懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8574

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5721#
發表於 09-5-19 11:01 |只看該作者
aiya! i am still vomiting in the morning and afternoon. for dinner, i do not vomit if i go to bed early~


大宅

積分: 1794


5722#
發表於 09-5-19 11:09 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-19 10:30 發表
幾多點去見ah b 呀 ???


book咗今晚7點呀~但我應該等唔切啦..早d坎早d去排定..我知張醫生今日要幫人做手1術, 所有人都要推遲少少呀^^~心急~~~


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5723#
發表於 09-5-19 11:43 |只看該作者
大家開始買bb野未呀? 黎緊既21-24號永安大減價, 我朋友話好平呀!! Aprica既high chair有成6折, 唔知買唔買定D BB野好, 大家知唔知過左今次幾時再會大減價呀?


大宅

積分: 1540


5724#
發表於 09-5-19 11:55 |只看該作者
原帖由 saltato 於 2009-5-18 17:13 發表

上次我用avent手pump...手都軟....今次諗住去租medala既專業電pump, 好似都唔平但聽講效果好好, 希望可以餵耐d。


我聽人講都係唔慳得, 買電pump好d(好似千鬆d都有), 邊度有得租?? 幾錢架??


大宅

積分: 4438


5725#
發表於 09-5-19 12:10 |只看該作者
原帖由 WongPigPig 於 09-5-19 11:43 發表
大家開始買bb野未呀? 黎緊既21-24號永安大減價, 我朋友話好平呀!! Aprica既high chair有成6折, 唔知買唔買定D BB野好, 大家知唔知過左今次幾時再會大減價呀?


好似八月有BB展
到時我地七個幾月 買野剛剛好
現在買好似早左D
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


5726#
發表於 09-5-19 12:10 |只看該作者
如果買電泵可以上護協睇下,果度有幾款,應該價錢都 ok,不過 weekend 好多人…


大宅

積分: 2419


5727#
發表於 09-5-19 12:10 |只看該作者
我係驚買完到時用唔到~~~~~
原帖由 WongPigPig 於 09-5-19 11:43 發表
大家開始買bb野未呀? 黎緊既21-24號永安大減價, 我朋友話好平呀!! Aprica既high chair有成6折, 唔知買唔買定D BB野好, 大家知唔知過左今次幾時再會大減價呀?


大宅

積分: 1540


5728#
發表於 09-5-19 12:34 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 2009-5-19 12:10 發表
我係驚買完到時用唔到~~~~~


其實買左就一定會用, 只係驚買完有排擺.


大宅

積分: 1540


5729#
發表於 09-5-19 12:35 |只看該作者
原帖由 KelS 於 2009-5-19 12:10 發表
如果買電泵可以上護協睇下,果度有幾款,應該價錢都 ok,不過 weekend 好多人…


係喎, 上去格下價, 順便睇埋床仔d價錢..


大宅

積分: 2469


5730#
發表於 09-5-19 12:55 |只看該作者
原帖由 hobby 於 09-5-18 22:45 發表
今日係威院做咗oscar, pass, 同埋約埋做結構, 原本係7/15, 不過同我照oscar個醫生問我如果佢跟我個case好唔好, 咁有醫生跟, 我即刻答應啦, 所以就改7/17,

我之前都冇聽過威院啲醫生會話跟case, 我都好滿意威院一路 ...


係呀.....pwh好好gar....如果你肯..好似可以有1堆醫科學生(當然再加埋個prof dr啦)..一路跟你個case直致到生咗bb...再幫你跟埋個bb至好似2-3yrs old....超好...d醫生同nurse又好人......好正....


大宅

積分: 2469


5731#
發表於 09-5-19 12:58 |只看該作者
原帖由 mvbb2009 於 09-5-19 09:35 發表


24Ws前 every 6ws 睇一次


咁之後lei????


大宅

積分: 2469


5732#
發表於 09-5-19 13:00 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-19 10:23 發表



Kamily, 多謝先~不過我未做oscar wor.你咁快恭喜我?哈哈哈...今日好唔想返工呀..好想快d去見阿b呀~


你下午照呀....好快jei....


大宅

積分: 2469


5733#
發表於 09-5-19 13:01 |只看該作者
原帖由 may827 於 09-5-19 11:01 發表


我响媽媽世界買左件,二百幾


係唔係可以著到生gar??? 唔想買幾件呀...我諗應該可以swim到bb 36-37wk gra....


大宅

積分: 2469


5734#
發表於 09-5-19 13:02 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-19 11:09 發表


book咗今晚7點呀~但我應該等唔切啦..早d坎早d去排定..我知張醫生今日要幫人做手1術, 所有人都要推遲少少呀^^~心急~~~


係喎...你上星期日結婚點呀...有無cry呀...哈哈.....有無相同我地share呀....


大宅

積分: 2469


5735#
發表於 09-5-19 13:05 |只看該作者
原帖由 WongPigPig 於 09-5-19 11:43 發表
大家開始買bb野未呀? 黎緊既21-24號永安大減價, 我朋友話好平呀!! Aprica既high chair有成6折, 唔知買唔買定D BB野好, 大家知唔知過左今次幾時再會大減價呀?


我諗我會等到bb8-9mths先買....因為買完擺係屋企唔知點咁....好似好奇怪....哈哈....到時一次過買哂...不過都係主要買床同玩具...bb車...car seat... high chair...etc...可能會等bb大d一齊去shopping.... 等bb可以一齊choose.... hehe....


大宅

積分: 3899


5736#
發表於 09-5-19 13:05 |只看該作者
原帖由 welcome 於 09-5-19 11:01 發表
aiya! i am still vomiting in the morning and afternoon. for dinner, i do not vomit if i go to bed early~


我最近發現如果瞓得好d,第二日就無mud 嘔,唔知關唔關事呢...


大宅

積分: 3899


5737#
發表於 09-5-19 13:08 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-19 13:01 發表


係唔係可以著到生gar??? 唔想買幾件呀...我諗應該可以swim到bb 36-37wk gra....



如果兩件頭泳裝(無肚腩位)會唔會可以唔駛買孕婦專用呢...


大宅

積分: 2469


5738#
發表於 09-5-19 13:09 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-5-19 11:55 發表


我聽人講都係唔慳得, 買電pump好d(好似千鬆d都有), 邊度有得租?? 幾錢架??


其實如果埋身餵...駛唔駛買電pump gar???? 同埋我都想問如果用電pump...係唔係pump完放係fridge...到bb飲時先reheat呀???? 可以放係fridge度幾耐gar??


大宅

積分: 2469


5739#
發表於 09-5-19 13:10 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-19 12:10 發表


好似八月有BB展
到時我地七個幾月 買野剛剛好
現在買好似早左D


知唔知8月頭中定尾呀....8月買都幾好喎....


大宅

積分: 2469


5740#
發表於 09-5-19 13:11 |只看該作者
原帖由 KelS 於 09-5-19 12:10 發表
如果買電泵可以上護協睇下,果度有幾款,應該價錢都 ok,不過 weekend 好多人…


護協係邊gar..唔係護士都可以去買gar??? 係唔係個度所有野都平過出面gar???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo