親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   151


大宅

積分: 1570

畀面勳章


561#
發表於 14-4-9 01:04 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖

想問問咁多位jm,如果8月自己一個帶阿囝去沖繩會唔會好困難?因為我冇車牌,而我又見你地個個都話要租車 ~




珍珠宮

積分: 33874

最關心BB問題熱投勳章 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


562#
發表於 14-4-9 12:19 |只看該作者
me me. 暑假7月中去6天, 8人行, 已book 酒店&機票, 在ots book了8 人車, 依家煩緊行李唔知點算??

舊年12月3人行租s class, 放2個29吋+1個20吋行李都是剛剛好.

今次8人行, d行李都唔知點攪.........

(因為, 得我一個有車牌, 只可以租8人車, 唔可以分2部車)

有冇人有8人車經驗分享下.


珍珠宮

積分: 33874

最關心BB問題熱投勳章 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


563#
發表於 14-4-9 12:23 |只看該作者
nicolecen 發表於 14-4-9 01:04
想問問咁多位jm,如果8月自己一個帶阿囝去沖繩會唔會好困難?因為我冇車牌,而我又見你地個個都話要租車 ~ ...

沖繩有bus tour, 在那霸出發, 您可以join tour 比較方便. 因為, 我舊年都係自駕沖繩遊, bus tour 實際情況唔係太清楚, 您可以睇下以下link or search 下d blog, 有d人都唔係自駕遊的.

http://okinawa.0152.jp/



複式洋房

積分: 101


564#
發表於 14-4-9 12:30 |只看該作者

回覆:winniehuify 的帖子

請問有無人知道呢? thanks thanks



複式洋房

積分: 101


565#
發表於 14-4-9 12:31 |只看該作者

引用:想問問,我已成功係日本網那邊book+車,但

原帖由 winniehuify 於 14-04-08 發表
想問問,我已成功係日本網那邊book 車,但想email租埋wifi, 但我於繁體 網問,佢又話因我係日本網租處理唔 ...
請問有無人知道呢? 謝謝謝!


大宅

積分: 1570

畀面勳章


566#
發表於 14-4-9 12:50 |只看該作者

回覆:fatmth 的帖子

多謝你!等我睇下先!




複式洋房

積分: 160


567#
發表於 14-4-12 00:07 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖

我七月中會去七日六夜,請問名護住一晚夠唔夠玩,仲煩惱緊路線,請指教!


侯爵府

積分: 22984


568#
發表於 14-4-12 00:51 |只看該作者

引用:我七月中會去七日六夜,請問名護住一晚夠唔

原帖由 2Ds 於 14-04-12 發表
我七月中會去七日六夜,請問名護住一晚夠唔夠玩,仲煩惱緊路線,請指教!

...
你名護/北部諗住會去幾多地方?


複式洋房

積分: 160


569#
發表於 14-4-12 08:04 |只看該作者

回覆:lovelyliz 的帖子

未有頭緒,跟兩個小朋友去,值唔值住兩晚?


大宅

積分: 1874


570#
發表於 14-4-12 19:31 |只看該作者
想問下有冇人知, 如果住恩納, 玩浮潛, 係咪喺沙灘玩都ok,都有嘢睇, 定要去特定的地方才有嘢睇?


侯爵府

積分: 22984


571#
發表於 14-4-12 22:31 |只看該作者

引用:想問問,我已成功係日本網那邊book 車,但

原帖由 winniehuify 於 14-04-08 發表
想問問,我已成功係日本網那邊book 車,但想email租埋wifi, 但我於繁體 網問,佢又話因我係日本網租處理唔 ...
我係日文網租車中文網send message俾佢話要wifi同酒店接受安排,,佢都全程(4個回覆)同我中文溝通架噃,你有無俾你個確定號碼俾佢?

另外我都有要求中文gps同普通話嘅車俾我,佢就有以下嘅回應

"本公司基本車型S CLASS、油電混合車全車系、箱型車款WB CLASS皆有:中、英、日、韓四種語言GPS;其他皆為日文GPS,當地提供中英文說明書操作簡單。"


侯爵府

積分: 22984


572#
發表於 14-4-12 22:41 |只看該作者

引用:未有頭緒,跟兩個小朋友去,值唔值住兩晚?

原帖由 2Ds 於 14-04-12 發表
未有頭緒,跟兩個小朋友去,值唔值住兩晚?
我就揀左住兩晚,因為我諗住hea住遊,唔想一日內趕頭趕命去景點


複式洋房

積分: 160


573#
發表於 14-4-12 23:42 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖

七日旅程的安排如下, 可否给予意見?
Day 1: 落機後到美國村
Day 2: 蒲添公園、兒童王國加動物園、泡賴漁港(住美國村)
Day 3: 琉球村、菠蘿園、水族館(住名護)
Day 4 & 5: 恩納 (住ANA)
Day 6: 那霸市 (double tree)
Day 7: 回港


複式洋房

積分: 160


574#
發表於 14-4-12 23:44 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖

七日旅程的安排如下, 可否给予意見?
Day 1: 落機後到美國村
Day 2: 蒲添公園、兒童王國加動物園、泡賴漁港(住美國村)
Day 3: 琉球村、菠蘿園、水族館(住名護)
Day 4 & 5: 元氣村、落恩納 (住ANA)
Day 6: 那霸市 (double tree)
Day 7: 回港

點評

lovelyliz  Ok呀無問題  發表於 14-4-12 23:46


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


575#
發表於 14-4-13 03:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+winniehuify+於+14-04-08+發

原帖由 winniehuify 於 14-04-09 發表
請問有無人知道呢? 謝謝謝!
Wifi 即時租就 ok , 不過我上次日文網 Book 車,台灣網 book wifi 都可以,好快 reply
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 112


576#
發表於 14-4-13 10:17 |只看該作者
nicolecen 發表於 14-4-9 01:04
想問問咁多位jm,如果8月自己一個帶阿囝去沖繩會唔會好困難?因為我冇車牌,而我又見你地個個都話要租車 ~ ...
我3月尾都係非自駕遊沖繩,做好功課冇想像中咁困難,
熱門景點都有單軌/巴士去.



複式洋房

積分: 101


577#
發表於 14-4-13 19:41 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖

謝謝各位。日文網回覆了,GPS確有哂四種語言!!搞定了!!


大宅

積分: 1874


578#
發表於 14-4-13 23:16 |只看該作者
winniehuify 發表於 14-4-13 19:41
謝謝各位。日文網回覆了,GPS確有哂四種語言!!搞定了!!
唔係好明,之前好多jm話日文網主要是日文 gps,而家係咪日文網都可以有英文gps?同埋日文網可以有早割優惠?

點評

lovelyliz  曰文網先會有早割  發表於 14-4-13 23:55


禁止訪問

積分: 539


579#
發表於 14-4-13 23:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 160


580#
發表於 14-4-14 00:01 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖

之前有jm推介hotel Monterey, 今日check下價錢,發覺booking.com嘅rate特別平,仲可以取消的,知唔知点解佢會咁平?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo