在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


561#
發表於 05-5-23 10:31 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

TAKE ACTION 啦 , QUICK QUICK [quote]
Emily_bb 寫道:
morning ah!

你倆個咪成日引人搬入黎 tko la


侯爵府

積分: 23932


562#
發表於 05-5-23 10:32 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

咁客人,明天去報名先 [quote]
Emily_bb 寫道:
我幫個大仔報果 d 暑期班全部落空 :-( :-(


侯爵府

積分: 23932


563#
發表於 05-5-23 10:34 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

你5明架啦,你家都有兩個小主人
我地家一人一個,加埋BRENKY三個孤獨小主人
5搵人同佢地打下交點大呀 [quote]
Emily_bb 寫道:
morning ah!

你倆個咪成日引人搬入黎 tko la


男爵府

積分: 7378


564#
發表於 05-5-23 10:34 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Good morning!

住紅磡都可以去大環山游水,唔駛搬入tko。

cathy


大宅

積分: 1725


565#
發表於 05-5-23 10:38 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我報果d 要抽籤先係咁姊, 5駛


栗子媽媽 寫道:
咁客人,明天去報名先 [quote]
Emily_bb 寫道:
我幫個大仔報果 d 暑期班全部落空 :-( :-(


侯爵府

積分: 23932


566#
發表於 05-5-23 10:39 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

住HH冇沙玩
Cathyneo 寫道:
Good morning!

住紅磡都可以去大環山游水,唔駛搬入tko。

cathy


大宅

積分: 1725


567#
發表於 05-5-23 10:40 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

咁你咪好似隔離d媽咪咁快快plan ha la
[quote]
栗子媽媽 寫道:
你5明架啦,你家都有兩個小主人
我地家一人一個,加埋BRENKY三個孤獨小主人
5搵人同佢地打下交點大呀 [quote]


子爵府

積分: 10930


568#
發表於 05-5-23 10:57 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~~

星期日同她買左拉。。。



栗子媽媽 寫道:
買左野未呀
我同WENSI琴日同小主人去畢沙 [quote]
wingcc 寫道:
~~
good morning! :-P
[/quote]


侯爵府

積分: 23932


569#
發表於 05-5-23 10:58 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

傻啦,一來我老啦,二來AFFORD5起[quote]
Emily_bb 寫道:
咁你咪好似隔離d媽咪咁快快plan ha la


伯爵府

積分: 17559


570#
發表於 05-5-23 11:14 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb
我幫個大仔報果 d 暑期班全部落空................禁橙!我可以報先但未知排第幾。


侯爵府

積分: 23932


571#
發表於 05-5-23 11:36 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi,
琴晚9點幾輪到希希搵栗子
我想小主人訓教叫brenky第日先


伯爵府

積分: 17559


572#
發表於 05-5-23 12:21 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽
琴晚9點幾輪到希希搵栗子.......................嘩!9點幾醒死law!
我想小主人訓教叫brenky第日先...............天兒去到餐廳唔食就訓左,好在佢唔洗錢,返到屋回食藥換在瞓過。


侯爵府

積分: 23932


573#
發表於 05-5-23 12:33 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子11點幾呀 :-( :-( :-(
wensi 寫道:
栗子媽媽
琴晚9點幾輪到希希搵栗子.......................嘩!9點幾醒死law!
我想小主人訓教叫brenky第日先...............天兒去到餐廳唔食就訓左,好在佢唔洗錢,返到屋回食藥換在瞓過。


子爵府

積分: 10930


574#
發表於 05-5-23 13:29 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

搭不到傘先

栗子媽媽 寫道:
栗子11點幾呀 :-( :-( :-( [quote]
wensi 寫道:
栗子媽媽
琴晚9點幾輪到希希搵栗子.......................嘩!9點幾醒死law!
我想小主人訓教叫brenky第日先...............天兒去到餐廳唔食就訓左,好在佢唔洗錢,返到屋回食藥換在瞓過。
[/quote]


伯爵府

積分: 17559


575#
發表於 05-5-23 14:43 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc
搭不到傘先............ 栗子媽媽講佢好橙栗子11點幾醒左。

天兒昨日去游水可能曬得濟,個身好"興",保母似為佢發燒添,好彩唔係37.2度。但個哀仔塊面曬到痛,保母問佢為乜,佢答人我俾媽媽打。


侯爵府

積分: 23932


576#
發表於 05-5-23 14:44 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子係11點幾至肯訓 :-( :-( :-( [quote]
栗子媽媽 寫道:
栗子11點幾呀 :-( :-( :-( [quote]


侯爵府

積分: 23932


577#
發表於 05-5-23 14:45 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

一於打過佢
屈亞媽
wensi 寫道:
天兒昨日去游水可能曬得濟,個身好"興",保母似為佢發燒添,好彩唔係37.2度。但個哀仔塊面曬到痛,保母問佢為乜,佢答人我俾媽媽打。


侯爵府

積分: 23932


578#
發表於 05-5-23 14:46 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我比emily客完
頭先報左summer course


子爵府

積分: 10930


579#
發表於 05-5-23 15:56 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi,

但個哀仔塊面曬到痛,保母問佢為乜,佢答人我俾媽媽打.......你仔仔好搞也哦

wensi 寫道:
wingcc
搭不到傘先............ 栗子媽媽講佢好橙栗子11點幾醒左。

天兒昨日去游水可能曬得濟,個身好"興",保母似為佢發燒添,好彩唔係37.2度。但個哀仔塊面曬到痛,保母問佢為乜,佢答人我俾媽媽打。


侯爵府

積分: 23932


580#
發表於 05-5-23 15:57 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

天兒哥哥真係fever,wensi走左啦 :-( :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo