原文章由 winwin815 於 08-1-21 15:24 發表
swing係好過mini, 話說我生大囡時, 唔識嘛, 搞到塞塞地, 拿拿聲叫朋友幫我出去買個medala mini返黎, 因為亦有朋友話佢work, 但係我泵唔到, 泵好耐, 得好少, 之後用avent手泵, 快好多, 同埋舒服, 又靜, 今年再試埋swi ...

原文章由 JD11 於 08-1-21 16:24 發表
我見有其他bk媽咪都泵到有strawberry奶的.. 但佢地照俾bb食.. 話無問題喎.. 我本身就未試過..
個軟墊我係baby outlet買的.. 你可以過去睇下吖..
原文章由 winwin815 於 08-1-21 16:55 發表
其實, 我兩胎都餵到, 已算bonus, 我一向係窮媽媽, 唔太谷, 唔漏, 唔滴架, 我上胎同今胎都一塊乳墊都未用過, 大囡餵到7個幾月, 因為我再有左少左奶, 個時都未知, 諗住唔夠餵就算, 慢慢戒到7個幾月, 依家呢胎, 又要照 ...
同埋我易塞... 叫我要按住比bb食... 泵要泵清d...=.="