立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8574
大宅
積分: 1794
原帖由 小金旦 於 09-5-19 10:30 發表 幾多點去見ah b 呀 ???
積分: 3329
積分: 1540
原帖由 saltato 於 2009-5-18 17:13 發表 上次我用avent手pump...手都軟....今次諗住去租medala既專業電pump, 好似都唔平但聽講效果好好, 希望可以餵耐d。
積分: 4438
原帖由 WongPigPig 於 09-5-19 11:43 發表 大家開始買bb野未呀? 黎緊既21-24號永安大減價, 我朋友話好平呀!! Aprica既high chair有成6折, 唔知買唔買定D BB野好, 大家知唔知過左今次幾時再會大減價呀?
積分: 5119
積分: 2419
原帖由 Piggyhui 於 2009-5-19 12:10 發表 我係驚買完到時用唔到~~~~~
原帖由 KelS 於 2009-5-19 12:10 發表 如果買電泵可以上護協睇下,果度有幾款,應該價錢都 ok,不過 weekend 好多人…
積分: 2469
原帖由 hobby 於 09-5-18 22:45 發表 今日係威院做咗oscar, pass, 同埋約埋做結構, 原本係7/15, 不過同我照oscar個醫生問我如果佢跟我個case好唔好, 咁有醫生跟, 我即刻答應啦, 所以就改7/17, 我之前都冇聽過威院啲醫生會話跟case, 我都好滿意威院一路 ...
原帖由 mvbb2009 於 09-5-19 09:35 發表 24Ws前 every 6ws 睇一次
原帖由 Rachel208 於 09-5-19 10:23 發表 Kamily, 多謝先~不過我未做oscar wor.你咁快恭喜我?哈哈哈...今日好唔想返工呀..好想快d去見阿b呀~
原帖由 may827 於 09-5-19 11:01 發表 我响媽媽世界買左件,二百幾
原帖由 Rachel208 於 09-5-19 11:09 發表 book咗今晚7點呀~但我應該等唔切啦..早d坎早d去排定..我知張醫生今日要幫人做手1術, 所有人都要推遲少少呀^^~心急~~~
積分: 3899
原帖由 welcome 於 09-5-19 11:01 發表 aiya! i am still vomiting in the morning and afternoon. for dinner, i do not vomit if i go to bed early~
原帖由 monmuifamily 於 09-5-19 13:01 發表 係唔係可以著到生gar??? 唔想買幾件呀...我諗應該可以swim到bb 36-37wk gra....
原帖由 LeungBBB 於 09-5-19 11:55 發表 我聽人講都係唔慳得, 買電pump好d(好似千鬆d都有), 邊度有得租?? 幾錢架??
原帖由 ksorange 於 09-5-19 12:10 發表 好似八月有BB展 到時我地七個幾月 買野剛剛好 現在買好似早左D
原帖由 KelS 於 09-5-19 12:10 發表 如果買電泵可以上護協睇下,果度有幾款,應該價錢都 ok,不過 weekend 好多人…
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy