恭喜你呀~~你就好啦!!bb咁健康,大隻,我個bb12週1日時得5.39cm咋~~睇返大家bb個size,我個bb都算細b啦!!但問過醫生,醫生又話正常,我都係唔係好放心~~
最衰我現在又食唔到野~
mouth:
原帖由 hobby 於 09-5-18 22:45 發表 
今日係威院做咗oscar, pass, 同埋約埋做結構, 原本係7/15, 不過同我照oscar個醫生問我如果佢跟我個case好唔好, 咁有醫生跟, 我即刻答應啦, 所以就改7/17,
我之前都冇聽過威院啲醫生會話跟case, 我都好滿意威院一路 ...
2009年11月15日8點半穿水入醫院,11月16日凌晨2點半在QE生咗 囡囡。 囡囡有3.21kg~