懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5661#
發表於 09-5-18 16:33 |只看該作者
我都係醫生度填form架..都係姑娘俾一堆form我填..你個姑娘咁好幫你填埋既...我果日同老公一齊填到手都軟埋呀..
ksorange,你幾時填form架?我4月頭填架喇..不過so far 都係得美贊臣打俾我咋..

原帖由 ksorange 於 09-5-18 16:18 發表


係呀要係醫生度SUBMIT FORM 先多禮品
姑娘主動叫我填 我自己都唔知入左幾多個會
淨係簽名 其他野佢幫我填
我屋企有個助產士 佢話美贊臣okay
日本奶粉就唔好 因為全部都有滑腸成份
bb腸道會依賴左 ...


大宅

積分: 4155

好媽媽勳章


5662#
發表於 09-5-18 16:35 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-5-18 16:29 發表


係喎, 可叫老公放大假幫下手喎..


系呀!! 而且剛生完有老公陪會好一點^^


大宅

積分: 4438


5663#
發表於 09-5-18 16:39 |只看該作者
原帖由 WongPigPig 於 09-5-18 16:33 發表
我都係醫生度填form架..都係姑娘俾一堆form我填..你個姑娘咁好幫你填埋既...我果日同老公一齊填到手都軟埋呀..
ksorange,你幾時填form架?我4月頭填架喇..不過so far 都係得美贊臣打俾我咋..

...


都係四月頭左右填
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4438


5664#
發表於 09-5-18 16:40 |只看該作者
原帖由 chancherie 於 09-5-18 16:35 發表


系呀!! 而且剛生完有老公陪會好一點^^


我生完後老公會放兩星期假陪我

http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5665#
發表於 09-5-18 16:43 |只看該作者
咁應該差唔多喇喎 .. 咁我要留意下D電話先 ..

原帖由 ksorange 於 09-5-18 16:39 發表


都係四月頭左右填


大宅

積分: 2704


5666#
發表於 09-5-18 16:44 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-18 16:40 發表


我生完後老公會放兩星期假陪我


咁好呀?
我老公可能請吾到咁多假哦...
我都好想佢可以陪我多D~


大宅

積分: 1056


5667#
發表於 09-5-18 16:54 |只看該作者
原帖由 小蛇 於 09-5-18 16:13 發表


我啱啱請左咯...
因為我果個係朋友介紹...
同埋話佢好FULL...所以...我星期日已經BOOK左咯~


hi 小蛇~
想問下你個陪月要幾錢? 包咩? 幾多個小時?
你就好la, 有朋友介紹...


大宅

積分: 1056


5668#
發表於 09-5-18 16:57 |只看該作者
原帖由 vicki23126 於 09-5-18 16:25 發表

我準備請陪月呀~~但洗唔洗咁早揾呀??我準備照完結構先揾呀~~


我諗唔早la, 如果陪月員係好好ge, 已經好full~
而家book 定差唔多了~


大宅

積分: 1056


5669#
發表於 09-5-18 16:58 |只看該作者
原帖由 chancherie 於 09-5-18 16:20 發表


我吾會請陪月, 因為我老公打算請一星期假,
而我媽亦會幫手^^


haha...點解我醒唔起叫老公幫手
可能個心已經認定佐佢湊仔唔掂~


男爵府

積分: 6146


5670#
發表於 09-5-18 17:13 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-5-18 16:15 發表


會TRY breast feed...不過都會加埋奶粉, 驚佢唔夠飽, 我亦都擔心買左個電PUMP到時唔爭氣餵唔到好似好浪費..辛苦都會試下.

上次我用avent手pump...手都軟....今次諗住去租medala既專業電pump, 好似都唔平但聽講效果好好, 希望可以餵耐d。
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


5671#
發表於 09-5-18 17:14 |只看該作者
想問下你地有冇聽過"天妍康"坐月食療套餐?
我有 d 想 join…


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


5672#
發表於 09-5-18 17:18 |只看該作者
原帖由 saltato 於 09-5-18 17:13 發表

上次我用avent手pump...手都軟....今次諗住去租medala既專業電pump, 好似都唔平但聽講效果好好, 希望可以餵耐d。


我上一胎都係用 Avent,真係會手軟…
medala 好似有幾款電pump,邊隻好 d 呢?


大宅

積分: 1794


5673#
發表於 09-5-18 17:53 |只看該作者
點解今日返工d時間咁難過既.....>.<~唔知係唔係聽日去做oscar 所以覺得時間好慢呀~
想問下去張智醫生到做oscar係唔係立即抽埋血同埋過幾多日佢會打俾我個抽血report架?


大宅

積分: 1152


5674#
發表於 09-5-18 18:02 |只看該作者
我都頭痕緊搵陪月呀,.因為我差唔多個個FD D陪月都唔係好掂,有D正情俾佢地趕走埋,陪月真係撞手神..依家唯有再4出問下朋友D FD有無 D好少少嫁啦


男爵府

積分: 8580

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5675#
發表於 09-5-18 18:11 |只看該作者
請左喇! week 6 book 的,係朋友介紹。佢生兩個都用佢,因我無工人,會請陪月兩個月。今個星期落訂金。

原帖由 nikkipang 於 09-5-18 14:39 發表
hi everyone~
想問下大家請佐陪月未???
我而家仲搵緊陪月...真頭痛~


男爵府

積分: 6190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5676#
發表於 09-5-18 18:13 |只看該作者
係呀~~咁我都揾0下先,想請問而家book定,係唔係要落訂啦??thx!
原帖由 nikkipang 於 09-5-18 16:57 發表


我諗唔早la, 如果陪月員係好好ge, 已經好full~
而家book 定差唔多了~
2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~


複式洋房

積分: 181


5677#
發表於 09-5-18 18:29 |只看該作者
我新加入嫁,預產期18/11,你哋宜嫁仲有冇肚谷谷呀?(扯吓扯吓咁),唔知點解宜家仲有D擔心BB?


男爵府

積分: 8580

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5678#
發表於 09-5-18 18:33 |只看該作者
當你個肚大得咁上下,d 阿嬋就會"翁"住你叫你入會架喇! QE 阿嬋集中0係印度會附近,即斑馬線對開。

原帖由 小蛇 於 09-5-18 16:15 發表


係啦係啦...
我都吾見我私家果度有FORM GE????
仲有呀..我去QE或者油麻地覆診都吾見有人派GE???


男爵府

積分: 8580

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5679#
發表於 09-5-18 18:43 |只看該作者
我開頭都有諗住JOIN, BUT 我想JOIN 那個套餐的價錢同請一個陪月差不多,但陪月可以幫埋BB沖涼,掃風,咁我同C6就唔駛咁辛苦,我又可以休息一下,所以打消了念頭。


原帖由 KelS 於 09-5-18 17:14 發表
想問下你地有冇聽過"天妍康"坐月食療套餐?
我有 d 想 join…


男爵府

積分: 8580

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5680#
發表於 09-5-18 18:48 |只看該作者
AVENT 手pump 好用but 真係手都軟,今次有諗過租pump, 而加連avent 都有電pump 租, but 又有好多comment 話ameda 好, 我都諗緊............

原帖由 saltato 於 09-5-18 17:13 發表

上次我用avent手pump...手都軟....今次諗住去租medala既專業電pump, 好似都唔平但聽講效果好好, 希望可以餵耐d。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo