懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1794


5761#
發表於 09-5-19 15:15 |只看該作者
原帖由 kamily 於 09-5-19 13:59 發表


Rachel, 我唔係恭喜你呢樣呀~
你新婚呀嘛~


哈哈哈~~kamily, 多謝哂呀~
希望今晚都係好消息tim 啦~


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5762#
發表於 09-5-19 15:18 |只看該作者
我就驚會買左之後發覺唔係幾好用 .. 之後幾個月見到有d好d既會後悔咁早買.. 不過8月有bb展就真係有時間去睇多d先決定

原帖由 LeungBBB 於 09-5-19 12:34 發表


其實買左就一定會用, 只係驚買完有排擺.


大宅

積分: 1540


5763#
發表於 09-5-19 15:35 |只看該作者
原帖由 WongPigPig 於 2009-5-19 15:18 發表
我就驚會買左之後發覺唔係幾好用 .. 之後幾個月見到有d好d既會後悔咁早買.. 不過8月有bb展就真係有時間去睇多d先決定


我D FD都叫我早D買HIGH CHAIR, 有隻可初生至4歲, 我幾個FD都有用佢, 由初生開始, 用到大個食飯用..

我朋友比左張舊既我, 所以宜家唔洗買.


大宅

積分: 2419


5764#
發表於 09-5-19 15:40 |只看該作者
恭喜恭喜~~~3年真係好快過
原帖由 ksorange 於 09-5-19 14:47 發表
今個星期四係我同老公結婚三週年
唸住去RUBY TUESDAY
有冇邊d野一定要食
出年結婚周年 就三人行啦


大宅

積分: 4438


5765#
發表於 09-5-19 15:42 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-5-19 15:35 發表


我D FD都叫我早D買HIGH CHAIR, 有隻可初生至4歲, 我幾個FD都有用佢, 由初生開始, 用到大個食飯用..

我朋友比左張舊既我, 所以宜家唔洗買.


但係bb坐得係到食飯至少九個月至一歲
所以生左先買都唔遲

同埋我唸住生左先唸bb車
因為嬰兒時期 抱住好d bb會有安全感
同埋地下好多菌
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 1540


5766#
發表於 09-5-19 15:43 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 2009-5-19 14:28 發表


我都好想知呀....


有人留過這INFO (有些款可租/買)

http://www.celki.com/productshow.aspx?id=173&did=9&l=f

頭先睇書見這間也有租用
http://www.mileybaby.com/
http://www.mileybaby.com/service-c.htm

[ 本帖最後由 LeungBBB 於 09-5-19 15:44 編輯 ]


大宅

積分: 4168


5767#
發表於 09-5-19 15:46 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-19 15:15 發表


哈哈哈~~kamily, 多謝哂呀~
希望今晚都係好消息tim 啦~


系wor
咁應該叫你mei 太先岩呢?
小嵐*要健康快樂咁長大呀!!!


大宅

積分: 4168


5768#
發表於 09-5-19 15:49 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-19 13:33 發表


哈哈哈...你記得呀~我同老公真係好笑呀~簽完紙照完相, 放咗係個到, 咁我地就走咗啦.... 我上咗車先諗起.."我張婚書去咗邊呀?"跟住打返去伊甸園叫職員幫我地搵jar...嚇c呀~好彩下一pair 未入去jar~不過真係 ...


你同你老公真系得意啦~
小嵐*要健康快樂咁長大呀!!!


大宅

積分: 1540


5769#
發表於 09-5-19 15:51 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 2009-5-19 15:42 發表

但係bb坐得係到食飯至少九個月至一歲
所以生左先買都唔遲

同埋我唸住生左先唸bb車
因為嬰兒時期 抱住好d bb會有安全感
同埋地下好多菌 ...


初生時會用那椅作日間放在廳用, 較平張椅角度比bb小睡/攤係度咁, 可以推去自己做野身邊也可以, 推張床仔出廳/成日係房看住b, 唔係辦法.

bb車, 我打算3-4個月後先買, 最初都係抱/揹多, 同埋通常over 100days 先會多帶佢出街, 車仔我唔急買..


別墅

積分: 866


5770#
發表於 09-5-19 16:02 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-19 14:47 發表
今個星期四係我同老公結婚三週年
唸住去RUBY TUESDAY
有冇邊d野一定要食
出年結婚周年 就三人行啦


恭喜晒

我覺得個 朱古力 tall cake 好好味, 同老公share, 一定好 sweet



大宅

積分: 1794


5771#
發表於 09-5-19 16:04 |只看該作者
原帖由 mr.s_fung 於 09-5-19 15:46 發表


系wor
咁應該叫你mei 太先岩呢?



我老公姓賴架...哈哈哈....同佢個人一樣law...wakakakaka...


大宅

積分: 1674


5772#
發表於 09-5-19 16:08 |只看該作者
hello 大家好, 我想加入呀...

預產期11月7日, 係qe排期, c+睇余啟文,諗住book仁安生


大宅

積分: 1540


5773#
發表於 09-5-19 16:10 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 2009-5-19 14:47 發表
今個星期四係我同老公結婚三週年
唸住去RUBY TUESDAY
有冇邊d野一定要食
出年結婚周年 就三人行啦


恭喜, 你今年都係一拖二架, 記得食埋亞b那份, 好好享受二人世界..


大宅

積分: 4438


5774#
發表於 09-5-19 16:10 |只看該作者
公眾 The 17th International Baby/Children Products Expo and 21st Hong Kong Baby Crawling Contest

第 17 屆 國 際 嬰 兒、兒 童 用 品 博 覽 暨 第 21 屆 全 港 嬰 兒 慈 善 馬 拉 松 爬 行 大 賽
2009年
08月07日 2009年
08月09日 Eugene Group
Tel: (852) 2811 4522
Fax: (852) 2565 0258
E-mail: [email protected]
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 6160


5775#
發表於 09-5-19 16:12 |只看該作者
我都係 book 仁安, 你知唔知 join package 到唔 join package 有咩分別 ?
原帖由 Candyland 於 09-5-19 16:08 發表
hello 大家好, 我想加入呀...

預產期11月7日, 係qe排期, c+睇余啟文,諗住book仁安生


男爵府

積分: 6146


5776#
發表於 09-5-19 16:30 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-19 14:47 發表
今個星期四係我同老公結婚三週年
唸住去RUBY TUESDAY
有冇邊d野一定要食
出年結婚周年 就三人行啦


我鍾意佢既牛排, 好好味! 我個friend買左member, 次次問佢借用, 半價! 好低食! 好似AE card都有6折, 你有無check下呀?
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 4438


5777#
發表於 09-5-19 16:35 |只看該作者
原帖由 saltato 於 09-5-19 16:30 發表


我鍾意佢既牛排, 好好味! 我個friend買左member, 次次問佢借用, 半價! 好低食! 好似AE card都有6折, 你有無check下呀?


我冇AE CARD
我唔食牛的
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


男爵府

積分: 6146


5778#
發表於 09-5-19 16:37 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-5-19 15:51 發表


初生時會用那椅作日間放在廳用, 較平張椅角度比bb小睡/攤係度咁, 可以推去自己做野身邊也可以, 推張床仔出廳/成日係房看住b, 唔係辦法.

bb車, 我打算3-4個月後先買, 最初都係抱/揹多, 同埋通常over 100days 先會 ...


揹帶我上次買左條chicco既覺得好唔舒服, end up都無乜點用, 我諗要d用過好用既mami介紹下先得。
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 1674


5779#
發表於 09-5-19 17:04 |只看該作者

回覆 5773# rabbit.melody 的文章

Hi Rabbit Melody,
我未研究join唔join package wor, but 我個friend 11月係仁安順產, 佢都有join...

by the way, 我睇dr. yu, 每次都要等個幾鍾, 而且佢加左價, 順產收$18,000... 好貴, 想轉醫生但又唔知其他醫生接唔接順產...


大宅

積分: 2419


5780#
發表於 09-5-19 17:04 |只看該作者
你打算參加?

原帖由 ksorange 於 09-5-19 16:10 發表
公眾 The 17th International Baby/Children Products Expo and 21st Hong Kong Baby Crawling Contest

第 17 屆 國 際 嬰 兒、兒 童 用 品 博 覽 暨 第 21 屆 全 港 嬰 兒 慈 善 馬 拉 松 爬 行 大 賽
2009年
0 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo