在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3207


561#
發表於 08-7-28 12:33 |只看該作者
HoiYau媽, 我ok 呀, 謝謝妳
原文章由 HoiYauBB 於 08-7-28 00:35 發表
好啦, 就 final 叫外賣,

heiyee , 酌b -- 我地可以10:00am 大堂等.

逸希, --- 10:10am 在美孚mtr 美心等

汶汶 -- 付上地圖和班次給你, 你可以坐10:00am 船,  我們會10:45am 在碼頭等你. 



vane --   hope you ...


大宅

積分: 3207


562#
發表於 08-7-28 12:38 |只看該作者
嫲嫲湊妳係辛苦, 不過我相信佢當時都開心既, 大部份嫲嫲/婆婆都愛湊孫, 見到小朋友笑就滿足

如果第日我有機會可以湊孫, 我會覺得好幸福!

原文章由 tupytupy 於 08-7-24 11:59 發表
酌公成日話,dad & mom養大你地已經完左佢地o既責任,你地有仔女就要自己好好去養育佢地,唔好將責任推去別人身上,仔女係你地自己o既。

其實當年屋企環境唔算好,酌公當年將我比我"女麻""女麻"湊,就係眼見佢老人家好吃力,因為當時我grandma年紀都好大,所以酌公好後悔,覺得自己媽媽辛苦一生,到離開呢個世界都未能夠好好比佢享下福,反而要佢勞勞碌碌


所以佢地係堅決唔會幫我湊酌b


大宅

積分: 3207


563#
發表於 08-7-28 12:44 |只看該作者
好cute呀! 今年還合穿嗎?

原文章由 tupytupy 於 08-7-25 09:35 發表
Cottoncandy

我Tue果日同你講o既浮水泳衣就係呢件喇,本身有埋浮水物料,著左後就咁Dum個小朋友落水就OK架喇 不過我成日覺得好似Al-Qaeda果d自殺式炸彈人咁款,笑c我
http://i43.photobucket.com/albums ...


大宅

積分: 3207


564#
發表於 08-7-28 12:46 |只看該作者
希望今個week可以見到Amber

原文章由 tupytupy 於 08-7-25 12:57 發表
~~ 最新消息 ~~
==========
ballma提早下個monday回歸,details佢無講,大概應該係同我啦,汶媽啦同埋heiyee媽有same problem,就係amber o既terrible 2搞到ballma要早d返來

咁o既情況,睇下ballma會唔會有jet lag,o ...


大宅

積分: 3207


565#
發表於 08-7-28 12:47 |只看該作者
我等埋妳呀

原文章由 tupytupy 於 08-7-26 09:06 發表
我friday要返pg呀,如果你地唔mind等埋我的話,我12:30後會ok架喇


大宅

積分: 3207


566#
發表於 08-7-28 12:49 |只看該作者
起碼vane已有學校收咗, 冇咁驚!

原文章由 vane@nana 於 08-7-25 16:00 發表



大家甘話啦!我都緊張ka!!!


大宅

積分: 3207


567#
發表於 08-7-28 12:53 |只看該作者
可以揀的話, 我當然會揀上午班...

如果有間心儀學校肯收heiyee但只得下午班, 我都會比佢返... 難得有學校肯收佢嘛

原文章由 vane@nana 於 08-7-25 16:03 發表
唔! 係呢! 你地幫bb報上午班定下午班ka?

諗諗下..... 我地啲b好多個今年9月或下年頭已上學了.......

時間過得真快!


大宅

積分: 3207


568#
發表於 08-7-28 12:56 |只看該作者
有親戚頭先打比我, 話佢地今早買了票入park, 剛醒起我有annual pass, 問我join唔join佢地... 而家heiyee zZzzZ, 一陣晏d可能會帶佢去!

原文章由 tupytupy 於 08-7-26 09:05 發表
而家summer holiday,個schedule改左,煙花係晚上9點呀,我都唔知酌b頂唔頂得住,不過我諗住等佢訓醒晏覺,around3,4點先入park囉


大宅

積分: 3207


569#
發表於 08-7-28 13:01 |只看該作者
heiyee好多用品+衫都比晒朋友, 唯獨是bb床, 我知我會唔捨得!

原文章由 tupytupy 於 08-7-26 09:16 發表
唉!!!酌b張bb床今日比人喇,我好唔捨得呀,不竟係佢由new born訓到而家,張床仔照顧左酌b咁耐,亦陪我地見證酌b好多個不同階段,我好唔捨得張床仔囉 同埋即係代表酌b又去到另一個stage,我本來係好高興,但都有d感慨
...


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


570#
發表於 08-7-28 14:36 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-27 23:44 發表
豬仔媽,
如果我自己就只可以接受到自己生或者助養, 收養一個又要跟自己已經有的小朋友相處, 我自己覺得唔係容易的事.


我想了好多天,心理上有少少不平衡,我在想...真的是领养还是另有原因呢?毕竟我们有个仔仔了,而且又懂得独立啦,再领养一个我又要辛苦好多年,不管是精神上还是心理上,都要面对无行的压力,照顾自己的孩子那是我的责任,老公星期三说去看房子,准备要换一间大屋住,好象是势在必行的心态,我不想约束他,所以打算下个月初回老家住一段日子


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


571#
發表於 08-7-28 14:43 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-28 12:30 發表
我以前試了成年都未有bb, 曾經想過, 如不育便領養, 我和先生都接受領養這回事。

但若然有一個13歲的親兒, 再領養一個小孩, 父母可否做到儘量公平? 大仔可否與小孩和洽共處? 有問過大仔意見嗎(始終會分薄了你們對他 ...

谢谢!
我也不知道用什么样的心态去面对这个孩子,我总觉得有点问题,不是孩子的问题,好象发生在老公身上,我乱猜的,可能是我想多了,要领养的孩子已经两岁啦,而且是个男孩,老公说是他朋友介绍教他领养的
老公有给仔仔解释,仔仔是很反对领养一个,他说那不是他的亲兄弟,他要就要妈咪自己生一个弟/妹陪他


大宅

積分: 3401


572#
發表於 08-7-28 15:09 |只看該作者
謝謝hoiyau媽, 呢個時間我地ok!!!

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-28 00:33 發表
好啦, 就 final 叫外賣,

heiyee , 酌b -- 我地可以10:00am 大堂等.

逸希, --- 10:10am 在美孚mtr 美心等

汶汶 -- 付上地圖和班次給你, 你可以坐10:00am 船,  我們會10:45am 在碼頭等你

http://www.pitcl.com.hk ...


大宅

積分: 3401


573#
發表於 08-7-28 15:12 |只看該作者
今日天氣好焗喎!小心d!好熱, 唔知旁晚會否下雨!

原文章由 CottonCandy 於 08-7-28 12:56 發表
有親戚頭先打比我, 話佢地今早買了票入park, 剛醒起我有annual pass, 問我join唔join佢地... 而家heiyee zZzzZ, 一陣晏d可能會帶佢去!


大宅

積分: 2084


574#
發表於 08-7-28 15:53 |只看該作者
各位媽媽,

我返黎啦! 我睇左幾版, 大概知道你地wed去柏麗灣同fri 去汶媽新居. 你地可以預埋我同amber 先. 因為jetlag 呢家野, 越留喺屋企瞓覺, 越難go thru. 麻煩你地通知我聚會既detail, 我會盡量黎.

點解早返黎? 一言難盡. 一則我家姐提供比香港精華遊更精華既行程, 我地兩個老人家加細路頂唔順. 二則amber 有d trouble 2 問題, 喺hk 都要諗吓點應付; 喺外地, 住喺家姐度, 多左佢地既意見, 有d 野 仲難執行, 攪到 我好煩. 三則, 因為喺外地, 行程不受自己控制, amber 既生活作息大受影響. 除左早出晚歸, 夜晚瞓少左, 好多時候連晏晝覺都冇埋, 做阿媽就好肉赤. 同埋差唔多日日食街外野, 我大人都想死,何況佢? 佢最後嗰個禮拜, 成日冇乜胃口, 食少少, 甚至唔食, 有時剩係食生果同菜... 可想而知... 我唔想為佢建立既生活作息同飲食習慣一朝盡毀... 唯有早d 回歸. 不過其實三個星期都好夠玩.

講左咁多, 我都要抖抖, 瞓陣先.
兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是他所給的賞賜。詩 127:3教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。箴 22:6


侯爵府

積分: 20493


575#
發表於 08-7-28 19:45 |只看該作者
oh!!!酌b o既衫我都差不多比晒人喇,因為真係好多,無位擺,我只係留返少部份我自己好like or有紀念價值o既,果d就唔會比人lu

係呀,酌爸專係緊張埋d唔係好需要緊張o既野o既

原文章由 jjtseung 於 08-7-26 11:31 發表

咁快比人啦! d男仔衫留返d比我, 如果下一個係仔的話!
酌爸內裡不知幾緊張個仔!


侯爵府

積分: 20493


576#
發表於 08-7-28 19:50 |只看該作者
唔快喇,佢半歲我已經開始將佢d衫比人喇,無位擺o麻,我又肯定唔會再生,留黎都係晒地方

不過其實屋企又房間,我會suggest早d比佢地自己訓;酌b出世一返屋企時我已經打算比佢自己訓喇 如果唔係酌爸咁唔合作+慢吞吞都唔使搞到而家先比酌b自己訓啦:;pppp:

原文章由 vane@nana 於 08-7-26 12:05 發表


點解甘快比人啊? 唉!........ 不過你巳整好酌b房, 又阻地方, 我都明ka......

我唔會比人住, 因vane房未ok, 我老公話等她大啲先!


伯爵府

積分: 15067


577#
發表於 08-7-28 19:53 |只看該作者
原文章由 猪仔妈 於 08-7-28 14:43 發表

谢谢!
我也不知道用什么样的心态去面对这个孩子,我总觉得有点问题,不是孩子的问题,好象发生在老公身上,我乱猜的,可能是我想多了,要领养的孩子已经两岁啦,而且是个男孩,老公说是他朋友介绍教他领养的
老公有给仔仔解 ...

就咁睇個case, 真有些奇怪啊!

不過你把心一橫, 同老公話, 咁我就生個啦! 睇下佢的反應點? 如果真想要小朋友, 佢開心都來唔及! 如果佢唔想你生, 淨係想領養果位男仔, 咁就... 真有些問題啦!


侯爵府

積分: 20493


578#
發表於 08-7-28 19:55 |只看該作者
哈哈,我都係咁話喎 最衰我決定唔再生,如果唔係,我都覺得我下一個生女o既機會好高囉,皆因個個都話酌b似女仔

原文章由 vane@nana 於 08-7-26 12:16 發表


哈!我估妳下一個好大機會係仔...... 因為我聽人講話如果個女似男仔, 下一個會係仔ka......

汶汶有啲似男仔ka.....我vane都成曰比人話似仔ka..... ...


伯爵府

積分: 15067


579#
發表於 08-7-28 19:56 |只看該作者
原文章由 Ballballmami 於 08-7-28 15:53 發表
各位媽媽,

我返黎啦! 我睇左幾版, 大概知道你地wed去柏麗灣同fri 去汶媽新居. 你地可以預埋我同amber 先. 因為jetlag 呢家野, 越留喺屋企瞓覺, 越難go thru. 麻煩你地通知我聚會既detail, 我會盡量黎.

點解早返黎 ...

3個星期都好豐富架啦! 好開心你提早歸隊!


伯爵府

積分: 15067


580#
發表於 08-7-28 19:57 |只看該作者
原文章由 Ballballmami 於 08-7-28 15:53 發表
各位媽媽,

我返黎啦! 我睇左幾版, 大概知道你地wed去柏麗灣同fri 去汶媽新居. 你地可以預埋我同amber 先. 因為jetlag 呢家野, 越留喺屋企瞓覺, 越難go thru. 麻煩你地通知我聚會既detail, 我會盡量黎.

點解早返黎 ...

3星期的行程都好豐富架啦! 好歡迎你歸隊!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo