單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25100

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


561#
發表於 05-4-23 11:54 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

ple614:
hihi~~歡迎妳呀......我地今次係第1次搞活動,妳緊係可以參加啦!!!


男爵府

積分: 6031


562#
發表於 05-4-23 11:55 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

我有提議,有無人想去apm度行~???
[size=x-small]囡囡 出世~重


子爵府

積分: 11559


563#
發表於 05-4-23 12:02 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

lilywl 寫道:
kathy
唔係一定要買既,你可以就咁用熱水煲d奶樽~
不過我就買左avent既蒸氣消毒器,連埋奶樽1set既~

幾多錢呀?? 我諗住1 set 過方便d ..唔駛另外買呀~~
世家才俊凌宵揚,然諾有禮人敬仰。 多謝Joycelyn 贈予的詩


子爵府

積分: 11559


564#
發表於 05-4-23 12:02 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

lilywl 寫道:
我有提議,有無人想去apm度行~???

係唔係觀塘果個??

世家才俊凌宵揚,然諾有禮人敬仰。 多謝Joycelyn 贈予的詩


大宅

積分: 2946


565#
發表於 05-4-23 12:03 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

我自己就星期三先得閒......咁不如,邊個係星期一至星期五都得架??咁星期六又係邊個得呀??

星期三:
maggie&昆昆(我唔帶bb車)
Kelly & 卓宏 (旺角),大家會唔會帶bb車??
kathychoi
彤彤mama&彤彤(帶bb車)



星期六:cherry
彤彤mama&彤彤(帶bb車)


子爵府

積分: 11559


566#
發表於 05-4-23 12:03 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

to ple614~
歡迎你呀~~ 我二十歲..bb 十八週大..仲未知係仔仔定囡囡~~
世家才俊凌宵揚,然諾有禮人敬仰。 多謝Joycelyn 贈予的詩


男爵府

積分: 6031


567#
發表於 05-4-23 12:06 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

kathy~~
haha~~好彩我有keep單ja~如果唔係都唔知幾銀~hk$684/1set ,
不過我呢個好似係vip價~
[size=x-small]囡囡 出世~重


男爵府

積分: 6031


568#
發表於 05-4-23 12:07 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

係ar~~我前幾日去過~有d野都咪開哂~
kathychoi 寫道:
[quote]
lilywl 寫道:
我有提議,有無人想去apm度行~???

係唔係觀塘果個??[/quote]
[size=x-small]囡囡 出世~重


複式洋房

積分: 341


569#
發表於 05-4-23 12:12 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

各位媽咪好!我剛剛個星期19歲啦!

kathychoi,
哈哈,你真係「帶」bb行街wor!講真,懷胎呢10個月,其實真係最舒服呢…哈哈~~~帶b出街又唔駛車,唔駛袋唔駛帶奶粉尿片,正正正!好懷念!bb0係肚度到8個月大度最開心!雖然重d,但成日郁郁踢踢,好開心架!

apm係個好主意,其實之前睇雜誌都有d想去,不過唔知有咩鋪頭可以shopping bb野呢~

係呢,各位媽咪有無諗住同bb參加huggies果個bb相比賽呀?我諗住參加呀!玩下ma~hehe...

各位媽咪,我女女個樣係咪好似男仔呀?俾d意見呀~~~
浦浦既小寶貝,子靈女女,於8月22日QE出世∼ :-D


子爵府

積分: 11559


570#
發表於 05-4-23 12:16 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

lilywl 寫道:
kathy~~
haha~~好彩我有keep單ja~如果唔係都唔知幾銀~hk$684/1set ,
不過我呢個好似係vip價~

都幾貴bor @@" 不過好彩有fd 話送..但就叫我揀
行apm 都唔錯呀..因為近我呀嘛..哈哈~~ 而且果度都大!!
世家才俊凌宵揚,然諾有禮人敬仰。 多謝Joycelyn 贈予的詩


子爵府

積分: 11559


571#
發表於 05-4-23 12:19 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

ple614 寫道:
各位媽咪好!我剛剛個星期19歲啦!

kathychoi,
哈哈,你真係「帶」bb行街wor!講真,懷胎呢10個月,其實真係最舒服呢…哈哈~~~帶b出街又唔駛車,唔駛袋唔駛帶奶粉尿片,正正正!好懷念!bb0係肚度到8個月大度最開心!雖然重d,但成日郁郁踢踢,好開心架!

apm係個好主意,其實之前睇雜誌都有d想去,不過唔知有咩鋪頭可以shopping bb野呢~

係呢,各位媽咪有無諗住同bb參加huggies果個bb相比賽呀?我諗住參加呀!玩下ma~hehe...

各位媽咪,我女女個樣係咪好似男仔呀?俾d意見呀~~~

哈哈~~ 其實我之前日日係咁嘔..入院又要吊鹽水..又咳得勁bor ..d 感冒睇極都唔好..不過依家好左好多..先可以講話舒服d 咋!!~~
我諗坐完月我就要搵工..所以會交俾媽咪湊..至於帶佢出街..我諗都要等bb 幾個月大同老公放假先會帶佢出去..因為有個阿四幫手拎野同推車仔呀嘛
apm 都幾多名店架!!
世家才俊凌宵揚,然諾有禮人敬仰。 多謝Joycelyn 贈予的詩


男爵府

積分: 6031


572#
發表於 05-4-23 12:51 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

ple614,
apm主力係年青人,想買bb野呢度d選擇唔多~
[size=x-small]囡囡 出世~重


別墅

積分: 519


573#
發表於 05-4-23 13:02 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

哈哈~好亂呀~~~~~?
唔知約成點~~~~~

我唸清楚喇~
地點最就大家係旺角~~~
如果約0係旺角~星期1-6我都無所謂~~~~
傑傑0係2004.3.3出世~重3.33kg~!!


侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


574#
發表於 05-4-23 14:42 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

ple614
歡迎呀
你女女又幾似男仔喎 , 幫佢留番長d頭髮la~~~
咁你係全職媽媽???
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


575#
發表於 05-4-23 14:42 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

【丫鳳】 寫道:

CutieSo ,,你係咪以前住大埔ga~?

係呀
住太和架
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


複式洋房

積分: 341


576#
發表於 05-4-23 17:34 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

係呀,我係全職mum!

係呢,想問下各位媽咪住邊區架?
如果出旺角,你地會帶車仔嗎?(為呢個問題,我好煩惱呢…帶又怕逼,唔帶又實累死…)
果日會有媽咪同老公一齊出嗎?
浦浦既小寶貝,子靈女女,於8月22日QE出世∼ :-D


子爵府

積分: 10954


577#
發表於 05-4-23 17:56 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

各位岩岩同丫鳳&佢家姐&佢媽子一齊去完海港城開倉,係衫都幾多,由初生至小童既款都有,但就要睇下你揀唔揀得岩囉~
有hipo,baby outlet, kiddy mart, Chickeeduck,童裝天地(disney),黃鴨仔etc..bb衫4折,小童衫3折


子爵府

積分: 10954


578#
發表於 05-4-23 18:30 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

彤彤mama 寫道:
我自己就星期三先得閒......咁不如,邊個係星期一至星期五都得架??咁星期六又係邊個得呀??

星期三:
maggie&昆昆(我唔帶bb車)
Kelly & 卓宏 (旺角),大家會唔會帶bb車??
kathychoi
彤彤mama&彤彤(帶bb車)



星期六:cherry(or紅日假期)location:旺角,荃灣,葵芳
飲茶
彤彤mama&彤彤(帶bb車)

仲有無媽咪可以講下自己幾時得閒,不如講埋去邊&做咩野


複式洋房

積分: 434


579#
發表於 05-4-23 18:40 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

~~我又去~~可以嗎???~~

星期三:
maggie&昆昆(我唔帶bb車)
Kelly & 卓宏 (旺角),大家會唔會帶bb車??
kathychoi
彤彤mama&彤彤(帶bb車)


星期六:cherry(or紅日假期)
彤彤mama&彤彤(帶bb車)
Tammy(如果旺角就唔帶bb車)


大宅

積分: 2946


580#
發表於 05-4-23 19:38 |只看該作者

Re: 有無22歲以下的媽媽!

~Tammy~:
梗係可以去啦...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo