想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3315


561#
發表於 11-7-30 12:48 |只看該作者
本帖最後由 Cruby 於 11-7-30 12:54 編輯
siuangel1 發表於 11-7-30 10:27
我琴晚開咗工,今早體溫升咗好多,36.7! (但我9點到先量.....)(琴日得36.3).我25,28,29dodo 咗。27,28有 ...

體溫一轉高+紅d一轉淺線12-48小時內會排架喇... 如果得既... hehe... 依家黎個morning call 啦... 預防旦旦真係48小時後先排, 都仲有機呀~~~


大宅

積分: 3315


562#
發表於 11-7-30 12:50 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-30 10:28
有冇dodo呀?
當然唔會錯過機會啦... 早幾日已經開始計好晒日子, 今個cycle 可以隔日do一do, 唔洗咁辛苦!


大宅

積分: 3315


563#
發表於 11-7-30 12:52 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-7-30 10:12
我係搬屋果日day 14..., 唔知果日會唔會排, 果日實開唔倒工,
但今個月我有食排卵藥, 唔想浪費一 ...
如果應付到既咪試下啦, 唔好side左個機會麻...


男爵府

積分: 6375


564#
發表於 11-7-30 13:17 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+Cruby+於+11-7-30+12:54+

原帖由 Cruby 於 11-07-30 發表
本帖最後由 Cruby 於 11-7-30 12:54 編輯
C6應該唔會肯.... 佢話我28應該排咗,所以都夠。琴晚瞓時已經覺得我好熱。算啦,我等結果





男爵府

積分: 6375


565#
發表於 11-7-30 13:18 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-30+10:28+有

原帖由 Cruby 於 11-07-30 發表
當然唔會錯過機會啦... 早幾日已經開始計好晒日子, 今個cycle 可以隔日do一do, 唔洗咁辛苦!
...
我地只係相差兩日




大宅

積分: 3315


566#
發表於 11-7-30 13:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-07-30+發表當然

原帖由 siuangel1 於 11-07-30 發表
我地只係相差兩日
希望可以一齊bingo啦!




男爵府

積分: 6375


567#
發表於 11-7-30 13:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-07-30+發表

原帖由 Cruby 於 11-07-30 發表
希望可以一齊bingo啦!
咁我而家應該冇嘢做到




大宅

積分: 4874


568#
發表於 11-7-30 14:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-07-30+發表如果

原帖由 siuangel1 於 11-07-30 發表
我琴晚開咗工,今早體溫升咗好多,36.7! (但我9點到先量.....)(琴日得36.3).我25,28,29dodo 咗。27,28有 ...
公喜妳終於見到深粗!妳今日day幾啊?




男爵府

積分: 6375


569#
發表於 11-7-30 14:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-07-30+發表

原帖由 scytsin 於 11-07-30 發表
公喜妳終於見到深粗!妳今日day幾啊?
希望唔會嚇親你,今日我day49.......




別墅

積分: 669


570#
發表於 11-7-30 14:29 |只看該作者
10/7-day1 依家都係到等緊bingo...唉...好心急呀


男爵府

積分: 6375


571#
發表於 11-7-30 14:34 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我已等到麻目哂,雖然我第一個cycle試




男爵府

積分: 6375


572#
發表於 11-7-30 15:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-07-30+發表

原帖由 Cruby 於 11-07-30 發表
希望可以一齊bingo啦!
我會keep住report!!




大宅

積分: 4874


573#
發表於 11-7-30 18:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scytsin+於+11-07-30+發表公

原帖由 siuangel1 於 11-07-30 發表
希望唔會嚇親你,今日我day49.......
祝妳今個月bingo!如果吾系不如看中醫調理下!




大宅

積分: 4874


574#
發表於 11-7-30 18:40 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

今日day11突然抹到有一pat分泌透明的,而且可以拉到好長!好似鼻涕!會吾會系大家所講的拉c分泌?day11好似早左少少!不過我都想早d!希望day 16/17前排卵,cycle就可以去返30日!




男爵府

積分: 6375


575#
發表於 11-7-30 22:13 |只看該作者

引用:今日day11突然抹到有一pat分泌透明的,而且

原帖由 scytsin 於 11-07-30 發表
今日day11突然抹到有一pat分泌透明的,而且可以拉到好長!好似鼻涕!會吾會系大家所講的拉c分泌?day11好似 ...
好難講,你用埋紅d啦。我今日d分泌多好多,但琴日紅d得返淺線。加上今日已經高溫,相信已經排咗卵




男爵府

積分: 6375


576#
發表於 11-7-30 22:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-07-30+發表

原帖由 scytsin 於 11-07-30 發表
哇祝妳今個月bingo!如果吾系不如看中醫調理下!
其實我未有心理準備做媽媽,所以睇吓個天想唔想。呢個cycle唔正常係因為緊張排卵,所以出事




大宅

積分: 3315


577#
發表於 11-7-31 01:16 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-30 22:15
其實我未有心理準備做媽媽,所以睇吓個天想唔想。呢個cycle唔正常係因為緊張排卵,所以出事



...
依家一切已成定局, 都無得改變, 所以更加要輕鬆d, 當然都要小心身體, 因為著床都緊要, 好多JM呢個時候都會作病or有d好似病既徵狀, 記得唔好亂食藥... 呢十零日都係食少d生冷野, 唔好俾個子宮太寒, 不利著床...

今日下腹終於扯完, 我估我可能已經排左... 終於可以收工抖下...


大宅

積分: 3276

畀面勳章


578#
發表於 11-7-31 02:06 |只看該作者
過多兩個禮拜聽你好消息!


子爵府

積分: 13931


579#
發表於 11-7-31 11:21 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

16/7day1,上個月Cycle33,我都等bb來中



魚魚媽


男爵府

積分: 6375


580#
發表於 11-7-31 11:33 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-30+22:15+其

原帖由 Cruby 於 11-07-31 發表
依家一切已成定局, 都無得改變, 所以更加要輕鬆d, 當然都要小心身體, 因為著床都緊要, 好多JM呢個時候都會 ...
我今日體溫得36.3??? 其實琴日體溫36.7係我去完洗手間後才量,所以唔準。

你覺得扯扯吓,唔係因為排卵呀?何解排完?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo