懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2469


5741#
發表於 09-5-19 13:12 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-5-19 13:08 發表



如果兩件頭泳裝(無肚腩位)會唔會可以唔駛買孕婦專用呢...


哈哈..我諗lower part未必岩著喎......


別墅

積分: 971


5742#
發表於 09-5-19 13:29 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-19 13:01 發表


係唔係可以著到生gar??? 唔想買幾件呀...我諗應該可以swim到bb 36-37wk gra....


係呀


大宅

積分: 1794


5743#
發表於 09-5-19 13:33 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-5-19 13:02 發表


係喎...你上星期日結婚點呀...有無cry呀...哈哈.....有無相同我地share呀....


哈哈哈...你記得呀~我同老公真係好笑呀~簽完紙照完相, 放咗係個到, 咁我地就走咗啦.... 我上咗車先諗起.."我張婚書去咗邊呀?"跟住打返去伊甸園叫職員幫我地搵jar...嚇c呀~好彩下一pair 未入去jar~不過真係好攪笑, 邊有人咁架...婚書都可以唔記得攞走~~mouth: 哈哈哈~~~都經典啦, 俾朋友係咁笑呀>.<~


男爵府

積分: 8574

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5744#
發表於 09-5-19 13:39 |只看該作者
我已經9:30pm 瞓架喇! 都仲係早餐午餐嘔, 晚餐唔嘔係因為食完即瞓.................

but thanks for sharing!

原帖由 jojodic 於 09-5-19 13:05 發表


我最近發現如果瞓得好d,第二日就無mud 嘔,唔知關唔關事呢...


男爵府

積分: 5417


5745#
發表於 09-5-19 13:43 |只看該作者
原帖由 hobby 於 09-5-18 22:45 發表
今日係威院做咗oscar, pass, 同埋約埋做結構, 原本係7/15, 不過同我照oscar個醫生問我如果佢跟我個case好唔好, 咁有醫生跟, 我即刻答應啦, 所以就改7/17,

我之前都冇聽過威院啲醫生會話跟case, 我都好滿意威院一路 ...


hobby,

妳個b都幾大size wor, 我係12w5d照既時候亞b得5.8cm
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 8574

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5746#
發表於 09-5-19 13:43 |只看該作者
depends on whether u need to pump as spare, also some mami cannot 埋身餵

if put in freezer, can store up to 3 months. if u put in the original part of refrigerator, mama milk can store for 24-36 hours.

原帖由 monmuifamily 於 09-5-19 13:09 發表


其實如果埋身餵...駛唔駛買電pump gar???? 同埋我都想問如果用電pump...係唔係pump完放係fridge...到bb飲時先reheat呀???? 可以放係fridge度幾耐gar??


男爵府

積分: 5417


5747#
發表於 09-5-19 13:47 |只看該作者
原帖由 welcome 於 09-5-19 13:39 發表
我已經9:30pm 瞓架喇! 都仲係早餐午餐嘔, 晚餐唔嘔係因為食完即瞓.................

but thanks for sharing!


welcome,

我而家早餐就無嘔, 但係午餐同晚餐就嘔, 晚餐特別麻煩, 一邊食一邊嘔
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


別墅

積分: 781


5748#
發表於 09-5-19 13:49 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-19 09:01 發表
carey, 小希,

sent左俾妳地喇, pls check email...........


收到了,Thank you.


大宅

積分: 1572


5749#
發表於 09-5-19 13:50 |只看該作者
原帖由 小金旦 於 09-5-19 08:51 發表
我覺得12-14周果陣就大左唔少, 但呢兩個禮拜又好似差不多 . . . . .


我都係.. 依排好似無咩大到..
但仲有5WEEK 先睇C+.. 有D憂心


大宅

積分: 4438


5750#
發表於 09-5-19 13:55 |只看該作者
其實快D想FEEL到胎動
因為會實在好多
知道BB生長緊
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4438


5751#
發表於 09-5-19 13:57 |只看該作者
其實幾多週開始係懷孕中期呢?
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


禁止訪問

積分: 393


5752#
發表於 09-5-19 13:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5417


5753#
發表於 09-5-19 14:02 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-19 13:57 發表
其實幾多週開始係懷孕中期呢?


由4個月開始就進入懷孕中期
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 4438


5754#
發表於 09-5-19 14:11 |只看該作者
原帖由 Meowcat 於 09-5-19 14:02 發表


由4個月開始就進入懷孕中期


原來懷孕14週已經係懐孕中期啦

有用綱址
http://www.johnsonsbaby.com.hk/pregnancy/pregnancy_week_14.aspx
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 1572


5755#
發表於 09-5-19 14:11 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-19 13:55 發表
其實快D想FEEL到胎動
因為會實在好多
知道BB生長緊


我都日日摸下個肚feel下..
有胎動就安心d..


大宅

積分: 4438


5756#
發表於 09-5-19 14:27 |只看該作者
原帖由 kuongcoco 於 09-5-19 14:11 發表


我都日日摸下個肚feel下..
有胎動就安心d..


我係第一胎
我估要成二十週先FEEL到
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 3899


5757#
發表於 09-5-19 14:28 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-5-19 11:55 發表


我聽人講都係唔慳得, 買電pump好d(好似千鬆d都有), 邊度有得租?? 幾錢架??


我都好想知呀....


大宅

積分: 4438


5758#
發表於 09-5-19 14:47 |只看該作者
今個星期四係我同老公結婚三週年
唸住去RUBY TUESDAY
有冇邊d野一定要食
出年結婚周年 就三人行啦
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 6160


5759#
發表於 09-5-19 15:00 |只看該作者
BBQ pork ribs ! very good !!
原帖由 ksorange 於 09-5-19 14:47 發表
今個星期四係我同老公結婚三週年
唸住去RUBY TUESDAY
有冇邊d野一定要食
出年結婚周年 就三人行啦


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5760#
發表於 09-5-19 15:14 |只看該作者
如果8月有BB展咁我就唔買住喇..不過都會去睇定格下價研究下咩牌子好..因為未買過BB野都驚買左D野唔岩用或者唔好用啊


原帖由 ksorange 於 09-5-19 12:10 發表


好似八月有BB展
到時我地七個幾月 買野剛剛好
現在買好似早左D

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo