媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


561#
發表於 04-8-24 09:31 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25777


562#
發表於 04-8-24 09:33 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

月希 & Becky

Hello


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


563#
發表於 04-8-24 09:34 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

lokching...駿駿返托兒所咋..唔係幼兒班...食飯係自己食..食一半就老師餵囉..不過老師都唔係日日餵架..有時佢食得好就成餐都係自己食..
佢重未戒片丫..托兒所話等佢再習慣d就會同佢戒片..我就覺得唔駛咁心急..佢ready好就會自己講要尿尿架啦..好似便便咁..都冇人教佢既...但係佢由15個月左右..要便便都識得同大人講"唔..唔"之後就走入廁所囉
係丫..駿駿返左學..生活幾悠閒(哎丫..唔記得今日要洗衫添)...不過其實老公快d返工啦..唉~


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


564#
發表於 04-8-24 09:34 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8348


565#
發表於 04-8-24 09:35 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

jac :
不過第2胎多數都會早gor wor
你執定走佬袋未呀 ?

d豬腳薑搞掂未姐 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


566#
發表於 04-8-24 09:39 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

jac :
其實我個club house無乜野玩, 不過最好就係點跑都唔怕撞親, 所以晴晴成日都係度喪跑

掛住咪......等你生完, 帶埋小b & hoching再黎玩過lor

月希 :
駿駿好叻呀, 可以自己食晒一餐飯
我諗住俾晴晴2歲讀幼兒班, 但我好擔心佢"食"方面 :cry:
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


公爵府

積分: 25972

版主


567#
發表於 04-8-24 09:40 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

[size=medium]Good morning

Gladys
睇咗啦,似唔似男人呀?都唔太似嘅 :lol:


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


568#
發表於 04-8-24 09:41 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25777


569#
發表於 04-8-24 09:43 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

Becky

唔洗太擔心....一定會好過係你99家 佢地學野好上手, 見個個小朋友都係自己坐係到自己食...好快晴晴都會係咁, 況者學校有人清潔, 食到成地飯都唔會丙 :mrgreen:

老鄭

Hello....今朝冇相睇既


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


570#
發表於 04-8-24 09:43 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


571#
發表於 04-8-24 09:43 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

lokching..咁晴晴平日係屋企食方面係點架??因為駿駿返托兒所之前..係屋企佢就已經係自己食飯架啦..食一半就大人餵咁..而且佢又為食喎..所以係托兒所食野冇乜問題..

初初駿駿係托兒所唔夠食..重會去"but"隔離同學仔d野食...不過後來我同老師講..佢唔夠飽,次次放學都要食多餐..佢地比大碗d駿駿..先冇再聽到話搶同學仔d野食囉..不過依家佢放學返黎都要黎多餐下午茶佢先飽


男爵府

積分: 8348


572#
發表於 04-8-24 09:46 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

jac :
最緊要果樣野..............m巾...你執左未呀 ?
不過你係私家生就真係好多野都唔駛帶

5 :
咁俊俊幾時返n1 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


公爵府

積分: 25777


573#
發表於 04-8-24 09:47 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

Becky

俊俊唔返n1....做插班生讀n2


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


574#
發表於 04-8-24 09:47 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25972

版主


575#
發表於 04-8-24 09:47 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

老吳
今朝嗰啲影得唔靚...

Jacqueline
Hello


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


576#
發表於 04-8-24 09:47 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

jacqueline..其實走佬袋都唔駛帶好多野姐..好多姐都可以叫屋企人之後拎去醫院架嘛..我重記得我入院果時..有個產婦帶左個好大好大既袋去..比人鬧帶咁多野去生做乜?有乜叫屋企人拎黎咪得囉


男爵府

積分: 8348


577#
發表於 04-8-24 09:47 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

月希 :
好羨慕駿駿咁好胃口
晴晴平時係屋企食飯, 唉....食一半就要睇vcd架, 所以好擔心佢返學唔知會點
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


578#
發表於 04-8-24 09:49 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

5 :
n2要3歲先收wor, 係咪 ?

jac :
咁你諗住俾hoching讀果間, 係咪係屋企附近架 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


579#
發表於 04-8-24 09:51 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25972

版主


580#
發表於 04-8-24 09:52 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 139)

Becky
到時又唔同嘅呢
:wink:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo