立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18248
SHRILEY 寫道: 個loan仔佢冇同我地親口講架, 不過全公司都知咋媽. check過啦, 係合法架, 只要顧主一講話係要protect公司既財產就ok. 如果裝toilet就吾得 law. 我e家上網, 都係靠用自己個龐大身軀遮住個mon咋, 幾鬼辛苦呀:-(
子爵府
積分: 11914
MabelChan 寫道: 龍媽 我都唔知點回應你好呀頭先 因為我係龍ba角色黎 自己都上左一課的Mabel
Mcada 寫道: 我好tired呀.... 由街市搬左個4呎五層櫃筒, 一個三層格, 仲有d文具返舖頭呀.... 我隻手好似就快斷啦.....
男爵府
積分: 8053
2517-2517 寫道: 你仲mud吾等你mcben來先買ar....陰功, 咁搞法, 手瓜起展ar..... 我已起哂展 la, 背心N年無著過La...變左she la (heman個家姐定細妹)..
積分: 9215
jlam 寫道: 乜唔係heman個女友咩?!
bobomama 寫道: 睇無出你un之之都咁力大無窮bor.... 好趕咩??? 個街市係隔離炸bor..... 我睇下你今晚點抱我個之之
Mcada 寫道: 唔係隔離個個街市呀, 係上斜個個!
積分: 8434
SHRILEY 寫道: celia, 都估到你係架啦 你今日吾係要做阿茂 (整餅)咩
MabelChan 寫道: 唉,kinderoo果到九月中完,要快D搵番間比承憲先
celia426 寫道: :mrgreen: :mrgreen: 我無去做阿茂 (整餅)!我只係啱啱陪咗小豆丁出去行IKEA! :mrgreen: :mrgreen:
celia426 寫道: :mrgreen: :mrgreen: 我無去做阿茂 (整餅)!我只係啱啱陪咗小豆丁出去行IKEA! :mrgreen: :mrgreen: [quote] SHRILEY 寫道: celia, 都估到你係架啦 你今日吾係要做阿茂 (整餅)咩
SHRILEY 寫道: ppima, boboma, 我已經成日係個鏡頭前d好嘔心既動作架啦, 希望佢頂吾住快d折左佢啦. e家真係好吾方便, 吃早餐又吾得, 傾電話都吾暢快呀. 去toilet耐d都驚佢問我係咪去左"爆石"tim呀.
2517-2517 寫道: 你梗係無去La, 佢地今日都吾係去大圍上堂 ....你又點會去wor.......傻媽
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy