影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


561#
發表於 18-4-11 18:42 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-4-11 11:16
又唔係喎, 我仔仔同佢地啲同學都有做兼職

幾大開始做?


水晶宮

積分: 63751


562#
發表於 18-4-12 08:01 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-4-11 16:31
中學畢業後, 我只負責佢地的基本需要, 佢地要買心頭好, 唯有自己做兼職囉 ...

都要 ,我仔同學已有個唔肯返學淨係在家打機 ,我叫佢媽比佢寄宿,否則應該都做蛀米大虫


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


563#
發表於 18-4-12 12:45 |只看該作者
kcm 發表於 18-4-11 18:42
幾大開始做?
會考完做暑期工office boy, 之後F6開始假期就做兼職


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


564#
發表於 18-4-12 12:51 |只看該作者
靚寶 發表於 18-4-12 08:01
都要 ,我仔同學已有個唔肯返學淨係在家打機 ,我叫佢媽比佢寄宿,否則應該都做蛀米大虫 :igi ...
我反對送仔女去寄宿架, 雖則可以訓練仔女獨立, 但我覺得青少年期係最需要父母嘅指引, 我唔可以將佢地放出去


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


565#
發表於 18-4-12 17:43 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-4-12 12:45
會考完做暑期工office boy, 之後F6開始假期就做兼職

你兩個仔好乖
我估我個仔唔會肯做


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


566#
發表於 18-4-12 19:38 |只看該作者
kcm 發表於 18-4-12 17:43
你兩個仔好乖
我估我個仔唔會肯做
你仔仔還細,慢慢教


水晶宮

積分: 63751


567#
發表於 18-4-13 16:59 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-4-12 12:51
我反對送仔女去寄宿架, 雖則可以訓練仔女獨立, 但我覺得青少年期係最需要父母嘅指引, 我唔可以將佢地放出去 ...

我覺得如果父母唔識攪佢係兩害取其輕,宜家已唔返學只打工我都唔知佢個仔將來點


禁止發言

積分: 70805


568#
發表於 18-4-14 07:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


569#
發表於 18-4-14 09:27 |只看該作者
janjan28 發表於 18-4-14 07:22
其實應該父母都有問題送去寄宿佢都會出走

本帖最後由 靚寶 於 18-4-14 10:09 編輯

佢父母唔識教係有問題,個仔唔返學亞媽話:你成日留在家打機都會悶啦,返學都可以解悶 ,我都唔知咩理由

我從無覺得讀書係用黎打發時間


禁止發言

積分: 70805


570#
發表於 18-4-14 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


571#
發表於 18-4-14 12:27 |只看該作者
janjan28 發表於 18-4-14 12:07
聽完你講我直情覺得連個阿媽都好有問題

我心諗:返學唔係打發時間,係阻我玩時間

心諗啫

同仔講讀書梗係刪下3000次偉論


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


572#
發表於 18-4-14 13:47 |只看該作者
靚寶 發表於 18-4-14 09:27
本帖最後由 靚寶 於 18-4-14 10:09 編輯

佢父母唔識教係有問題,個仔唔返學亞媽話:你成日留在家打機都會 ...
父母唔識教,咁要搵社工幫手,搵出唔想返學嘅原因,打機可能只想逃避


水晶宮

積分: 63751


573#
發表於 18-4-14 19:14 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-4-14 13:47
父母唔識教,咁要搵社工幫手,搵出唔想返學嘅原因,打機可能只想逃避
...

比我揀都揀打機唔返學啦

一至五我仔係冇打得機,只可星期六日打


禁止發言

積分: 70805


574#
發表於 18-4-14 21:11 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


575#
發表於 18-4-14 21:53 |只看該作者
janjan28 發表於 18-4-14 21:11
買左惠而蒲部4s
呢排好勤力

嘩,高手呀

我都想要部呀!! ,好用嗎?


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


576#
發表於 18-4-14 21:57 |只看該作者
janjan28 發表於 18-4-14 21:11
買左惠而蒲部4s
呢排好勤力

本帖最後由 felixthemom 於 18-4-14 21:57 編輯

咩來?焗爐?烤爐?
你好勁呀


禁止發言

積分: 70805


577#
發表於 18-4-14 22:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


578#
發表於 18-4-14 22:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


579#
發表於 18-4-14 22:11 |只看該作者
靚寶 發表於 18-4-14 09:27
本帖最後由 靚寶 於 18-4-14 10:09 編輯

佢父母唔識教係有問題,個仔唔返學亞媽話:你成日留在家打機都會 ...

我老公昨晚同d中學同學食飯,返來同我講,有個在深水埗教書,仲要專負責有問題家庭,現在真係有好多父母有問題又唔識教
有個case 係個學生由小二已經經常唔返學,返兩日又唔返兩日果種,因為教育署要缺課7日先要通報,你又奈佢唔何
去做家訪,父母唔多理,講得衰d,當個小朋友係寵物咁養,供佢食和瞓,但唔會教,如是者佢勉強升到中一,你話個細路識幾多野?過多兩年夠秤個case 就discharge,政府根本理唔到咁多


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


580#
發表於 18-4-14 22:13 |只看該作者
janjan28 發表於 18-4-14 22:10
蒸焗爐可以蒸野又可焗野

咁吸引?貴唔貴㗎?我搞緊裝修,有興趣呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo