跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1883


561#
發表於 08-1-21 15:53 |只看該作者
WA!!! 冇返工咁耐完全唔記得咗可以搵courier lor!!!
我都覆你pm~~ 唔該哂先呀~~

原文章由 winwin815 於 08-1-21 15:46 發表
我覆左你pm啦, 一係你可以搵courier黎攞嘛


大宅

積分: 1883


562#
發表於 08-1-21 16:08 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 15:47 發表
你有所不知, 我懶, 我係等到feel到谷先泵, 由最初餵完朝早奶返工, 12點會feel谷, 到依家變到去4點, 一早到4點先泵到8安咋, 點算多喎


hahahaha~~ 原來如此... e? 咁到夜晚返去你係咪會埋身餵返呀? 唔怕奶量會跌咩??


別墅

積分: 764


563#
發表於 08-1-21 16:24 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-21 15:14 發表


我都係呀... 做account... 成日打字同用num keypad.... 而家對手已經咁痛... 用埋手泵我怕仲傷呀:-( 而家用緊medela 個mini... 真係好嘈吓....

頭先lunch 完去泵... 泵到有一支血奶柱呀!!!! 嚇死我呀!!! 我想問 ...

我見有其他bk媽咪都泵到有strawberry奶的.. 但佢地照俾bb食.. 話無問題喎.. 我本身就未試過..
個軟墊我係baby outlet買的.. 你可以過去睇下吖..


別墅

積分: 764


564#
發表於 08-1-21 16:31 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 15:24 發表
swing係好過mini, 話說我生大囡時, 唔識嘛, 搞到塞塞地, 拿拿聲叫朋友幫我出去買個medala mini返黎, 因為亦有朋友話佢work, 但係我泵唔到, 泵好耐, 得好少, 之後用avent手泵, 快好多, 同埋舒服, 又靜, 今年再試埋swi ...

你唔怕咁會越黎越少奶咩? 我每次都會泵清佢.. 我怕唔泵清會越黎越少..
我呢家用medela都係10分鐘左右就可以泵到8安.. 再做埋按摩就可以再泵多d..
唯一唔好真係重囉.. 已經可以唔駛用火牛.. 每日我都好似運貨咁.. 但因為我早午晚泵三次.. 都唔可以留個泵係公司..


別墅

積分: 764


565#
發表於 08-1-21 16:32 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 15:16 發表
avent個軟膠唔可以用係medela架

...

係fit到架.. 無問題喎..


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


566#
發表於 08-1-21 16:48 |只看該作者
怕都冇計, 我大囡個時都係咁泵, so far又冇因為咁跌奶量, 同埋如果返工泵兩次, 又要諗個泵點洗, 好煩, 分兩轉泵, d奶mix埋又好煩, 所以我咁泵奶囉, 你地唔好學我呀
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


567#
發表於 08-1-21 16:50 |只看該作者
icic, 咦...下次我可以用落swing到, 睇下會唔會再快d, 多d喎

原文章由 JD11 於 08-1-21 16:31 發表

你唔怕咁會越黎越少奶咩? 我每次都會泵清佢.. 我怕唔泵清會越黎越少..
我呢家用medela都係10分鐘左右就可以泵到8安.. 再做埋按摩就可以再泵多d..
唯一唔好真係重囉.. 已經可以唔駛用火牛.. 每日我都好似運貨咁.. ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


568#
發表於 08-1-21 16:55 |只看該作者
其實, 我兩胎都餵到, 已算bonus, 我一向係窮媽媽, 唔太谷, 唔漏, 唔滴架, 我上胎同今胎都一塊乳墊都未用過, 大囡餵到7個幾月, 因為我再有左少左奶, 個時都未知, 諗住唔夠餵就算, 慢慢戒到7個幾月, 依家呢胎, 又要照顧15個月大既女女, 又要返工, 餵到, 已算萬幸, 所以我唔會比太大壓力自己, 唔夠咪補奶粉囉

原文章由 winwin815 於 08-1-21 16:48 發表
怕都冇計, 我大囡個時都係咁泵, so far又冇因為咁跌奶量, 同埋如果返工泵兩次, 又要諗個泵點洗, 好煩, 分兩轉泵, d奶mix埋又好煩, 所以我咁泵奶囉, 你地唔好學我呀 ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 1883


569#
發表於 08-1-21 17:23 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-21 16:24 發表

我見有其他bk媽咪都泵到有strawberry奶的.. 但佢地照俾bb食.. 話無問題喎.. 我本身就未試過..
個軟墊我係baby outlet買的.. 你可以過去睇下吖..


@@" 我唔敢呀! 嗰2安冇要到喇... 費事d老人家見到我比d strawberry奶亞女飲係度ee oo.....:tongue:

e... 我想問係加個軟墊上個硬喇叭度定係直頭換咗用avent 個花花喇叭呀??
係呢... 你用緊medela 邊隻泵呀?
10分鐘泵8安... 好羨慕呀!!!!

[ 本文章最後由 linglaulau 於 08-1-21 17:24 編輯 ]


大宅

積分: 1883


570#
發表於 08-1-21 17:27 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 16:55 發表
其實, 我兩胎都餵到, 已算bonus, 我一向係窮媽媽, 唔太谷, 唔漏, 唔滴架, 我上胎同今胎都一塊乳墊都未用過, 大囡餵到7個幾月, 因為我再有左少左奶, 個時都未知, 諗住唔夠餵就算, 慢慢戒到7個幾月, 依家呢胎, 又要照 ...


我都好少滴同漏... 試過一晚半晚漏到濕哂.... >.<
唔知點解...泵又唔係泵得多... 但係人奶姑娘同醫生都話我多奶... 同埋我易塞... 叫我要按住比bb食... 泵要泵清d...=.="

其實我而家都唔知亞女一餐要食幾多.... 之前一路埋身餵....有時唔夠2個鐘佢又嘈要食... 佢又勁扭計... 要抱住先瞓... 有時食飽又唔瞓... 玩個零鐘又嘈... 要啜住瞓... =.=" 一係就成日嘔奶... 嘔完又要食過.......
我都係估佢一餐4-5安咁泵咋.... 係試過一兩次我出街佢食樽...佢唔係好肯食樽... 扭成個鐘先食得4安....過一陣又嘈... 奶奶話比多2安佢佢又食唔哂.... =.=" 總之就煩... 我真係有諗過resign 咗佢係屋企做奶媽... 可惜環境唔ok.... 而家好眼瞓...
不過夠鐘收工lu~ 第一day hea 住嚟做.... 好掛住亞女...
我返屋企lu~~~

[ 本文章最後由 linglaulau 於 08-1-21 17:36 編輯 ]


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


571#
發表於 08-1-21 17:35 |只看該作者
泵得唔多好大可能你塞左, 我生第一胎個時, 搵過好多資料, 有bk mami教食月見草油丸, 會冇咁易塞

其實我都係邊泵邊推個胸架, 唔係冇咁快, 有時推到成個胸都紅晒

原文章由 linglaulau 於 08-1-21 17:27 發表


我都好少滴同漏... 試過一晚半晚漏到濕哂.... >.<
唔知點解...泵又唔係泵得多... 但係人奶姑娘同醫生都話我多奶... 同埋我易塞... 叫我要按住比bb食... 泵要泵清d...=.=" ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


572#
發表於 08-1-21 17:39 |只看該作者
你地d b戒左夜奶未呀? 我返到屋企, 就要停產架啦, 因為阿仔成日纏住我, 咩都啜晒囉
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


573#
發表於 08-1-21 18:23 |只看該作者
我今日正式番公司resign左喇...賠錢即走...有d肉痛!!但為左呢個只肯埋身食o既囡囡,冇法子啦!

我終於成為全職奶媽喇!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 6482


574#
發表於 08-1-21 18:45 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-21 15:30 發表



wa!!! 15mins 搞掂8安呀?? 我泵半個鐘先得4安咋.... >.


大家咁話
半個鐘我都係泵到4安
頂多5安...盡la


男爵府

積分: 6482


575#
發表於 08-1-21 18:55 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 16:55 發表
其實, 我兩胎都餵到, 已算bonus, 我一向係窮媽媽, 唔太谷, 唔漏, 唔滴架, 我上胎同今胎都一塊乳墊都未用過, 大囡餵到7個幾月, 因為我再有左少左奶, 個時都未知, 諗住唔夠餵就算, 慢慢戒到7個幾月, 依家呢胎, 又要照 ...


冇用過乳墊 ??
我餵左2個月已經用左幾盒啦
用左都好...訓覺0既時候都成日漏奶
整濕張床...e ka以防萬一仲用埋床墊tim
費事成日整濕張床yuk
但係我都唔可以一次泵到8安
最勁0個次一邊谷左11個鐘,一邊谷左6個鐘
先泵到near 6安咋


男爵府

積分: 6482


576#
發表於 08-1-21 18:58 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-21 17:23 發表


@@" 我唔敢呀! 嗰2安冇要到喇... 費事d老人家見到我比d strawberry奶亞女飲係度ee oo.....:tongue:

e... 我想問係加個軟墊上個硬喇叭度定係直頭換咗用avent 個花花喇叭呀??
係呢... 你用緊medela 邊隻泵呀?
10 ...



我未試過泵到士多啤梨奶
但係之前bb埋身啜間唔中都食到士多啤梨奶架
試過吐返d奶出黎有血嚇鬼死我


男爵府

積分: 6482


577#
發表於 08-1-21 19:03 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 17:39 發表
你地d b戒左夜奶未呀? 我返到屋企, 就要停產架啦, 因為阿仔成日纏住我, 咩都啜晒囉


我呀b好似想想地戒
因為呢幾日我病食左藥
佢夜晚訓得好好
11點幾食,12點左右食完
5點幾先再食
今日仲5點十個字先起身
一日比一日晏
希望今次戒得甩啦


男爵府

積分: 6482


578#
發表於 08-1-21 19:06 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-21 18:23 發表
我今日正式番公司resign左喇...賠錢即走...有d肉痛!!但為左呢個只肯埋身食o既囡囡,冇法子啦!

我終於成為全職奶媽喇!


賠錢走...好型呀!!
係就係肉赤左d...但係諗到可以做全職奶媽就開心晒啦
恭喜你

我都唔知仲可以做奶媽做到幾時...唉...


大宅

積分: 1274


579#
發表於 08-1-21 19:09 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 12:20 發表
應該係係一塊軟膠, 佢個design, 有d "突"起既位, 令塊軟膠好似花瓣咁, 而呢d"突"起既位, 剛剛好按壓乳房儲奶既位置, 所以出奶會好d


我用緊nuk電泵, 咁用唔用到"軟膠"呢? 同埋去那裡買到?


大宅

積分: 1883


580#
發表於 08-1-21 19:41 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-21 18:23 發表
我今日正式番公司resign左喇...賠錢即走...有d肉痛!!但為左呢個只肯埋身食o既囡囡,冇法子啦!

我終於成為全職奶媽喇!


型呀!!! 好佩服你.....
>.< 我個女都唔係好肯食樽... 聽到佢喊真係好心痛....
奶奶話佢今日扭咗成日..... :-( :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo