苦都會試下.


大宅

積分: 2704


5644#
發表於 09-5-18 16:15 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-18 16:11 發表


嘩...咁正...我so far都未入過任何會呀...係唔係一定要係醫生度submit form先會有多d gift gar??? 我唔見我個醫生有form填喎....我係法國醫院度睇gar....


係啦係啦...
我都吾見我私家果度有FORM GE????
仲有呀..我去QE或者油麻地覆診都吾見有人派GE???


大宅

積分: 2704


5645#
發表於 09-5-18 16:17 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-18 14:14 發表


我要check返先知...咁你18/6幾點呀....


我18/6下午1:30喎


大宅

積分: 4438


5646#
發表於 09-5-18 16:18 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-18 16:11 發表


嘩...咁正...我so far都未入過任何會呀...係唔係一定要係醫生度submit form先會有多d gift gar??? 我唔見我個醫生有form填喎....我係法國醫院度睇gar....


係呀要係醫生度SUBMIT FORM 先多禮品
姑娘主動叫我填 我自己都唔知入左幾多個會
淨係簽名 其他野佢幫我填
我屋企有個助產士 佢話美贊臣okay
日本奶粉就唔好 因為全部都有滑腸成份
bb腸道會依賴左
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 1540


5647#
發表於 09-5-18 16:19 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 2009-5-18 16:03 發表


我唔會請陪月 參茸海味個d野我唔鐘意食
我本身飲食好淸淡同簡單
我家姐生完 都冇補過 同平常飲食冇分別
所以我淨係會睇中醫 中醫可以對症下藥 一定比食療快 ...


咁我都信中醫多過陪月的餐單, 體質真係人人都唔一樣.


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5648#
發表於 09-5-18 16:20 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-18 14:39 發表
hi everyone~
想問下大家請佐陪月未???
我而家仲搵緊陪月...真頭痛~


我吾會請陪月, 因為我老公打算請一星期假,
而我媽亦會幫手^^


大宅

積分: 2419


5649#
發表於 09-5-18 16:22 |只看該作者

回覆 1# jojodic 的文章

想問下各位媽咪,
有無ok的裝修師父? 手勢ok, 價錢公道~
我新屋要裝修, 想係生之前搬入去~


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5650#
發表於 09-5-18 16:24 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 15:56 發表
頭先惠氏bb會又打黎
話今個星期會有物流公司速遞禮品俾我
送貨前早一日通知
可能係袋 被加二權奶粉


系咪美贊臣呀?? 我之前問過惠氏, 佢話無被仔送的,
我想問惠氏是否都系要系c+填表才有奶粉送


男爵府

積分: 6190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5651#
發表於 09-5-18 16:25 |只看該作者
原帖由 nikkipang 於 09-5-18 14:39 發表
hi everyone~
想問下大家請佐陪月未???
我而家仲搵緊陪月...真頭痛~

我準備請陪月呀~~但洗唔洗咁早揾呀??我準備照完結構先揾呀~~
2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~


大宅

積分: 2419


5652#
發表於 09-5-18 16:26 |只看該作者
我都唔請.................工人加阿媽~~
原帖由 chancherie 於 09-5-18 16:20 發表


我吾會請陪月, 因為我老公打算請一星期假,
而我媽亦會幫手^^


大宅

積分: 2704


5653#
發表於 09-5-18 16:27 |只看該作者
係呀?乜大家吾會請陪月呀???
我星期日同個陪月傾過...
佢叫我地坐月的時間...吾好拿重野...
佢話因為我地的身體的"根"係鬆晒喎...
如果拿重野就會好易扭到....
仲有呀...如果餵人奶的MAMA...
食薑醋吾好食咁多...
因為BB會吾肯飲奶...
仲有呀....佢話...記住記住吾好濕咁多水...
因為會入風喎...出街記得帶帽....
响屋企吾好著短褲....一定要著鞋...
如果順產...可以食薑炒飯~~~~

其實仲有好多...我記得再同大家講~


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5654#
發表於 09-5-18 16:28 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 16:11 發表


我唔會餵母乳
因為返工後唔方便 唔可以成日唔係位
同埋想坐月時輕鬆d
我見好多朋友的bb 飲奶粉都肥肥白白


我都系吾會餵母乳, 有些贈品奶粉, 可以省回一點,
因為亞媽說要比bb試過, 才知那一隻牌子奶粉適合亞b


大宅

積分: 1540


5655#
發表於 09-5-18 16:29 |只看該作者
原帖由 chancherie 於 2009-5-18 16:20 發表

我吾會請陪月, 因為我老公打算請一星期假,
而我媽亦會幫手^^


係喎, 可叫老公放大假幫下手喎..


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5656#
發表於 09-5-18 16:29 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 16:11 發表


我唔會餵母乳
因為返工後唔方便 唔可以成日唔係位
同埋想坐月時輕鬆d
我見好多朋友的bb 飲奶粉都肥肥白白


我都系吾會餵母乳, 有些贈品奶粉, 可以省回一點,
因為亞媽說要比bb試過, 才知那一隻牌子奶粉適合亞b


大宅

積分: 2704


5657#
發表於 09-5-18 16:32 |只看該作者
原帖由 chancherie 於 09-5-18 16:29 發表


我都系吾會餵母乳, 有些贈品奶粉, 可以省回一點,
因為亞媽說要比bb試過, 才知那一隻牌子奶粉適合亞b


吾..我就打算餵啦...
因為人地話餵人奶修身快D...
呵呵...因為我好肥...我真係怕生完會做左個超級大肥婆!!!


男爵府

積分: 6190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5658#
發表於 09-5-18 16:32 |只看該作者
我之前係診所入咗美贊臣同埋惠氏bb會,美贊臣就好好,送咗3罐400g初生bb奶粉同埋一張毛氈。但惠氏就送咗一個好丑樣ga奶粉袋~~
2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5659#
發表於 09-5-18 16:33 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 16:18 發表


係呀要係醫生度SUBMIT FORM 先多禮品
姑娘主動叫我填 我自己都唔知入左幾多個會
淨係簽名 其他野佢幫我填
我屋企有個助產士 佢話美贊臣okay
日本奶粉就唔好 因為全部都有滑腸成份
bb腸道會依賴左 ...


上次美贊臣通知寄禮物給我的人, 都問過我會否喂母乳, 我說不會, 佢都有話日本奶粉不是太好^^


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


5660#
發表於 09-5-18 16:33 |只看該作者
我新屋呢個星期裝修完喇...
呢個老闆係我同事個教友, 佢唔係全部落手落腳做 (因為佢係老闆)...
手工都OK架, 不過價錢, 我唔知點為之公道囉...
原帖由 Piggyhui 於 09-5-18 16:22 發表
想問下各位媽咪,
有無ok的裝修師父? 手勢ok, 價錢公道~
我新屋要裝修, 想係生之前搬入去~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo