懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4892


5701#
發表於 09-5-18 22:45 |只看該作者
今日係威院做咗oscar, pass, 同埋約埋做結構, 原本係7/15, 不過同我照oscar個醫生問我如果佢跟我個case好唔好, 咁有醫生跟, 我即刻答應啦, 所以就改7/17,

我之前都冇聽過威院啲醫生會話跟case, 我都好滿意威院一路的安排

另一個unexpected的係,阿b的crl out 咗個normal range, haha, 今日12weeks1day, 就6.82mm, 姑娘話可能係大b喎, 唔怪之得個肚大得咁快啦


禁止訪問

積分: 393


5702#
發表於 09-5-18 22:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2704


5703#
發表於 09-5-18 23:03 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-5-18 22:24 發表


i see i see.. 唔錯wor


係呀...因為我個朋友話佢好...
佢話呢個陪月...
好細心...佢會照顧埋半夜的餐...
同埋...一定會問過你先買野...
同埋...我個朋友...個BB都二歲啦~
有時佢有野問...都會打比呢個陪月問...
所以...佢話佢都好好人~


男爵府

積分: 6190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5704#
發表於 09-5-18 23:12 |只看該作者
10%都可以接受~~你就好啦!唔洗煩啦!!我都唔知去邊道揾,又無朋友介紹俾我~~
原帖由 小蛇 於 09-5-18 19:56 發表


我果個係呀...
比10%LAW~

2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~


男爵府

積分: 6190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5705#
發表於 09-5-18 23:17 |只看該作者
恭喜你呀~~你就好啦!!bb咁健康,大隻,我個bb12週1日時得5.39cm咋~~睇返大家bb個size,我個bb都算細b啦!!但問過醫生,醫生又話正常,我都係唔係好放心~~ 最衰我現在又食唔到野~mouth:
原帖由 hobby 於 09-5-18 22:45 發表
今日係威院做咗oscar, pass, 同埋約埋做結構, 原本係7/15, 不過同我照oscar個醫生問我如果佢跟我個case好唔好, 咁有醫生跟, 我即刻答應啦, 所以就改7/17,

我之前都冇聽過威院啲醫生會話跟case, 我都好滿意威院一路 ...
2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~


大宅

積分: 1316


5706#
發表於 09-5-19 00:11 |只看該作者
點解個醫生會甘問既? 定系你個case 好特別?


原帖由 hobby 於 09-5-18 22:45 發表
今日係威院做咗oscar, pass, 同埋約埋做結構, 原本係7/15, 不過同我照oscar個醫生問我如果佢跟我個case好唔好, 咁有醫生跟, 我即刻答應啦, 所以就改7/17,

我之前都冇聽過威院啲醫生會話跟case, 我都好滿意威院一路 ...


大宅

積分: 1417


5707#
發表於 09-5-19 04:40 |只看該作者
唔好担心,我bb 12週得嗰4.9cm, 助產士都話正常,唔使担心喎。

原帖由 vicki23126 於 09-5-18 23:17 發表
恭喜你呀~~你就好啦!!bb咁健康,大隻,我個bb12週1日時得5.39cm咋~~睇返大家bb個size,我個bb都算細b啦!!但問過醫生,醫生又話正常,我都係唔係好放心~~ 最衰我現在又食唔到野~mouth:mouth:" />
...


別墅

積分: 729


5708#
發表於 09-5-19 08:51 |只看該作者
我覺得12-14周果陣就大左唔少, 但呢兩個禮拜又好似差不多 . . . . .

原帖由 ksorange 於 09-5-18 21:35 發表
點解呢
我覺得三至四個月時個肚大得好快
現在又差不多大
你地係咪噤呢
胃口好好


別墅

積分: 729


5709#
發表於 09-5-19 09:01 |只看該作者
carey, 小希,

sent左俾妳地喇, pls check email...........


大宅

積分: 4438


5710#
發表於 09-5-19 09:28 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-19 08:51 發表
我覺得12-14周果陣就大左唔少, 但呢兩個禮拜又好似差不多 . . . . .


今個星期四第一之返長沙灣健康院檢查
間健康院好新 開左兩年到
唔知D儀器會唔會新D
你地健康院通常幾耐覆一次診
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


別墅

積分: 866


5711#
發表於 09-5-19 09:35 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-19 09:28 發表


今個星期四第一之返長沙灣健康院檢查
間健康院好新 開左兩年到
唔知D儀器會唔會新D
你地健康院通常幾耐覆一次診


24Ws前 every 6ws 睇一次



王國會長

積分: 9361

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章 王國會長 爸B勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5712#
發表於 09-5-19 09:36 |只看該作者
原帖由 小蛇 於 09-5-18 23:03 發表


係呀...因為我個朋友話佢好...
佢話呢個陪月...
好細心...佢會照顧埋半夜的餐...
同埋...一定會問過你先買野...
同埋...我個朋友...個BB都二歲啦~
有時佢有野問...都會打比呢個陪月問...
所以...佢話佢都好好人~ ...


係,過來人意見,我覺得請陪月好重要。我本身都有工人同亞媽,不過,亞印姐佢都唔知邊D藥材係乜,平時煮湯就知。個時我朋友諗住靠生仔前放產假教個工人,點知佢領悟力低,卒之我朋友開刀坐月極勞氣,有D自己做返,所以,如果你工人醒另計。

至於亞媽,可能佢都二十幾年前生我,好多野佢都唔係好記得,要有個陪月姐姐教先可以掌握返,而且此終以前個套坐月同而家有D唔同,而陪月始終專業D,所以,如果可以我建議請陪月,等大家都唔使咁辛苦。

所以,今胎我照原定計劃同生大仔一樣請陪月兩個月。至於,膳食個度,我見有媽媽問預幾錢,我生大仔個時,係咁,叫相熟中醫包好每日要整既材料一份份,等陪月唔使周圍買每日按日子整,而且自己買有信心D,我總共用左三千幾買呢D材料。另外,陪月要買老薑取薑皮,仲有每兩日一隻加美雞,呢度都要一百蚊一日左右。

希望幫到大家。另未搵到陪月既媽媽,可以上孕媽媽雜誌睇下D AGENT公司。


男爵府

積分: 8576

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5713#
發表於 09-5-19 09:57 |只看該作者
thanks for sharing!
as for my first baby, i stayed at 99's home. But the situation was not good, and my health is not good as before. so this time i will hire a 陪月 for 2 months also. i want to get a better health than b4........

原帖由 selina1109 於 09-5-19 09:36 發表


係,過來人意見,我覺得請陪月好重要。我本身都有工人同亞媽,不過,亞印姐佢都唔知邊D藥材係乜,平時煮湯就知。個時我朋友諗住靠生仔前放產假教個工人,點知佢領悟力低,卒之我朋友開刀坐月極勞氣,有D自己做返,所以,如果你工人醒另計 ...


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


5714#
發表於 09-5-19 10:03 |只看該作者
有呀, 呢2日都好扯呀...
扯到好似入面喺度漲大緊咁, 有啲唔係幾舒服嘅感覺...
原帖由 小蛇 於 09-5-18 22:17 發表


吾知你地有冇覺得個肚扯住扯住咁呀?


大宅

積分: 1794


5715#
發表於 09-5-19 10:23 |只看該作者
原帖由 kamily 於 09-5-18 22:45 發表


Rachel, 恭喜你先~
張智度做oscar係照完會同你抽埋血架, 我之前就係2日後打電話去問囉~



Kamily, 多謝先~不過我未做oscar wor.你咁快恭喜我?哈哈哈...今日好唔想返工呀..好想快d去見阿b呀~


別墅

積分: 729


5716#
發表於 09-5-19 10:29 |只看該作者
我都間唔中有扯幾下咁....

原帖由 lai_tat 於 09-5-19 10:03 發表
有呀, 呢2日都好扯呀...
扯到好似入面喺度漲大緊咁, 有啲唔係幾舒服嘅感覺...


別墅

積分: 729


5717#
發表於 09-5-19 10:30 |只看該作者
幾多點去見ah b 呀 ???

原帖由 Rachel208 於 09-5-19 10:23 發表



Kamily, 多謝先~不過我未做oscar wor.你咁快恭喜我?哈哈哈...今日好唔想返工呀..好想快d去見阿b呀~


男爵府

積分: 6190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5718#
發表於 09-5-19 10:48 |只看該作者
係呀~聽你咁講,我都放心少少~~希望之後bb乖d,唔好搞到我成日都無胃口,可以食多d,bb可以快高長大啦~~
原帖由 CWSHE 於 09-5-19 04:40 發表
唔好担心,我bb 12週得嗰4.9cm, 助產士都話正常,唔使担心喎。
2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~


男爵府

積分: 6190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5719#
發表於 09-5-19 10:49 |只看該作者
thanks for share~~
我現在都努力揾咁陪月~~
原帖由 selina1109 於 09-5-19 09:36 發表


係,過來人意見,我覺得請陪月好重要。我本身都有工人同亞媽,不過,亞印姐佢都唔知邊D藥材係乜,平時煮湯就知。個時我朋友諗住靠生仔前放產假教個工人,點知佢領悟力低,卒之我朋友開刀坐月極勞氣,有D自己做返,所以,如果你工人醒另計 ...
2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~


別墅

積分: 971


5720#
發表於 09-5-19 11:01 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-18 19:04 發表
有無人知道可以係邊度買到pregnant woman泳衣呀。。。唔好貴喎。。。因為都唔會游好多次水。。。同埋正常一個星期應該游幾多次先好呢。。。我一星期會最少做一次YOGA。。。再加多一次swimming夠唔夠呢。。。。 ...


我响媽媽世界買左件,二百幾

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo