跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


561#
發表於 04-8-30 15:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

真係戥你慘 :cry: :cry: , 乜你老闆咁冇品架?! :evil: :evil:
SHRILEY 寫道:

個loan仔佢冇同我地親口講架, 不過全公司都知咋媽. check過啦, 係合法架, 只要顧主一講話係要protect公司既財產就ok. 如果裝toilet就吾得 law. 我e家上網, 都係靠用自己個龐大身軀遮住個mon咋, 幾鬼辛苦呀:-(


子爵府

積分: 11914


562#
發表於 04-8-30 15:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

MabelChan 寫道:
龍媽
我都唔知點回應你好呀頭先
因為我係龍ba角色黎
自己都上左一課的Mabel


mabel

mud你原來都好鐘意擺住sofa前面果個位架


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


563#
發表於 04-8-30 15:56 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

乜咁大力呀?! 做乜唔搵人幫jet?!
Mcada 寫道:
我好tired呀.... 由街市搬左個4呎五層櫃筒, 一個三層格, 仲有d文具返舖頭呀.... 我隻手好似就快斷啦.....


子爵府

積分: 11914


564#
發表於 04-8-30 15:57 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:
我好tired呀.... 由街市搬左個4呎五層櫃筒, 一個三層格, 仲有d文具返舖頭呀.... 我隻手好似就快斷啦.....


你仲mud吾等你mcben來先買ar....陰功, 咁搞法, 手瓜起展ar.....

我已起哂展 la, 背心N年無著過La...變左she la (heman個家姐定細妹)..


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


565#
發表於 04-8-30 16:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

老實講, 妒忌就一定有架啦, 男人多數都係明明妒忌都唔講, 即使比你踢爆左都唔認架! 佢地多數會覺得你緊呀b多過緊佢, 呀b錫你多過鍚佢, 呀b剩係聽你話但唔聽佢, 久而久之佢就會有被排斥既感覺, 覺得比你同呀b嫌棄 ...... 咁咪緊下佢, 耐唔耐就下佢lor, d男人仲難揍過bb呀 :evil: [quote]
MabelChan 寫道:
龍媽
我都唔知點回應你好呀頭先
因為我係龍ba角色黎
Ppima & jlam


男爵府

積分: 8053


566#
發表於 04-8-30 16:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517, phd,
唉, 求人不如求己, 自己做到就自己做囉, 佢次次星期六返舖頭都有野要搞, 費事再煩佢啦. 而家隻手好痺....

車, 我一早都手瓜起展架.... 我未生女之前係保齡球手黎架嘛.... (hehe... 係鍾意打姐, 屎波個類), 一個星期起碼打3,4晚, 你想像下一晚look住個13磅波50, 60次, 都幾勁架.


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


567#
發表於 04-8-30 16:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

乜唔係heman個女友咩?!
2517-2517 寫道:
你仲mud吾等你mcben來先買ar....陰功, 咁搞法, 手瓜起展ar.....

我已起哂展 la, 背心N年無著過La...變左she la (heman個家姐定細妹)..


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


568#
發表於 04-8-30 16:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

睇無出你un之之都咁力大無窮bor....
好趕咩???
個街市係隔離炸bor.....
我睇下你今晚點抱我個之之.....
Mcada 寫道:
我好tired呀.... 由街市搬左個4呎五層櫃筒, 一個三層格, 仲有d文具返舖頭呀.... 我隻手好似就快斷啦.....


男爵府

積分: 8053


569#
發表於 04-8-30 16:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
乜唔係heman個女友咩?!


細妹呀!


男爵府

積分: 8053


570#
發表於 04-8-30 16:09 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
睇無出你un之之都咁力大無窮bor....
好趕咩???
個街市係隔離炸bor.....
我睇下你今晚點抱我個之之


唔係隔離個個街市呀, 係上斜個個!


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


571#
發表於 04-8-30 16:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唔係隔離果個卦?! 向登山電梯方向上斜路果個街市呀. ?-( [quote]
bobomama 寫道:
睇無出你un之之都咁力大無窮bor....
好趕咩???
個街市係隔離炸bor.....
我睇下你今晚點抱我個之之.....[quote]


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


572#
發表於 04-8-30 16:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

仲要上斜個個??? 你有病無呀....
點解仲打到字既....隻手應該震晒嫁????

mud中環有咁多個街市既.....
路痴bobomama
Mcada 寫道:
唔係隔離個個街市呀, 係上斜個個!


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


573#
發表於 04-8-30 16:12 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我覺得應該係會斷lor[quote]
bobomama 寫道:
仲要上斜個個??? 你有病無呀....
點解仲打到字既....隻手應該震晒嫁????[quote]


男爵府

積分: 8434


574#
發表於 04-8-30 16:14 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

:mrgreen: :mrgreen:
我無去做阿茂 (整餅)!我只係啱啱陪咗小豆丁出去行IKEA! :mrgreen: :mrgreen:
SHRILEY 寫道:
celia,

都估到你係架啦
你今日吾係要做阿茂 (整餅)咩


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


575#
發表於 04-8-30 16:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

之之,
ee好掛住你呀....
我一心一意諗住星期六帶bobo出來玩, 點知落大雨...
突然間好掛住之之既bobomama ee


男爵府

積分: 8434


576#
發表於 04-8-30 16:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

你唔再join 啦?咁 lee 個星期,承憲會邊日出現?我就會星期六!
MabelChan 寫道:
唉,kinderoo果到九月中完,要快D搵番間比承憲先


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


577#
發表於 04-8-30 16:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

嘩.... ikea有無新貨返ar??
我個樹有2005年catologue派呀...
未得閒睇呀....
celia426 寫道:
:mrgreen: :mrgreen:
我無去做阿茂 (整餅)!我只係啱啱陪咗小豆丁出去行IKEA! :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 11914


578#
發表於 04-8-30 16:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:
:mrgreen: :mrgreen:
我無去做阿茂 (整餅)!我只係啱啱陪咗小豆丁出去行IKEA! :mrgreen: :mrgreen: [quote]
SHRILEY 寫道:
celia,

都估到你係架啦
你今日吾係要做阿茂 (整餅)咩
[/quote]

你梗係無去La, 佢地今日都吾係去大圍上堂 ....你又點會去wor.......傻媽


男爵府

積分: 8434


579#
發表於 04-8-30 16:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

乜你公司咁衰! :evil: :evil:
SHRILEY 寫道:
ppima, boboma,

我已經成日係個鏡頭前d好嘔心既動作架啦, 希望佢頂吾住快d折左佢啦. e家真係好吾方便, 吃早餐又吾得, 傾電話都吾暢快呀. 去toilet耐d都驚佢問我係咪去左"爆石"tim呀.


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


580#
發表於 04-8-30 16:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
你梗係無去La, 佢地今日都吾係去大圍上堂 ....你又點會去wor.......傻媽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo